چاپ برند MILK روی لوازم آرایشی و بهداشتی

چاپ برند MILK روی لوازم آرایشی و بهداشتی - چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توان روی انواع لوازم آرایشی و بهداشتی چاپ هایی را در جهت برندسازی و افزایش جلوه محصول ایجاد کرد. در این مجموعه از دستگاه های با کیفیت برای این کار استفاده می شود و می توان عملیات چاپ را در تیراژ بالا انجام داد. چاپ برند MILK روی لوازم آرایشی و بهداشتی یکی از خدماتی است که در این مجموعه، با استفاده از روش چاپ سیلک انجام گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این چاپ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد. لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

بررسی فرایند چاپ برند MILK روی لوازم آرایشی و بهداشتی

برای چاپ برند MILK روی لوازم آرایشی و بهداشتی می توان از دستگاه چاپ سیلک استفاده نمود. همچنین امکان ایجاد این چاپ به وسیله دستگاه چاپ تامپو نیز فراهم است. در واقع می توان گفت که روش سیلک و تامپو دارای تفاوت های اندکی نسبت به یکدیگر هستند و در روش سیلک چاپ به صورت مستقیم انجام می گیرد، در صورتی که در روش تامپو از پد سیلیکونی برای چاپ استفاده خواهد شد. چاپ سیلک برای قطعات محدب، مقعر و صاف کاملاً مناسب است اما چاپ تامپو علاوه بر این قطعات برای سطوح منبت کاری شده نیز کاملاً کاربردی خواهد بود، چرا که با استفاده از پد سیلیکونی می توان چاپ یکدست و زیبایی روی این قطعات ایجاد کرد. برای چاپ روی این قطعه ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس می توان با استفاده از آن شابلون و فیکسچر را تهیه نمود. فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ و شابلون برای ایجاد طرح به صورت مستقیم روی لوازم آرایشی و بهداشتی استفاده می شود. به این ترتیب و با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی می ‌توان طرح را روی سطح پلاستیکی لوازم آرایشی ایجاد کرده و سپس آن ها را برای افزایش ماندگاری چاپ وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ نمود. در واقع دستگاه تثبیت رنگ باعث جلوگیری از ریزش جوهر ها و افزایش ماندگاری آن ها می شود به صورتی که می توان قطعات چاپ خورده را شستشو داده و نگرانی از جهت پوسته پوسته شدن چاپ و از بین رفتن آن نداشت. بعد از این مرحله لوازم آرایشی در بسته بندی مناسب قرار می گیرند تا از هر گونه آسیب احتمالی به آن ها جلوگیری شود و به این طریق می ‌توان محصولات را به مشتریان محترم تحویل داد.

از شما دعوت می کنیم تا از مقاله چاپ سیلک برند SPARTAN روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

طراحی طرح در چاپ برند MILK روی لوازم آرایشی و بهداشتی

طراحی طرح هوشمندانه باعث می شود تا جلوه چاپ برند MILK روی لوازم آرایشی و بهداشتی افزایش چشم گیری پیدا کند. در واقع با کمک طراحانی خلاق و با تجربه می توان طرحی را روی قطعات مختلف ایجاد کرد که جلوه بسیار زیبایی داشته باشند. برای مثال در چاپ برند MILK می توانید طرحی هوشمندانه را مشاهده کنید که یادآور شیر خوراکی می باشد. بنابراین استفاده از این طرح در کنار درج نام محصول کمک می کند تا نام برند شما در ذهن مخاطبان حک شود. اگر برای این قطعه تنها از نام برند استفاده می شد و یا طرح هایی نا مرتبط روی بدنه پلاستیکی محصول چاپ می ‌شد، مطمئناً تولیدکننده این محصول نمی ‌توانست از فروش بالای آن اطمینان حاصل کند. اما با وجود چنین طرح زیبایی اطمینان می دهیم که فروش قابل توجه ای برای شما ایجاد خواهد شد و در کنار آن بازگشت مشتری اتفاق می ‌افتد. طراحی این طرح با استفاده از نرم‌ افزار های طراحی از جمله فتوشاپ، ایلوستریتور و کورل دراو طراحی می ‌شوند که امکان تغییر مقیاس و کوچک و بزرگ کردن طرح را فراهم می کنند، بنابراین می توان این طرح را در هر نوع قطعه دلخواه شما به کار برد. در نظر داشته باشید که در کنار طراحی هوشمندانه انتخاب رنگ نیز حائز اهمیت است و در صورتی که از رنگ های مناسب برای چاپ استفاده نشود احتمال کاهش جلوه‌ی محصول وجود خواهد داشت. در واقع بهتر است تا با توجه به رنگ زمینه از رنگ هایی هماهنگ با زمینه استفاده شود که در این محصول این نکته در نظر گرفته شده و همانطور که مشاهده می کنید طرحی بسیار زیبا و قابل دید روی محصول ایجاد شده است.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ روی انواع قطعات مورد نظر شما وجود دارد، و می‌توان با استفاده از دستگاه های چاپ به روز و پیشرفته چاپ مورد نظر شما را روی قطعاتی از جنس های پلاستیک، شیشه، فلز، چوب و… ایجاد کرد. علاوه بر آن در این مجموعه خدمات دیگری شامل شابلون سازی ، ساخت کلیشه، ترکیب رنگ، طراحی طرح، ساخت فیکسچر و… انجام می پذیرد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خدمات وارد صفحه تماس با ما شوید و به این طریق از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می ‌دهیم تا از طریق اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *