چاپ برند majulan روی پلاستیک

چاپ برند majulan روی پلاستیک به روش طلاکوب

پلاستیک یکی از مهم ترین مواد اولیه در تولید بسیاری از لوازم می ‌باشد و از آن در صنایع مختلف استفاده می شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ روی انواع قطعات پلاستیکی از جمله لوازم آرایشی، ظروف پلاستیکی، قطعات صنعتی و … را فراهم کرده است. بنابراین در صورتی که شما تولید کننده لوازم پلاستیکی هستید یا برای بسته بندی تولیدات خود از این ماده پر کاربرد استفاده می کنید، می توانید از روش های چاپ صنعتی برای درج لوگوی خود روی این‌ گونه محصولات استفاده نمایید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تا کنون روی قطعات پلاستیکی گوناگونی چاپ های با کیفیتی را ایجاد کرده که از آن ها می ‌توان به چاپ برند majulan روی پلاستیک اشاره کرد. در ادامه توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ ارائه خواهد شد که پیشنهاد می دهیم حتما آن را مطالعه نمایید.

دلایل چاپ برند majulan روی پلاستیک

مطمئناً تمامی تلاش برندهای مختلف در جهت کسب رضایت مشتریان و افزایش سود است. به همین علت روش‌های چاپ صنعتی مورد استفاده اکثر برندها قرار می‌گیرند. چاپ برند majulan روی پلاستیک برای شناسنامه دار کردن این نوع کالا انجام گرفته و باعث می‌شود تا مخاطبان شما بتوانند در میان محصولات گوناگون محصول تولیدی شما را پیدا کرده و آن را خریداری کنند. در واقع استفاده از روش‌های چاپ صنعتی یک روش کارآمد در بازاریابی و تبلیغات است و به این طریق مشتریان شما در هر بار استفاده از محصول متوجه چاپ روی آن نیز می‌شوند و به این صورت نام برندتان در ذهن آنها حک شده و در هنگام خرید به صورت ناخودآگاه به دنبال محصولاتتان خواهند گشت. با توجه به این که انواع روش‌های تبلیغات دارای هزینه‌های بسیار بالایی هستند می‌توان گفت که چاپ صنعتی ارزان ترین روش تبلیغ است و نتیجه قابل قبولی را نیز ارائه می‌دهد. اما این تنها یکی از دلایل با اهمیت در استفاده از چاپ می‌باشد و به جز این مورد دلایل بی شمار دیگری نیز وجود دارند که باعث می‌شوند تا برندهای مختلف از این روش استفاده کنند. از دیگر مواردی که باعث می‌شود تا افراد مختلف از چاپ استفاده کنند انحصاری کردن برند تولیدی است. در واقع می‌توان گفت که به این صورت محصول تولیدی شما از محصولات مشابه متمایز می‌شود و استفاده از آن بسیار حائز اهمیت است. البته روش‌های دیگری مانند استفاده از لیبل نیز برای درج برند وجود دارند اما این روش‌ها به هیچ عنوان توصیه نمی‌شوند چرا که برچسب‌های کاغذی بعد از مدت زمان کوتاهی پوسته پوسته شده و از روی محصول پاک می‌شوند و برچسب های پلاستیکی نیز به راحتی قابل کنده شدن از روی قطعه هستند. بنابراین استفاده از این روش‌ها تنها هزینه‌های شما را افزایش می‌دهد و هیچ سودی نخواهد داشت.

شما می توانید از مقاله چاپ روی ماسک پارچه ای نیز دیدن نمایید.

چاپ برند majulan روی پلاستیک - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

روش‌های چاپ برند majulan روی پلاستیک

برای چاپ روی پلاستیک می توان از روش های گوناگونی مانند روش چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر استفاده کرد. اما در چاپ برند majulan روی پلاستیک با توجه به طرح مورد نظر، استفاده از روش طلاکوب کارآمدتر خواهد بود. این روش با استفاده از فویل های متالایز یا ورق های طلاکوب انجام می گیرد. این ورق ها دارای رنگ بندی های متنوعی هستند و درخشش خاصی دارند اما در صنعت چاپ بیشتر از ورق طلاکوب و نقره کوب استفاده می شود. این نوع چاپ به دو صورت گرم و سرد انجام می گیرد که نوع سرد آن دارای کیفیت چندان بالایی نیست و در آن با استفاده از چسب می توان فویل ها را روی قطعه چسباند اما نوع گرم آن با ایجاد حرارت در کلیشه و پرس فویل روی قطعه انجام می شود و به این صورت امکان پوسته پوسته شدن و از بین رفتن چاپ تا مدت ها ایجاد نخواهد شد و به این صورت می‌توان از کیفیت چاپ اطمینان حاصل کرد. بنابراین ملزومات چاپ طلاکوب شامل کلیشه، دستگاه چاپ و ورق های متالایز می‌شوند. در نظر داشته باشید که می‌توان به جای این روش از چاپ سیلک یا تامپو استفاده کرد و با به کارگیری رنگ های با کیفیت آلمانی، رنگ طلایی و نقره ای را ساخت. در این چاپ ها با استفاده از چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، سفید و سیاه می‌توان بی نهایت رنگ را تهیه کرد و به همین علت است که این روش ها بسیار کارآمد می باشند. با توجه به این که در این نوع چاپ ها از دستگاه تثبیت کننده رنگ استفاده می‌شود کیفیت چاپ به میزان بسیار زیادی افزایش می‌یابد و امکان پاک شدن جوهر ها از قطعه وجود نخواهد داشت.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با انواع روش های چاپ و سایر خدماتی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس ارائه می دهد وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با سایر چاپ هایی که در این مجموعه انجام گرفته مطالب سایت را دنبال کنید و در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *