چاپ برند MIDNIGHT RAIN روی شیشه عطر

چاپ برند MIDNIGHT RAIN روی شیشه عطر - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای ایجاد تمایز در محصولات تولیدی برند های مختلف راهکاری به غیر از روش های چاپ صنعتی وجود نخواهد داشت، چرا که به این طریق می توان نام برند خود را روی محصول تولیدی درج کرده و به این صورت به خریداران اطلاع داد که این محصول جز تولیدات برند شما است. بنابراین روش های چاپ صنعتی دارای کاربرد های گوناگونی هستند. از این روش ها به خصوص در چاپ روی لوازم آرایشی و بهداشتی می توان استفاده کرد. برای مثال چاپ برند MIDNIGHT RAIN روی شیشه عطر علاوه بر انحصاری کردن محصول تولیدی باعث افزایش جلوه این محصول نیز شده است. شما می توانید در ادامه این مطلب توضیحات کامل تری را در رابطه با روش چاپ روی شیشه عطر مطالعه کنید.

دلایل اهمیت چاپ برند MIDNIGHT RAIN روی شیشه عطر

چاپ برند MIDNIGHT RAIN روی شیشه عطر دارای مزایای بسیاری برای برند شما خواهد بود. به این صورت می ‌توان نام محصولات خود را در ذهن مشتریان حک کرد، چرا که مشتریان شما در هر بار استفاده از محصول به چاپ روی آن نیز توجه خواهند کرد و به این طریق نام برند شما در ناخودآگاه آن ها قرار می گیرد. این مسئله کمک می کند تا شما بتوانید برند سازی کرده و فروش محصولات تولیدی خود را افزایش دهید. در کنار آن می ‌توان نام برند شما را از برند های مشابه متمایز بخشید که این مسئله کمک می کند تا مشتریان شما به راحتی بتوانند محصولات تولیدی تان را پیدا کرده و آن ها را خریداری کنند. روش های چاپ صنعتی باعث افزایش جلوه محصول شما می‌شوند چرا که بدون وجود چاپ محصولاتتان ساده و خالی از هرگونه طرح و رنگی است، اما ایجاد یک چاپ زیبا روی محصول باعث خواهد شد تا جلوه‌ی محصول شما از این رو به آن رو شده و نمای بیشتری پیدا کند. البته در این مورد طراحی طرح بسیار تاثیرگذار خواهد بود و بهتر است تا با استفاده از طرح های ساده و رنگ های خاص جلوه‌ی بیشتری در محصولات خود ایجاد کنید و از شلوغی بیش از حد آن ها جلوگیری نمایید. شما می توانید تمامی مراحل طراحی تا چاپ برند خود را به ما سپرده و در نهایت محصولاتتان را با چاپ هایی دقیق و ظریف تحویل بگیرید. در این مجموعه با استفاده از دستگاه چاپ به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک، می توان چاپ را در تیراژ بالا به شما عزیزان ارائه داد و در کنار آن با استفاده از روش ‌های تثبیت سازی رنگ ماندگاری طرح بالا رفته و تا سال ها روی قطعات شما باقی می ماند.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Out The DooR روی قوطی نیز دیدن نمایید.

بررسی کلی چاپ برند MIDNIGHT RAIN روی شیشه عطر

چاپ برند MIDNIGHT RAIN روی شیشه عطر به روش چاپ تامپو انجام می‌گیرد. در این روش با استفاده از پد های سیلیکونی با کیفیت می‌توان چاپ بسیار ظریفی را روی قطعه ایجاد کرد. به این طریق می‌توان روی قطعات مختلف با جنس های شیشه ای، پلاستیکی، فلزی، چوبی و… عملیات چاپ را انجام داده و علاوه بر آن هر نوع طرح نیز قابل اجرا خواهد بود. البته در صورتی که بخواهید عکس‌هایی را روی محصولات خود چاپ کنید بهتر است از روش سابلیمیشن استفاده شود که امکان آن هم در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس فراهم است. برای این چاپ بعد از طراحی طرح کلیشه، شابلون و فیکسچر ساخته خواهند شد و به این ترتیب عملیات چاپ انجام می گیرد. بعد از آن قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ یووی می‌شوند و به این صورت چاپ روی آن ها کاملاً خشک و ماندگار خواهد شد. از این دستگاه به این خاطر استفاده می‌شود تا از پوسته پوسته شدن چاپ یا کم رنگ شدن آن با گذشت زمان جلوگیری به عمل آید و کیفیت چاپ بالاتر رود. به این ترتیب شما می‌توانید با اطمینان خاطر چاپ روی قطعه تولیدی خود را به ما بسپارید و در نهایت چاپ با کیفیتی را تحویل بگیرید. در این مجموعه می‌توان از سایر روش‌ های چاپ از جمله چاپ طلاکوب، چاپ سیلک و چاپ ترانسفر نیز استفاده نموده و از آن ها برای قطعات تولیدی شما استفاده کرد. در واقع روش چاپ با توجه به نوع قطعه و طرح روی آن انتخاب خواهد شد و تمامی روش های چاپ دارای کاربرد های بسیار زیادی می‌باشند. در این مجموعه از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می‌شود و با بکارگیری ملزومات با کیفیت چاپ ظریفی روی قطعات مختلف ایجاد خواهد شد. بنابراین همانطور که در عکس نیز مشاهده می‌کنید چاپ ایجاد شده دارای جلوه منحصر به فردی است و دقت آن بسیار بالا می‌باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ و سفارش آن روی قطعات تولیدی خود وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از سایر خدمات انجام گرفته دیدن کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *