چاپ برند Zho Dotti روی پنکک

چاپ برند Zho Dotti روی پنکک - چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از انواع چاپ  هایی که می توان از‌ آن برای درج طرح های مختلف روی محصولاتی از جنس شیشه، پلاستیک، فلز و… استفاده نمود چاپ طلاکوب می باشد. با توجه به این که نمای ظاهری محصول در فروش آن بسیار تاثیرگذار است از این روش می ‌توان برای چاپ روی لوازم آرایشی استفاده کرد. برای مثال چاپ برند Zho Dotti روی پنکک با استفاده از روش طلاکوب انجام گرفته و همان طور که مشاهده می کنید به این صورت جلوه ظاهری چاپ به میزان زیادی افزایش یافته است. در ادامه توضیحات کامل تری در این زمینه ارائه خواهد شد که پیشنهاد می ‌دهیم حتماً آن را مطالعه نمایید.

اهمیت طرح در چاپ برند Zho Dotti روی پنکک

برای چاپ برند Zho Dotti روی پنکک اولین چیزی که دارای اهمیت فراوان خواهد بود، طرح مورد استفاده می باشد. در واقع نقش طراحی در افزایش جلوه محصول بسیار زیاد است. در صورتی که از طرح نامناسب روی قطعات مورد نظر استفاده شود مطمئناً نمی ‌توان برای آن ها مشتریان زیادی را یافت چرا که علاوه بر کیفیت کالا جلوه آن و حتی نوع بسته‌بندی اش نیز دارای اهمیت می باشد. بنابراین بهتر است تا طراحانی خلاق و با تجربه این کار را انجام دهند. همان طور که مشاهده می کنید طرحی که برای برند Zho Dotti در نظر گرفته شده بسیار زیباست و جلوه خاصی به محصول بخشیده است. علاوه بر آن نکته قابل تامل در این طرح این است که برند Zho Dotti نیز روی محصول به زیبا ترین شکل ممکن درج شده است و با توجه به فونت مناسب و جلوه زیبایش افراد مختلف به راحتی می توانند نام برند را بخوانند و آن را در ناخود آگاهشان ثبت نمایند. علاوه بر آن رنگ های مورد استفاده نیز در چاپ دارای اهمیت خواهند بود و انتخاب رنگ نقش مستقیمی در افزایش یا کاهش سود دارد. در این مورد رعایت نکاتی حائز اهمیت می باشد، برای مثال ابتدا باید رنگ پس زمینه را در نظر گرفته و سپس رنگی هماهنگ با آن را انتخاب نمایید. در این محصول رنگ پس زمینه مشکی است و رنگ طلایی روی آن دارای جلوه بسیار زیبا و درخشانی خواهد بود. بنابراین در میان رنگ های متنوع فویل های طلاکوب بهتر است که این رنگ مورد استفاده قرار بگیرد. به این صورت می توان محصول را از سادگی خارج کرد و با ایجاد طرح های بسیار زیبا روی آن فروش بیشتری را به دست آورد و مشتریان جدیدی را جذب نمود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Glamour روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ برند Zho Dotti روی پنکک

با استفاده از مراحل کاملاً مشخصی می‌توان چاپ برند Zho Dotti روی پنکک را به روش طلاکوب انجام داد که برای اینکار ملزوماتی مورد نیاز می‌باشد. از این لوازم می‌توان به فویل‌های متالایز یا ورق طلا کوب، دستگاه چاپ طلاکوب و کلیشه مخصوص اشاره کرد. بنابراین در ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس کلیشه مورد نیاز در خود مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ساخته می‌شود. بعد از آن کلیشه درون دستگاه چاپ قرار گرفته و تا اندازه‌ای گرم می‌شود، در این زمان رول طلاکوب در رنگ مورد نظر بین کلیشه و قطعه قرار می‌گیرد و با پرس نمودن کلیشه روی فویل چاپ روی قطعه انجام می‌شود. در این روش احتیاجی به استفاده از چسب نمی‌باشد و تنها با استفاده از حرارت می‌توان فویل را روی قطعه ثابت نمود و از ماندگاری آن تا سال‌ها اطمینان حاصل کرد. البته با استفاده از روش سرد نیز می‌توان چاپ طلاکوب را انجام داد اما در این روش با توجه به اینکه فویل‌ها با استفاده از چسب روی قطعه چسبانده می‌شوند احتمال جدا شدن آن‌ها با گذشت مدت زمان کوتاه وجود دارد. بنابراین با توجه به اینکه رضایت مشتریان برای ما بسیار مهم است در این مجموعه از روش سرد استفاده نمی‌کنیم. در نظر داشته باشید که چاپ رنگ طلایی را با استفاده از روش چاپ تامپو و چاپ سیلک نیز می‌توان انجام داد و در این روش امکان ساخت رنگ طلایی وجود دارد و می‌توان با استفاده از آن هر گونه طرحی را روی قطعات مختلف ایجاد کرد. در صورتی که قصد داشته باشید تا چاپی بسیار ظریف را روی محصولات مختلف ایجاد کنید استفاده از روش سیلک یا تامپو مناسب تر از روش طلاکوب خواهد بود چرا که در این روش ها از رنگ به جای فویل استفاده می‌شود و می‌توان ظریف ترین طرح ها را نیز به این صورت روی قطعه ایجاد کرد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید برای ثبت سفارشات خود در زمینه چاپ روی قطعات گوناگون، ساخت فیکسچر، کلیشه و شابلون، ترکیب رنگ و خرید انواع دستگاه چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال نمایید و به این صورت از جدید ترین خدماتی که در این مجموعه انجام گرفته آگاه شوید. از همراهی شما بسیار سپاس گزاریم و آرزومند سلامتی و ثروت فراوان برای شما هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *