چاپ برند MND روی لوازم آرایشی

چاپ برند MND روی لوازم آرایشی - چاپ صنعتی ایساتیس

روش های چاپ صنعتی برای بسیاری از برند ها کارآمد است و آن ها می توانند با استفاده از این روش ها برند تولیدی خود را روی محصولاتشان درج کنند. یکی از مهمترین صنایعی که نیازمند استفاده از چاپ می باشد صنعت تولید لوازم آرایشی است که در ایران بسیار فعال است و در این صنعت انواع لوازم آرایشی و بهداشتی تولید می شود. لوازم آرایشی که توسط کارخانجات مختلف در این صنعت تولید می شوند دارای گستردگی بسیار زیادی می باشند و در اکثر مواقع پیش می‌آید که محصولات دو برند متفاوت بسیار شبیه به یکدیگرند. در این موارد با استفاده از چاپ می توان محصول خود را کاملاً انحصاری نمود. چاپ برند MND روی لوازم آرایشی به همین علت انجام گرفته و باعث می شود تا بتوان به راحتی اطلاعاتی را در رابطه با برند این محصول به دست آورد.

دلایل چاپ برند MND روی لوازم آرایشی

همانطور که گفته شد مهمترین دلیل چاپ برند MND روی لوازم آرایشی این است که بتوان محصولات دو کارخانه تولیدی را از یکدیگر تفکیک کرد. به همین خاطر می‌توان گفت که دو صنعت چاپ و تولید لوازم آرایشی کاملاً به یکدیگر وابسته می‌باشند و اگر  یک تولید کننده از این روش‌ها برای درج برند خود استفاده نکند مطمئناً با ضرر و زیان هایی روبه‌رو خواهد شد چرا که به این صورت خریداران نمی‌توانند در رابطه با برند محصول تهیه شده اطلاعاتی را کسب نمایند. این مسئله باعث می‌شود تا اگر خواهان خرید مجدد این محصول باشند نیز نتوانند در دفعات بعدی آن را تهیه کنند. به همین علت تمامی برندها از روش‌هایی برای درج لوگوی خود روی محصولاتشان استفاده می‌کنند که با کیفیت ترین روش استفاده از چاپ می‌باشد. به این طریق می‌توان از محصول تولید شده در جهت تبلیغات نیز استفاده کرد و نام برند خود را ماندگار نمود. علاوه بر آن چاپ باعث می‌شود تا جلوه محصولات شما از سادگی خارج شده و نمای بیشتری داشته باشد. بنابراین مزیت‌های بسیاری در استفاده از چاپ وجود دارد و با توجه به اینکه هزینه آن چندان متفاوت از سایر روش‌ها مانند استفاده از لیبل نیست بهتر است تا به جای استفاده از لیبل های بی کیفیت و ناکارآمد این روش جایگزین شود. البته در این روش‌ها نیز مسائل زیادی دارای اهمیت هستند که نمی‌توان از آن چشم پوشید. برای مثال در صورتی که از دستگاه بی کیفیت برای انجام چاپ استفاده شود طرح چاپ شده بعد از مدت زمان کوتاهی پوسته پوسته شده و از روی قطعه پاک می‌شود که این باعث هدر رفت هزینه ‌ها خواهد شد. اما در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه‌های به روز و ملزومات با کیفیت چاپی دقیق و ظریف روی محصولات شما انجام می گیرد که تا مدت‌ها ماندگار خواهد بود.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Black Mont روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

مراحل طراحی و چاپ برند MND روی لوازم آرایشی

در چاپ برند MND روی لوازم آرایشی برای اینکه بتوان نمای محصول را افزایش داد طراحی طرح اهمیت بسیار زیادی پیدا می‌کند. به همین علت بهتر است تا طراحان خلاق و با تجربه این کار را انجام دهند. در طراحی مواردی دارای اهمیت خواهد بود. برای مثال در صورتی که طرح شلوغ برای قطعه در نظر گرفته شود و رنگ‌های بی‌شماری مورد استفاده قرار بگیرند باعث خواهد شد تا نمای محصول بسیار زشت و زننده شود. در واقع هرچه طرح ساده تر باشد برند شما به میزان بیشتری به چشم مخاطب می آید و انتخاب رنگ نیز دارای اهمیت بسیار زیادی می باشد و بهتر است تا نهایتاً از چهار رنگ برای این کار استفاده شود. برای مثال در چاپ برند MND تنها از رنگ سفید استفاده شده و محل قرارگیری طرح به گونه ای است که کاملاً در معرض دید مخاطب قرار می‌گیرد. هنگامی که این محصول از مواد آرایشی پر شود نمای طرح به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد یافت و به این صورت فروش اینگونه محصولات بیشتر می‌شود. برای چاپ روی این قطعه از روش سیلک اسکرین استفاده شده البته می‌توان روش چاپ تامپو را نیز به کار برد. این دو روش تفاوت چندانی با یکدیگر ندارند و مهمترین تفاوت آنها در این است که در چاپ سیلک احتیاج به استفاده از پد سیلیکونی برای انتقال طرح وجود نخواهد داشت و تنها با ساخت شابلون می توان عملیات چاپ را انجام داد. در این چاپ بعد از انجام طراحی و ساخت شابلون جوهر روی قطعه قرار می گیرد و به این صورت قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شوند. از این دستگاه برای افزایش ماندگاری جوهر ها استفاده می شود و به این صورت میتوان از پوسته پوسته شدن رنگ جلوگیری نمود. بعد از آن لوازم آرایشی بسته‌بندی شده و خدمت مشتریان محترم تحویل داده می شوند.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ صنعتی و قیمت این روش ها وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. در انتها پیشنهاد می دهیم تا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس و شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال نمایید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *