چاپ برند RT روی پلاستیک

چاپ برند RT روی پلاستیک - چاپ صنعتی ایساتیس

RT یکی از برند های تولید کننده انواع لوازم آرایشی می باشد. این مجموعه برای چاپ برند خود روی محصولات تولیدی به چاپ صنعتی ایساتیس اعتماد کرده است و روی بسیاری از محصولات تولیدی این مجموعه عملیات چاپ انجام گرفته که از آن ها می‌توان به چاپ برند RT روی پلاستیک اشاره نمود. این نوع چاپ به روش تامپو انجام گرفته و لوگو محصول و توضیحات مختصری در رابطه با آن روی قطعه چاپ شده و به این صورت تولیدات این برند از محصولات مشابه متمایز شده است. در ادامه قصد داریم تا این نوع چاپ را به طور کامل بررسی کنیم و تمامی مراحل و موارد با اهمیت در چاپ تامپو را برای شما عزیزان شرح دهیم.

مراحل چاپ برند RT روی پلاستیک

همان طور که گفته شد چاپ برند RT روی پلاستیک با استفاده از روش چاپ تامپو انجام گرفته است. البته برای این کار می ‌توان از روش سیلک نیز استفاده نمود چرا که چاپ سیلک و تامپو دارای مراحلی شبیه به یکدیگر هستند و تنها برخی از مراحل این دو چاپ با یکدیگر متفاوت است. در چاپ تامپو احتیاج به ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر وجود دارد و برای ایجاد طرح روی قطعه نیز استفاده از پد های سیلیکونی الزامی است. اما در چاپ سیلک تنها با ساخت شابلون و فیکسچر می توان عملیات چاپ را انجام داد و نیازی به واسطه سیلیکونی نمی باشد. البته این دو روش دارای تفاوت های اندکی نیز با یکدیگر می باشند و طرح ایجاد شده توسط آن ها تا حدودی متفاوت از یکدیگر خواهد بود. ما در این مقاله مراحل چاپ تامپو را ذکر خواهیم کرد و شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با مراحل چاپ سیلک وارد صفحه مربوط به این نوع چاپ شوید.

در چاپ تامپو ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته می شوند. با قرار گرفتن این قطعات در دستگاه تامپو عملیات چاپ انجام می گیرد و بعد از آن قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شوند تا به این طریق جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک و ماندگار شود. در نهایت می‌ توان آن ها را بسته بندی کرده و به دست مشتریان محترم رساند. در نظر داشته باشید که یکی از مهم ترین مراحل این نوع چاپ استفاده از دستگاه تثبیت کننده می‌باشد، چرا که در غیر این صورت امکان ریزش جوهر یا کاهش ماندگاری آن وجود دارد. اما زمانی که از تثبیت کننده استفاده شود ماندگاری چاپ به میزان بسیار زیادی بالا می رود به صورتی که تا سال‌ها روی قطعه باقی خواهد ماند.

شما می توانید از مقاله چاپ برند MND روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

فاکتورهای مهم در چاپ برند RT روی پلاستیک

در چاپ برند RT روی پلاستیک فاکتور هایی حائز اهمیت هستند که با استفاده از آن ها می ‌توان ماندگاری چاپ را افزایش داده و علاوه بر آن طراحی درخشان، زیبا و با جلوه بی نظیر را روی قطعه ایجاد نمود. به این صورت فروش محصول افزایش خواهد یافت و می ‌توان سود قابل توجهی را به دست آورد. اولین فاکتوری که در چاپ تامپو دارای اهمیت است طراحی طرح می باشد، چرا که طرح قرار گرفته روی قطعه باعث افزایش نمای آن و کسب مشتریان بیشتر برای محصول می شود. بنابراین بهتر است تا این کار توسط طراحانی خلاق و با تجربه انجام گیرد و انتخاب رنگ نیز بسیار با اهمیت می باشد و بهتر است تا نهایتاً از ۳ الی ۴ رنگ برای چاپ استفاده شود. مورد با اهمیت دیگر استفاده از فیکسچر می ‌باشد و با به کارگیری این قطعه می توان از ایجاد لرزش در قطعه در هنگام چاپ جلوگیری نمود، بنابراین به این طریق ظرافت و دقت چاپ افزایش می یابد. بعد از آن استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ اهمیت خواهد یافت و تنها به این طریق می توان از ماندگاری جوهر ها اطمینان حاصل کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر فاکتور های بالا موارد دیگری نیز رعایت می شوند که باعث افزایش کیفیت چاپ می ‌شود. برای مثال در این مجموعه رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده خواهند شد که تا مدت زمان طولانی روی قطعه باقی می ‌مانند و به هیچ عنوان پوسته پوسته نخواهند شد. همچنین در این مجموعه از دستگاه ‌های به ‌روز و ملزومات با کیفیت استفاده می ‌شود و به همین علت است که این مجموعه به عنوان یکی از معتبرترین فعالان این عرصه شناخته می شود.

پل های ارتباطی ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین در نظر داشته باشید که این مجموعه خدمات دیگری از جمله ساخت فیکسچر، کلیشه، شابلون، ترکیب رنگ و فروش دستگاه چاپ را نیز ارائه می دهد و می توانید در این زمینه ها نیز از مشاوره رایگان ما بهره مند شوید. از همراهی تان سپاس گزاریم و پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال نمایید و از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *