چاپ برند Out The DooR روی قوطی

چاپ برند Out The DooR روی قوطی به روش سیلک

در صورتی که شما نیز تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی می باشید، می توانید از روش های چاپ صنعتی استفاده کرده و به این صورت نام برند خود را روی محصولات تولیدی درج نمایید. چاپ برند Out The DooR روی قوطی به این منظور انجام گرفته است و به این صورت می ‌توان اطلاعاتی را در رابطه با نحوه مصرف محصول و تاریخ تولید و انقضا، در کنار نام و لوگو برند درج کرد و به این ترتیب مشتریان بیشتری را جذب نمود. در این مقاله سعی داریم تا تمامی موارد مرتبط به چاپ برند Out The DooR را برای شما به طور کامل شرح دهیم. پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندهید.

بررسی موارد با اهمیت در چاپ برند Out The DooR قوطی

برای چاپ برند Out The DooR روی قوطی نیاز است فاکتورهایی در نظر گرفته شده و نکاتی رعایت شوند. ابتدا باید طراحی طرح انجام گیرد و محل قرارگیری آن روی قوطی تعیین شود. در این نوع چاپ در چهار طرف قوطی طرحها و نوشته‌هایی درج شده است که محل درست قرارگیری آن‌ها توسط کارشناسان این مجموعه تعیین شده‌اند. این مسئله کمک می‌کند تا از ایجاد شلوغی در طرح جلوگیری به عمل آمده و جلوه‌ی زیبایی روی قوطی ایجاد شود. در کنار آن از دیگر موارد با اهمیت انتخاب رنگ می‌باشد. با توجه به این که در لوگوی برند از رنگ آبی، سرخابی و مشکی استفاده شده است به کارگیری رنگ های بیشتر باعث ایجاد جلوه نامناسب و شلوغی در طرح خواهد شد. به همین علت در سایر قسمت‌ها از رنگ مشکی استفاده می‌شود. از دیگر فاکتور‌هایی که در این نوع چاپ باید رعایت شود، استفاده از ملزومات با کیفیت برای چاپ می‌باشد که این مسئله کمک می‌کند تا چاپی ماندگار روی قطعه تولیدی شما ایجاد شود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ‌های با کیفیت آلمانی برای ایجاد طرح استفاده می‌شود و در کنار آن از دستگاه‌های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک کمک گرفته خواهد شد. به این طریق می‌توان چاپ ظریفی را روی قطعات تولیدی شما ایجاد کرد. با توجه به موارد گفته شده مطمئناً سوال شما این است که هزینه چاپ به چه صورت است؟ باید گفت که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش ما بر آن بوده تا در کنار ارائه خدمات با کیفیت، هزینه مناسبی را از شما دریافت نماییم تا به این طریق رضایت شما عزیزان ایجاد شود. البته نمی‌توان قیمت مناسبی را برای چاپ در نظر گرفته و باید ابتدا نوع محصول و طرح مورد نظر شما مورد بررسی قرار گیرد، اما به شما اطمینان می‌دهیم که عملیات چاپ روی قطعات تولیدی شما با نازل ترین قیمت انجام خواهد گرفت.

شما می توانید از مقاله چاپ برند بلک بری روی شیشه نیز دیدن نمایید.

چاپ برند Out The DooR روی قوطی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مراحل کلی چاپ برند Out The DooR روی قوطی

برای چاپ برند Out The DooR روی قوطی می توان از روش چاپ سیلک استفاده کرد. در این روش نیازی به استفاده از واسطه های سیلیکونی نمی باشد و طرح به صورت مستقیم از شابلون به قطعه منتقل خواهد شد. همانطور که گفته شد در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام می‌گیرد و سپس با استفاده از آن شابلون و فیکسچر ساخته خواهند شد. این قطعات نقش ضروری در چاپ دارند و بهتر است با استفاده از مواد اولیه با کیفیت ساخته شوند. استفاده از فیکسچر در هنگام چاپ روی قطعات مختلف و با تیراژ بالا بسیار ضروری است و به کمک آن می توان چاپ دقیقی را به دست آورده و از حرکت قطعه در هنگام چاپ جلوگیری به عمل آورد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس این دو قطعه توسط کارکنان مجرب و کارآزموده ساخته می شوند و با قرار گرفتن آن ها در دستگاه چاپ سیلک، عملیات چاپ آغاز خواهد شد. توجه داشته باشید که چاپ روی این قوطی در چهار مرحله انجام گرفته است و احتیاج به ساخت ۴ شابلون متفاوت برای آن می باشد. بعد از این کار قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ شده و به این صورت جوهر قرار گرفته روی آن ها خشک می شود. در نهایت بسته بندی مناسبی برای این محصولات انجام شده تا از ایجاد هرگونه آسیب روی طرح جلوگیری به عمل آید. در نظر داشته باشید که تثبیت سازی جوهر مرحله بسیار مهمی است که حتما باید مورد توجه قرار بگیرد زیرا تنها به این طریق می توان جوهر روی قطعه را خشک کرده و باعث ماندگاری طولانی مدت آن شد. بنابراین می توانید با اطمینان خاطر این قوطی را برای بسته بندی محصولات خود استفاده کنید و نگران از بین رفتن یا پوسته پوسته شدن چاپ روی آن نباشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در رابطه با انواع روش های چاپ و تمامی خدماتی که این مجموعه ارائه می کند مشاوره رایگان دریافت نمایید و به این صورت روش چاپ روی قطعه تولیدی خود را انتخاب کنید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می دهیم تا ما را در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید و از تمامی خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید. سپاس گزاریم که همراه ما هستید و همواره مطالب این سایت را دنبال می کنید. امیدواریم این مقاله نیز مورد توجه شما قرار گرفته باشد و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *