چاپ برند POWER روی شیشه عطر

چاپ برند POWER روی شیشه عطر - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

عطر و ادکلن یکی پر مصرف ترین لوازم آرایشی محسوب می شوند که مصرف کنندگان آن شامل اکثریت افراد جامعه از پیر و جوان می باشند. با توجه به این موضوع مطمئناً برند های مختلفی در زمینه تولید عطر و ادکلن فعالیت می کنند. این مسئله باعث می ‌شود تا شرکت های مختلف برای درج لوگوی خود روی شیشه عطر و ادکلن از راهکار های مختلفی مانند چسباندن لیبل یا به کارگیری روش های چاپ صنعتی استفاده نمایند. در این میان با توجه به ماندگاری، ظرافت و جلوه بسیار زیبای چاپ بسیاری از برند ها این روش را انتخاب می کنند. چاپ برند POWER روی شیشه عطر به این منظور انجام گرفته است. این نوع چاپ نیازمند رعایت نکات و فاکتور هایی است که در ادامه شرح داده می شوند. لطفاً تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

بررسی کلی چاپ برند POWER روی شیشه عطر

چاپ برند POWER روی شیشه عطر مزایای بسیاری برای این برند خواهد داشت و به این طریق می‌توان جلوه ظاهری شیشه عطر را افزایش داده و فروش بیشتری را به دست آورد. علاوه بر آن روش های چاپ صنعتی راهکاری را به شما ارائه می دهند که می توانید با استفاده از آن توضیحات مختصر و مفیدی را در رابطه با محصول روی بدنه آن درج کنید و به این طریق مشتریان خود را از موارد با اهمیت مانند تاریخ تولید و انقضا یا میزان حجم محصول خریداری شده آگاه نمایید. امروزه اکثریت برندها از چاپ برای درج لوگو خود استفاده می‌کنند اما هنوز هم عده ای استفاده از لیبل را ترجیح می دهند تا به این طریق هزینه کمتری را پرداخت کنند. اما متاسفانه بهترین لیبل ها نیز بعد از مدت زمان کوتاهی پوسته پوسته می شوند و دیگر نمی توان نوشته روی آن‌ها را خواند. در بسیاری از موارد نیز هزینه استفاده از لیبل نسبت به چاپ بیشتر خواهد شد. با توجه به اینکه روش‌های چاپ صنعتی دارای ماندگاری بسیار زیادی هستند و در اثر برخورد آب و سایر مایعات از روی محصول شما پاک نمی‌شوند و علاوه بر آن با توجه به هزینه چاپ که در تیراژ بالا بسیار کاهش خواهد یافت. استفاده از روش های چاپ صنعتی بسیار مناسب تر خواهد بود و در این مورد باید به سودی که از این روش به دست می‌آید نیز توجه شود. هرچه نام برند شما به میزان بیشتری روی محصول باقی بماند افراد بیشتری می توانند آن را مشاهده نموده و علاقه مند خرید آن شوند بنابراین با استفاده از روش چاپ صنعتی می‌توانید مشتریان بیشتری را جذب کنید. با استفاده از روش های چاپ صنعتی می‌توان در کنار چاپ لوگو، طرح های زیبایی را نیز روی قطعه چاپ کرد و به این طریق جلوه ظاهری آن را افزایش داد.

شما می توانید از مقاله چاپ تامپو روی کلاه کاسکت نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ برند POWER روی شیشه عطر

صنعت چاپ بسیار گسترده است و در این صنعت با استفاده از روشهای گوناگون مانند چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر، چاپ طلاکوب و چاپ سابلیمیشن می‌توان روی انواع قطعات مختلف چاپ‌های با کیفیت و زیبایی را ایجاد کرد. برای چاپ برند POWER روی شیشه عطر از روش چاپ تامپو استفاده می‌شود چرا که در این روش با استفاده از پد سیلیکونی می‌توان روی انواع قطعات کوچک و بزرگ چاپ‌های دقیق و خوانایی را ایجاد کرد و با توجه به نوشته‌های کوچکی که روی این شیشه عطر چاپ شده روش چاپ تامپو بسیار کاربردی و موثر خواهد بود. در این روش ابتدا شابلون، کلیشه و فیکسچر ساخته می‌شوند و با قرار گرفتن آن‌ها در دستگاه تامپو عملیات چاپ انجام می‌گیرد. با توجه به اینکه جنس بدنه قطعه شیشه‌ای است، تنظیم فشار دستگاه پرس دارای اهمیت بسیار زیادی خواهد بود چرا که اگر روی درجه بالایی تنظیم شود باعث آسیب به قطعه و حتی شکستن آن خواهد شد و در صورتی که این نیرو روی میزان کمی تنظیم شود باعث ایجاد کچلی در چاپ خواهد شد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کارکنان مجرب و کارآزموده عملیات چاپ را انجام می‌دهند و به همین دلیل می‌توان از هر گونه مشکل در حین چاپ جلوگیری نمود. بعد از آنکه چاپ روی قطعه انجام شد قطعات به سرعت وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و در این قسمت چاپ قرار گرفته روی آن‌ها خشک و ماندگار می‌شود و در نهایت بسته بندی قطعات برای جلوگیری از هرگونه آسیب احتمالی انجام خواهد شد. برای افزایش کیفیت چاپ بهتر است تا قطعات و ملزومات با کیفیت به کار گرفته شوند و انتخاب رنگ نیز در این مورد بسیار تاثیر گذار می‌باشد. رنگ‌های با کیفیت آلمانی در چاپ سیلک و تامپو باعث ماندگاری بیشتر چاپ می‌شوند که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از این رنگ ها استفاده خواهد شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان محترم می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با روش های چاپ روی قطعات تولیدی خود؛ ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر؛ خرید دستگاه؛ ترکیب رنگ و … وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. در انتها پیشنهاد می دهیم تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از جدیدترین خدماتی که در این مجموعه انجام گرفته دیدن کنید و در رابطه با آنها اطلاعاتی را به دست آورید. از همراهی شما سپاس گزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *