چاپ برند ROYAL روی بطری

چاپ برند ROYAL روی بطری - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مهم ترین کاری که بعد از تولید محصول انجام می گیرد چاپ روی بدنه آن است. در واقع می توان گفت که امروزه چاپ به عنوان یکی از مراحل تولید محصول شناخته می‌شود و دیگر نمی توان بدون درج برند محصول خود را عرضه کرد. به این ترتیب صنعت چاپ به صنعتی پویا تبدیل شده است و هر روزه روش های نوینی برای چاپ ایجاد می شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روز ترین دستگاه های چاپ قادر است تا روی هر گونه محصول یا قطعه تولید شده در مجموعه شما چاپی با کیفیت را ایجاد نماید که از این بین می توان چاپ برند ROYAL روی بطری را مثال زد. در ادامه با نحوه انجام این نوع چاپ بیشتر آشنا خواهیم شد. همراه ما باشید.

نقش چاپ برند ROYAL روی بطری در افزایش سود

نمی‌توان گفت که اولین بار چه کسی از چاپ روی محصول خود استفاده کرد اما مطمئناً به علت موفقیت و افزایش فروش آن مجموعه تولیدی بود که سایر کارخانجات نیز به این روش علاقه مند شدند. به این ترتیب امروزه چاپ روی قطعه تولیدی یکی از با اهمیت ترین مراحل تولید است. بسیاری از کارخانه جات از بطری پلاستیکی و فلزی برای بسته بندی محصولات پودری یا مایع خود استفاده می کنند و برخی کارخانجات نیز این نوع بطری ها را تولید و به همین صورت به فروش می رسانند تا مردم جامعه بتوانند از این بطری ها در جهت نیاز خود استفاده کنند. برند ROYAL یکی از این مجموعه هایی است که برای محصولات خود از بطری استفاده می‌کند. این شرکت چاپ برند ROYAL روی بطری را به مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس سپرده است تا به این ترتیب با ایجاد چاپی با کیفیت فروش خود را به میزان بیشتری افزایش دهد چرا که چاپ روی محصول تولیدی یک نوع بازاریابی ارزان قیمت خواهد بود که در این نوع تبلیغات محصول تولیدی شما در جهت تبلیغ نیز به کار می رود. تصور نمایید که فردی یکی از محصولات شما را تهیه کند و در نقاط مختلف با خود حمل نماید، در این صورت علاوه بر این که خودش با چاپ روی محصول در ارتباط است و به آن توجه نشان می دهد اطرافیان او نیز تحت تاثیر این چاپ قرار می‌گیرند و نسبت به برند شما کنجکاو خواهند شد. این مسئله اهمیت چاپ روی محصول را به میزان زیادی نشان می دهد.

شما می توانید از مقاله چاپ تامپو برند MOSIO روی شیشه ادکلن نیز دیدن نمایید.

روش چاپ برند ROYAL روی بطری

به نظر شما برای چاپ برند ROYAL روی بطری از چه روشی می توان استفاده نمود؟ با توجه به تنوع موجود در روش های چاپ برای انتقال طرح روی هر نوع قطعه محدب و مقعر یا صاف با جنس های متنوعی مانند پلاستیک، چرم، شیشه، فلز و … می ‌توان از روشی منحصر به فرد استفاده کرد و چاپی درخشان و با کیفیت را روی محصول ایجاد نمود. در چاپ روی این بطری با توجه به جنس و ابعاد آن چاپ ‌سیلک انتخاب بهتری خواهد بود و با استفاده از آن می توان چاپی دقیق و با کیفیت را ایجاد کرد که با گذشت زمان از روی قطعه پاک نشده و پوسته پوسته نشود. این نوع چاپ به صورت تک مرحله ای و بدون نیاز به واسطه سیلیکونی انجام می پذیرد به همین علت تیراژ چاپ در آن بالا است و می توان با سرعت بیشتری عملیات چاپ را انجام داد. در این روش احتیاجی به ساخت کلیشه نمی‌باشد و می توان تنها با ساخت شابلون عملیات چاپ را انجام داد. در چاپ سیلک محدودیت رنگ وجود ندارد و می توان رنگ دلخواه مشتری را ایجاد نمود و با استفاده از آن جلوه زیبایی به قطعه بخشید. این نوع چاپ برای انواع قطعه محدب و مقعر مناسب می باشد و برای انواع قطعات استوانه ای شکل به کار می رود. به همین علت است که چاپ سیلک برای چاپ روی بطری استوانه‌ای انتخاب مناسب تری می باشد.

قیمت و مراحل چاپ برند ROYAL روی بطری

مراحل چاپ روی بطری

همان طور که گفته شد در چاپ برند ROYAL روی بطری از چاپ سیلک استفاده می شود. این چاپ به نسبت دیگر انواع چاپ دارای مراحل کمتری است و با سرعت بیشتری انجام می پذیرد. در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و با استفاده از آن شابلون ساخته می شود که از شابلون برای قرارگرفتن جوهر روی قطعه استفاده خواهد شد. بعد از آن فیکسچر برای جلوگیری از حرکت قطعه در هنگام چاپ طراحی و ساخته شده و به این ترتیب چاپ روی قطعه ایجاد می شود. بعد از آن بطری های چاپ خورده برای تثبیت رنگ وارد دستگاه مرتبط می ‌شوند و به این صورت جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک خواهد شد. استفاده از تثبیت کننده رنگ در جهت افزایش ماندگاری چاپ صورت می گیرد و به این ترتیب از پوسته پوسته شدن و از بین رفتن رنگ جلوگیری به عمل می‌آید. در نهایت بسته بندی قطعات برای پیشگیری از هرگونه آسیب احتمالی انجام می پذیرد.

قیمت چاپ روی بطری

قیمت چاپ به موارد بسیاری بستگی دارد که از آن ها می توان به روش چاپ، جنس بطری، اندازه طرح، میزان رنگ مورد استفاده و … اشاره نمود. اما ما این اطمینان را به شما می دهیم که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمام تلاش همکاران ما ایجاد چاپی با کیفیت، دقیق و ماندگار با نازل ترین قیمت خواهد بود، چرا که رضایت شما یکی از مهم ترین هدف های ما می باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید با ورود به صفحه تماس با ما با کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تماس بگیرید و از آن ‌ها در رابطه با روش و قیمت چاپ مشاوره رایگان دریافت کنید، همچنین در صورتی که علاقه مند به مشاهده سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه بودید خواهشمندیم ما را از طریق صفحات مجازی در تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم و ساعات خوشی را برایتان آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *