چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو

چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو به صورت ترکیبی

با کمک روش های چاپ صنعتی می توان جلوه محصولات تولیدی برند های مختلف را افزایش داد. در واقع با کمک این روش ها امکان چاپ هر نوع طرح، تصویر و یا نوشته مورد نظر شما وجود دارد و به این ترتیب می ‌توان محصولات را از سادگی خارج کرده و در کنار آن به برند سازی پرداخت. یکی از مهمترین صنایعی که برای تولیدات خود از چاپ استفاده می کند صنعت تولید لوازم آرایشی می باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بسیاری از تولیدکنندگان این صنعت همکاری کرده که چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو حاصل یکی از این همکاری ها می باشد. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه خواهد شد.

نحوه چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو

برای چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو از روش های متنوعی مانند چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب می‌توان استفاده نمود. برای انتخاب مناسب ترین روش ابتدا انحنای سطح قطعه و طرح مورد نظر برای چاپ روی آن بررسی خواهد شد و سپس می توان روش مناسب را انتخاب نمود. در این قطعه از دو روش چاپ تامپو و چاپ طلاکوب به صورت ترکیبی استفاده شده است چرا که به این ترتیب می توان چاپ متفاوت تری را روی سطح پلاستیکی این محصول ایجاد نمود. برای این کار ابتدا طرح های مورد نظر طراحی شده و سپس با توجه به طرحی که با استفاده از روش تامپو روی قطعه چاپ می شود کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته خواهند شد. با استفاده از فیکسچر می‌توان قطعه را در حین چاپ ثابت نگه داشت و از کلیشه، شابلون و پد های سیلیکونی منعطف نیز برای درج طرح روی آن استفاده نمود. به این ترتیب طرح مورد نظر روی قطعه چاپ شده و می‌توان از دستگاه تثبیت رنگ برای افزایش ماندگاری جوهر ها استفاده کرد. در واقع استفاده از این دستگاه باعث ماندگاری بیشتر جوهرها شده و می توان از پوسته پوسته شدن یا کمرنگ شدن طرح با گذشت مدت زمان کوتاه جلوگیری کرد. بعد از آن مرحله دوم چاپ انجام خواهد شد. به این صورت که ابتدا کلیشه مخصوص چاپ طلاکوب ساخته می شود و سپس با قرار گرفتن فویل های متالایز بین کلیشه داغ و قطعه، پرس حرارتی انجام گرفته و چاپ کامل می شود. به این ترتیب می توان قطعات را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان تحویل داد تا از هرگونه آسیب احتمالی در حین حمل و نقل و تحویل بار به مشتریان جلوگیری به عمل آید.

پیشنهاد می دهیم تا از مطلب چاپ تامپو برند Challenge نیز دیدن نمایید.

نکات مهم در چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو

همان طور که گفته شد چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو در دو مرحله انجام می‌شود. برای این چاپ احتیاج به ملزومات بسیار زیادی خواهد بود که در قسمت قبل توضیحات مختصری در رابطه با آنها دادیم. یکی از این ملزومات رنگ می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می‌شود. این رنگ‌ها دارای ماندگاری طولانی مدتی هستند و با وجود استفاده از دستگاه تثبیت رنگ ماندگاری آنها به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد یافت. در کنار آن از فویل های چاپ طلاکوب یا متالایز نیز استفاده می شود. این فویل ها در رنگ بندی های متنوع در بازار به فروش می رسند اما رنگ طلایی و نقره ای آن ها دارای طرفداران بیشتری می باشد. با توجه به اینکه چاپ های ترکیبی عملیات پیچیده تری نسبت به چاپ های معمولی دارند، مدت زمانی که برای آنها صرف می شود اندکی بیشتر خواهد بود. اما در این روش ها نیز می توان چاپ را در تیراژ بالا انجام داده و قطعات چاپ خورده را در اوج ظرافت به مشتریان گرامی تحویل داد. همانطور که گفته شد در این روش ها احتیاج به ساخت کلیشه چاپ طلاکوب؛ کلیشه و شابلون چاپ تامپو و فیکسچر وجود دارد. این قطعات نقش بسیار مهمی در افزایش دقت چاپ دارند و به همین دلیل لازم است تا افرادی با تجربه آنها را با استفاده از متریال های درجه یک بسازند. به این ترتیب می‌توان طرح مورد نظر را عیناً روی قطعه ایجاد نمود. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این چاپ در نهایت ظرافت و زیبایی انجام شده و با وجود اینکه طرح مورد نظر بسیار کوچک است تمامی نوشته ها بسیار خوانا بوده و اطلاعات مختصر و مفیدی در رابطه با برند و محصول در اختیار مشتریان قرار می‌دهد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان روی هر نوع قطعه مورد نظر شما از جنس های فلزی، شیشه ای، پلاستیکی، پارچه‌ای و… چاپ های بسیار با کیفیتی را ایجاد نمود. در صورتی که تمایل دارید با استفاده از این روش ها جلوه محصولات خود را افزایش داده و فروش بیشتری به دست آورید، پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می ‌کنیم تا در پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز همراه ما باشید. از شما برای مطالعه این مطلب سپاسگزاریم و لحظات خوب و خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *