چاپ برند kenci روی پنکک

چاپ برند kenci روی پنکک - چاپ صنعتی ایساتیس

روش های چاپ صنعتی دارای گستردگی بسیاری می باشند و با استفاده از آن ها می ‌توان روی قطعات مختلف از جنس های پلاستیکی، شیشه ‌ای، فلزی، چوبی و … چاپ های با کیفیتی را ایجاد کرد. به همین دلیل اکثریت مجموعه های تولیدی از این روش ها برای برند سازی و معرفی محصولات خود استفاده می کنند. از چاپ می توان برای  اهداف گوناگونی استفاده کرد. برای مثال چاپ برند kenci روی پنکک برای برند سازی و معرفی این محصول به کار می رود. در ادامه این مقاله قصد داریم تا شما را با روش های چاپ روی این قطعه به میزان بیشتری آشنا کنیم. لطفاً در ادامه همراه ما باشید.

مراحل کلی چاپ برند kenci روی پنکک

در چاپ برند kenci روی پنکک با توجه به نوع طرح می توان از روش ‌های گوناگونی مانند چاپ طلاکوب، چاپ سیلک و چاپ تامپو استفاده کرد که هر کدام از این چاپ ها دارای مزایایی می باشند و می توان نتیجه های متفاوتی در استفاده از آن ها گرفت. برای درج لوگو و اطلاعات مرتبط با آن چاپ تامپو مناسب تر خواهد بود چرا که در این نوع چاپ امکان درج طرح روی انواع قطعات کوچک و بزرگ وجود دارد و در واقع می توان گفت که در چاپ تامپو ابعاد طرح هیچ اهمیتی نداشته و می توان چاپ ظریفی را در اندازه های کوچک تا بزرگ روی قطعه مورد نظر درج نمود. بنابراین با استفاده از روش تامپو می ‌توان چاپ دقیق و ظریفی را روی پنکک ایجاد کرد. در این روش بعد از طراحی طرح با استفاده از فیلم لیتوگرافی عملیات ساخت کلیشه، فیکسچر و شابلون آغاز می شود و بعد از آن با قرار دادن این قطعات در دستگاه تامپو چاپ روی قطعه انجام می پذیرد. بعد از این کار قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ می ‌شوند که می ‌توان از دستگاه یووی برای این کار استفاده کرد. به این صورت جوهر قرار گرفته روی پنکک خشک خواهد شد و ماندگاری آن بالا می رود. در نهایت قطعات بسته بندی شده و خدمت شما مشتریان محترم تحویل داده می ‌شوند. مرحله تثبیت سازی در انواع روش های چاپ بسیار مهم می باشد چرا که این روش در افزایش ماندگاری بسیار تاثیر گذار است و به همین علت در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از بهترین دستگاه ها برای این کار استفاده می شود. به این طریق از پوسته پوسته شدن و از بین رفتن چاپ بعد از مدت زمان کوتاه جلوگیری به عمل می‌آید و چاپ ایجاد شده تا سال ‌ها ماندگاری خود را حفظ می کند.

شما می توانید از مقاله چاپ روی محافظ برق نیز دیدن نمایید.

اهمیت چاپ برند kenci روی پنکک در چیست؟

چاپ برند kenci روی پنکک برای این مجموعه تولیدی تاثیر بسیار زیادی در فروش محصولات و افزایش درآمد خواهد داشت. با استفاده از روش های چاپ صنعتی می توان لوگو برند تولیدی و توضیحاتی در رابطه با محصول را روی بدنه آن درج کرد که این مسئله باعث خواهد شد تا فروش محصولات شما به میزان بسیار زیادی افزایش یابد. به همین علت است که بسیاری از مجموعه های تولیدی از روش چاپ صنعتی استفاده می کنند. هزینه این نوع چاپ در تیراژ بالا بسیار پایین می آید و با توجه به سود بالایی که به مجموعه تولیدی تان سرازیر می شود این نوع هزینه ها بسیار ناچیز خواهد بود. استفاده از چاپ مزایای بسیار زیادی برای برند شما خواهد داشت و به این صورت تا لحظه آخر استفاده مصرف کننده از محصولاتتان این نوع چاپ کارایی خود را حفظ می کند. این مسئله باعث می شود تا مشتریان بتوانند نام برند شما را به خاطر سپرده و در صورت رضایت از محصولات مجدداً آن را تهیه کنند. همان طور که مطلعید بازگشت مشتری از ایجاد مشتری جدید بسیار مهم تر می باشد و تمامی هدف گذاری برند های مختلف در جهت ایجاد مشتریان ثابت است. برای رسیدن به این هدف ساده ترین و ارزان ترین راه حل استفاده از چاپ روی محصول تولیدی می باشد. علاوه بر آن این روش ها کمک می کنند تا شما بتوانید برند خود را به میزان بیشتری به افراد مختلف معرفی کنید و مشتریان جدیدی را جذب نمایید. چاپ جلوه‌ی محصول شما را افزایش می‌ دهد و کمک می‌ کند تا در میان انواع و اقسام لوازم آرایشی محصول شما برجسته و درخشان جلوه کند.

ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مقاله سعی شده تا تمامی موارد مهم در چاپ تامپو برای شما عزیزان بیان شود. در صورتی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید می توانید وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین به این طریق می توانید در رابطه با هزینه و سایر روش های موجود برای ایجاد چاپ روی قطعات تولیدی مختلف اطلاعات کاملی را دریافت نمایید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می دهیم تا ما را در اینستاگرام و تلگرام نیز دنبال کنید و از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *