چاپ برند Proxi روی لوازم آرایشی

چاپ برند Proxi روی لوازم آرایشی - چاپ صنعتی ایساتیس

لوازم آرایشی جزء وسایلی هستند که اکثریت خانم ها روزانه با آن ها سر و کار دارند. به همین علت این محصولات در کشورمان ایران بسیار پر فروش می باشند که این مسئله باعث شده تا بسیاری از برند های تولید کننده به دنبال راهکاری برای افزایش فروش تولیدات خود و رقابت با سایر تولیدکنندگان باشند. در این راه می ‌توان از روش های چاپ صنعتی کمک گرفت و به این صورت درآمد خود را به میزان بسیار زیادی افزایش داد. چاپ برند Proxi روی لوازم آرایشی به این منظور انجام گرفته که در ادامه قصد داریم تا در رابطه با مشخصات این نوع چاپ توضیحات کاملی را خدمت شما همراهان همیشگی ارائه دهیم. امیدواریم این مطلب مورد توجه شما قرار بگیرد.

بررسی مزایای چاپ برند Proxi روی لوازم ارایشی

چاپ برند Proxi روی لوازم آرایشی راهکار مناسبی را برای تولید کننده این محصول فراهم می کند تا بتواند فروش محصولات خود را افزایش دهد. چرا که روش های چاپ صنعتی دارای مزایای بسیاری می باشند و با استفاده از آن ها می توان نمای محصول را به میزان بسیار زیادی افزایش داده و به این طریق فروش بیشتری را برای آن ایجاد کرد. در واقع چاپ برند باعث می شود تا محصول شما از سادگی خارج شود و جلوه بسیار زیبایی داشته باشد. در صورتی که از طرح مناسبی روی محصول خود استفاده نمایید چاپ ایجاد شده در تیررس دید افراد مختلف قرار می ‌گیرد و باعث می ‌شود که به صورت نا خودآگاه نام برند شما در ذهن آن ها حک شود. به این طریق می توانید از سود سرشاری که برایتان ایجاد می شود اطمینان حاصل نمایید. این روش نسبت به استفاده از لیبل بسیار کارآمد تر خواهد بود چرا که تا سال‌ها روی محصول شما باقی می ماند و بر اثر عوامل محیطی و گذشت زمان پوسته ‌پوسته نشده و کم رنگ نمی شود. اما متاسفانه با کیفیت‌ترین لیبل ها نیز به راحتی از روی محصول بلند می ‌شوند و نمی ‌توان از ماندگاری آن ها برای مدت های طولانی اطمینان حاصل کرد. به این صورت خریداران می ‌توانند به راحتی لیبل را جدا کرده که باعث خواهد شد در طولانی مدت نام برندتان را فراموش کنند. به همین علت بهتر است تا از روش های چاپ صنعتی استفاده نمایید و با صرف هزینه ای جزئی سود قابل توجهی را به دست آورید.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Zho Dotti روی پنکک نیز دیدن نمایید.

روش های مناسب برای چاپ برند Proxi روی لوازم آرایشی

چاپ برند Proxi روی لوازم آرایشی را می توان با استفاده از دستگاه سیلک انجام داد. البته این نوع چاپ با استفاده از دستگاه چاپ تامپو نیز امکان پذیر است چرا که این دو روش دارای تفاوت های اندکی با یکدیگر می باشند و طرح نهایی ایجاد شده در آنها تقریباً شبیه به یکدیگر خواهد بود. در چاپ سیلک از رنگ های با کیفیت آلمانی برای ایجاد طرح روی قطعه استفاده می‌ شود و به این صورت می‌توان از ماندگاری طولانی مدت جوهر ها اطمینان حاصل کرد چرا که رنگ های آلمانی دارای ماندگاری طولانی مدت می‌باشند و احتمال ریزش آن ها از روی قطعه بسیار پایین خواهد بود. به این صورت ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و با استفاده از آن شابلون مناسب برای چاپ ساخته می شود. با به کارگیری این قطعات عملیات چاپ انجام خواهد پذیرفت و قطعه پلاستیکی وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شود تا به این طریق جوهر قرار گرفته روی آن کاملاً ثابت و ماندگار شود. بعد از آن قطعات در بسته بندی مناسب قرار می گیرند تا از هرگونه آسیب احتمالی به آنها جلوگیری به عمل آید و به این صورت خدمت مشتریان محترم تحویل داده خواهند شد. همانطور که مشاهده کردید در این نوع چاپ احتیاج است تا ملزوماتی مورد استفاده قرار بگیرد. برای مثال فیکسچر برای این به کار می رود تا از لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری به عمل آید، شابلون نیز جزء قطعات اصلی به حساب می آید و با استفاده از این وسیله است که می توان طرح را روی بدنه استوانه ای این لوازم آرایشی ایجاد کرد. در نظر داشته باشید که کیفیت این ملزومات بسیار مهم هستند و در صورتی که از لوازم بی کیفیت برای چاپ استفاده شود نمی توان از دقت، زیبایی و ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و در این زمینه از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه بر آن پیشنهاد می ‌دهیم تا از طریق شبکه ‌های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید. از شما برای مطالعه این مطلب سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *