چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی

چاپ برند sidonab بر روی لوازم آرایشی-چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از روش های تبلیغ محصولات چاپ صنعتی به شمار می رود . این روش نسبت به روش های دیگر تبلیغات مانند چاپ بنر ، چاپ تراکت ، نصب بیلبورد و … ماندگاری بیشتری دارد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات وقطعات از دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنل کارآزموده استفاده می کند . چاپ صنعتی مزیت های بی شماری دارد که یکی از آن ها افزایش فروش محصول شما خواهد بود . شما عزیزان می توانید از هر گونه اطلاعاتی از محصول مانند برند ، مشخصات محتوای محصول و … برای چاپ روی محصول استفاده نمایید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی به ادامه این مطلب مراجعه نمایید .

 

مزیت های چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی

چاپ صنعتی روی محصولات علی الخصوص لوازم آرایشی مزیت های زیادی برای شما خواهد داشت . اولین مزیتی که چاپ صنعتی برای محصولات شما خواهد داشت این است که محصول در حالت ساده و بدون چاپ ، زیبایی ظاهری نداشته و مصرف کننده از خرید آن صرف نظر خواهد نمود . زیبایی ظاهری و جذابیت محصول برای بانوان حائز اهمیت بوده و در صورتی که محصولی جذابیت کافی را نداشته باشد ، مبنا را بر بی کیفیت بودن آن می گذارند . علاوه بر آن به دلیل این که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است ، چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی را مشاهده نموده و در ذهن او باقی خواهد ماند. این امر سبب می شود که مصرف کننده حین خرید مجدد محصول برند شما برای او یادآوری شود و به خرید دوباره این محصول بپردازد . بنابراین سبب افزایش فروش محصول شما خواهد شد که نشانه ی حرفه ای بودن شما در تولید محصول تان می باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید و دلیل آن با کیفیت بودن چاپ های انجام شده در این مجموعه می باشد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک برند pinova را نیز مطالعه کنید .

 

طراحی چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی

یکی از مهم ترین مراحل چاپ روی محصولات طراحی می باشد که باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام شود . همان طور که قبلا گفته شده و در تصویر مشاهده می کنید برند محصول روی آن چاپ شده است . برای انجام مراحل چاپ روی محصول باید طراحی آن انجام شود . طراحان چاپ صنعتی علاوه بر این که به نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل مسلط هستند ، به تمامی مراحل چاپ صنعتی را نیز آگاه می باشند و دلیل آن تاثیراتی است چاپ صنعتی روی طراحی خواهد داشت . به هر میزانی که طراحی دقیق تری داشته باشیم چاپ زیبا تری را نیز خواهیم داشت . از آن جایی که چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی به  روش طلاکوب است پس از اتمام طراحی باید برای آن قالب ساخته شود . چاپ طلاکوب که در دو روش سرد و گرم انجام می شود اما در مجموعه صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتر استفاده می گردد . ساخت فیکسچر نیز یکی از مراحل چاپ صنعتی می باشد که باید متناسب با شکل ظاهری آن ساخته شود به صورتی که محصول روی میز کار ثابت نگه داری گردد .

 

کیفیت چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات و محصولات خود از بهترین رنگ و فویل های موجود در بازار استفاده می کند . به دلیل این که چاپ برند sidonab روی لوازم آرایشی به روش طلاکوب انجام شده است برای چاپ روی آن از فویل های مخصوص استفاده است . این نوع چاپ در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، تابش نور خورشید ، سایش دست و … مقاوم بوده و قابل شست و شو می باشد . این چاپ را می توان با استفاده رنگ نیز انجام داد اما روش چاپ روی متفاوت خواهد بود . برای مثال می توان از چاپ تامپو و چاپ سیلک نیز استفاده نمود . چاپ تامپو نیز با استفاده از پد های سیلیکونی و کلیشه های ساخته شده انجام می گیرد . در نهایت پس از اتمام مراحل چاپ روی محصول ، قطعات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت که از آسیب دیدن چاپ روی آن ها و خود محصول جلوگیری خواهد شد .

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی روش چاپ روی محصولات ، کیفیت رنگ ، ساخت شابلون ، ساخت کلیشه و … به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نموده و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *