چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی

 چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی-چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از انواع چاپ هایی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می گیرد چاپ روی لوازم آرایشی است. در این نوع چاپ باید توجه داشته باشید که مصرف کننده اهمیت زیادی به محصول و چاپ انجام شده بر روی آن می دهد. این مجموعه قابلیت چاپ روی قطعات با هر نوع جنس مانند چوب ، پلاستیک ، شیشه و … را دارد. چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی نمونه ای از چاپ های انجام شده بر روی محصولات بوده که با استفاده از دستگاه های به روز و تمام اتوماتیک انجام می گیرد. این نوع چاپ سبب در ادامه به بررسی بیشتر این نوع چاپ خواهیم پرداخت.

 

بررسی کلی چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی

چاپ صنعتی بر روی محصولات و لوازم آرایشی با جنس مختلف مزیت های زیادی برای شما عزیزان دارد. توجه داشته باشید که محصول شما در حالت خام و بدون چاپ به هیچ عنوان جذابیت نخواهد داشت . از جمله مواردی که برای بانوان در خریداری لوازم آرایشی اهمیت زیادی دارد ، مشخصات لوازم آرایشی می باشد که با مشاهده ی چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی می توانید این اطلاعات را کسب نمایید. با استفاده از این نوع چاپ روی محصولات می توانید با صرف هزینه ای اندک از تبلیغات ماندگار بهره مند شوید و از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است اطلاعات و برند چاپ شده روی آن را مشاهده نموده در ذهن او باقی خواهد ماند. همچنین این نوع چاپ می تواند باعث افرایش فروش محصول شما گردد که نشانه ی حرفه ای بودن کار شما می باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی محصولات از کوچکترین تا بزرگ ترین سایز را دارد. این مجموعه مفتخر است که تمامی چاپ های انجام شده روی قطعات را با بهترین کیفیت ممکن به شما عزیزان ارائه دهد .این مجموعه با قابلیت هایی که در زمینه ی چاپ روی محصولات دارد می تواند تمامی نیاز های شما در این زمینه را رفع نماید.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی سرنگ انسولین را نیز مطالعه نمایید.

 

 نقش طراحی چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی

برای انجام چاپ صنعتی باید مراحل متعددی انجام گیرد که یکی از این مرحله ها طراحی است . در این مرحله طراحان چاپ صنعتی باید در نهایت خلاقیت تمام اطلاعاتی که کار فرما درخواست دارد مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتوا و … در طرح مورد نظر لحاظ شود . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید در چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی از نوشته های بسیار ظریفی استفاده شده است . باید در طراحی از فونت هایی استفاده شود که در زمان چاپ رنگ ها با یکدیگر تداخل نداشته باشند و چاپی تمیز و دقیق داشته باشیم . به دلیل این که روش چاپ صنعتی روی طراحی تاثیر گذار است باید طراح علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی به تمامی مراحل چاپ صنعتی آگاهی داشته باشد. به هر میزانی که در طراحی طرح مورد نظر دقیق و ظریف عمل کنیم نتیجه ی بهتری نیز در انتقال رنگ روی محصول دریافت خواهیم کرد. از آن جایی چاپ روی برند لامینین به روش تامپو انجام شده است ، پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای طرح شما کلیشه و فیکسچر ساخته شود . فیکسچر ها می توانند محصول شما را روی میز کار ثابت نگه دارند تا چاپی واضح و دقیق داشته باشیم.

 

انتقال رنگ چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی

برای انتقال رنگ روی محصولات با توجه به روش چاپ راه های متفاوتی وجود دارد . برای مثال در چاپ تامپو باید رنگ با دستگاه از روی کلیشه ساخته شده با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته شود و روی محصول قرار گیرد . همچنین در چاپ سیلک رنگ با استفاده از دستگاه های دوار و با استفاده از شابلون روی محصول قرار می گیرد. در چاپ ترانسفر باید طرح مورد نظر روی کاغذ های مخصوص چاپ شود و با استفاده از حرارت روی محصول قرار گیرد. چاپ انجام شده روی چاپ برند lominin بر روی لوازم آرایشی در دو مرحله انجام گرفته به صورتی که ابتدا روی محصول و سبب پشت آن چاپ انجام گرفته است . تمامی رنگ هایی که برای چاپ در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس استفاده شده درجه یک و آلمانی بوده و از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار است . این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ،گرما و سرما و …. مقاوم بوده و رنگ پریده نمی شود . پس از انتقال رنگ محصول درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش ثبات ، دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده روی محصول می شود.

 

پل ها ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان کارشناسان این مجموعه بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *