چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه

چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه با تثبیت رنگ

صنعت چاپ بسیار گسترده است و با استفاده از انواع دستگاه های چاپ می توان روی هر نوع محصولی از جنس های مختلف از جمله: شیشه، چوب، پلاستیک، فلز و … چاپ های با کیفیت و درخشانی را ایجاد نمود که باعث ایجاد نمایی ویژه روی محصول شما خواهد شد. با استفاده از چاپ می‌توان محصول را دارای جلوه بیشتری نمود، برای مثال چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه یکی از انواع چاپ موفقی است که باعث افزایش زیبایی و جلوه گر شدن محصول شده است و باعث افزایش فروش خواهد شد. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید ادامه این مطلب را دنبال کنید.

جلوه بیشتر محصول با چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه

تصور نمایید که شیشه ادکلن را بدون هیچ گونه چاپی، بسته بندی و به بازار عرضه نمایید. در این صورت آیا باز هم کسی محصولات شما را خواهد خرید؟ باید گفت که بدون چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه این محصول به فروش نخواهد رسید چرا که کسی به کالای تولید شده بدون شناسنامه اطمینان نمی کند. علاوه بر آن بدون وجود چاپ، محصول جلوه ظاهری خود را از دست خواهد داد و انگار که پوشش خود را از دست داده است. در صورتی که قصد دارید تا سود بیشتری به دست آورید بهتر است به جای عرضه محصول بدون درج برند یا استفاده از برچسب، از چاپی با کیفیت استفاده نمایید چرا که به کارگیری برچسب باعث می شود تا در ظاهر پول کمتری برای درج برند مصرف شود ولی در نهایت باعث ایجاد ضرر و زیان می ‌شود چرا که این روش به هیچ عنوان ماندگار نیست و هر لحظه امکان جدا شدن برچسب از شیشه وجود دارد اما چاپ دارای ماندگاری بسیار بالاتری است و امکان پاک شدن رنگ با استفاده از دستگاه چاپ با کیفیت وجود نخواهد داشت. در ادامه این مطلب می توانید در رابطه با مزیت های استفاده از چاپ و مراحل آن توضیحات جامعی را مطالعه کنید.

شما می توانید از مقاله چاپ برند NBQ روی ریمل نیز دیدن نمایید.

مزایای چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه

همان طور که در قسمت قبل گفته شد در صورتی که به جای چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه از برچسب برای نمایش برند استفاده شود نمی ‌توان سودی را از این روش حاصل کرد اما با استفاده از چاپ شما می توانید علاوه بر درج لوگو، طرح هایی را نیز روی محصول خود ایجاد کنید که این طرح ها باعث جلوه بیشتر محصول شما خواهند شد. به طور معمول خریداران در نگاه اول جذب طرح ها و چاپ قرار گرفته روی شیشه ادکلن خواهند شد و به این ترتیب امکان فروش محصول شما افزایش می یابد. حالا تصور کنید که چاپی ماندگار و با کیفیت روی شیشه ادکلن به کار رفته باشد در این صورت در مدت زمان استفاده مشتریان از محصولات شما، چاپ قرار گرفته روی آن پاک نخواهد شد و به این ترتیب افراد در هنگام مصرف محصول به چاپ روی آن توجه نشان خواهند داد. این باعث می شود تا آن ها نام برند شما را به خاطر سپرده و در هنگام خرید نا خودآگاه به دنبال تولیدات شما باشند. می توان گفت که چاپ برند نوعی تبلیغ و بازاریابی ارزان قیمت است که سود سرشاری را به وجود می آورد. در ادامه شما می توانید مراحل چاپ روی شیشه ادکلن را مطالعه نمایید.

چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مراحل چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه

برای چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد که در این محصول علاوه بر طراحی لوگو، طرح های منحصر به فرد و جلوه گری نیز برای سایر قسمت های قطعه در نظر گرفته شده است. با توجه به اینکه شیشه به طور معمول بدون رنگ است، رنگ مشکی در آن جلوه بسیاری دارد و توجه دیگران را به خود جلب می کند به همین علت در طراحی این محصول رنگ مشکی برای طرح در نظر گرفته شده است. بعد از آن کلیشه، شابلون و فیکسچر برای ایجاد رنگ روی قطعه ساخته می شوند و  چاپ در چهار مرحله انجام می گیرد تا بتوان به این طریق روی هر چهار سطح شیشه ادکلن عملیات چاپ را انجام داد. با توجه به تعهدات ما در برابر شما مشتریان عزیز همواره تلاش ما این بوده تا چاپی ماندگار را ارائه دهیم به همین علت در چاپ روی محصولات تولیدی شما از تثبیت کننده رنگ برای خشک کردن جوهر و افزایش ماندگاری آن استفاده می‌کنیم. تثبیت کننده های موجود در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس دارای انواع مختلفی هستند که با توجه به نوع رنگ به کار می روند اما در نهایت همگی این دستگاه ها در جهت افزایش ماندگاری جوهر مورد استفاده قرار می‌گیرند. در نهایت بسته بندی محصولات انجام می گیرد و قطعات به شما عزیزان تحویل داده خواهد شد. در نظر داشته باشید که تمامی مراحل چاپ به صورت پشت سر هم و با استفاده از دستگاه های پیشرفته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک صورت می گیرد و با استفاده از چاپ تامپو می توان تیراژ بالایی از قطعات چاپ خورده را در مدت زمان کوتاه به شما تحویل داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید در رابطه با انواع روش های چاپ از جمله چاپ سیلک، چاپ طلاکوب، چاپ ترانسفر و … در سایت مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مطالعه نمایید و سفارش چاپ روی هر نوع قطعه تولیدی خود را از طریق صفحه تماس با ما ثبت کنید، همچنین به شما پیشنهاد می شود تا از طریق صفحات ما در تلگرام و اینستاگرام از سایر خدمات نیز دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *