چاپ برند IELMAAZ روی پنکک

چاپ برند IELMAAZ روی پنکک - به روش تامپو دو مرحله ای

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ روی انواع لوازم آرایشی از جمله کرم، پنکک، ریمل و … انجام می شود. در واقع می توان گفت که این مجموعه سابقه ‌ای طولانی در چاپ روی انواع لوازم آرایشی در ابعاد و شکل های مختلف دارد. از خدمات انجام گرفته در این مجموعه می ‌توان به چاپ برند IELMAAZ روی پنکک اشاره کرد. این نوع چاپ توسط دستگاه ‌های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام گرفته و به همین علت دارای کیفیت و ماندگاری بسیار زیادی می باشد. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ ارائه خواهد شد که پیشنهاد می ‌دهیم آن را نیز مورد مطالعه قرار دهید.

بررسی روش چاپ برند IELMAAZ روی پنکک

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس روش های گوناگونی برای درج طرح روی قطعه به کار گرفته می شوند که از آن ها می توان به چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب اشاره کرد. به همین علت تعیین روش چاپ برند IELMAAZ روی پنکک توسط متخصصان ماهر و با تجربه انجام می گیرد. برای این قطعه با توجه به جنس، ابعاد و همچنین نوع طرح آن از روش تامپو استفاده شده است و با توجه به این که دو رنگ برای طرح استفاده شده، چاپ تامپو در دو مرحله انجام می گیرد. به این ترتیب بعد از طراحی طرح، فیلم لیتوگرافی از آن گرفته می ‌شود و سپس دو کلیشه و شابلون با توجه به طرح ساخته می شوند. بعد از آن فیکسچر برای ثابت نگه داشتن قطعه در حین چاپ طراحی و تولید خواهد شد. به این صورت قطعات در دستگاه چاپ تامپو قرار گرفته و چاپ روی محصول انجام می گیرد. بعد از هر مرحله چاپ تثبیت سازی رنگ در دستگاه مخصوص برای ثابت نمودن و جلوگیری از ریزش رنگ ها انجام گرفته و به این صورت می توان گفت ماندگاری چاپ به میزان بسیار زیادی افزایش می یابد و احتمال پوسته پوسته شدن جوهر وجود ندارد. بعد از این کار قطعات بسته بندی می شوند و خدمت شما همراهان محترم تحویل داده خواهند شد. چاپ تامپو با استفاده از پد سیلیکونی با کیفیت انجام می‌ گیرد و به همین علت می توان از آن در چاپ روی قطعات بسیار ریز نیز استفاده نمود. در این نوع چاپ از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می ‌شود بنابراین می توان به شما اطمینان داد که این چاپ تا سال‌ها روی محصولات تولیدی شما باقی خواهد ماند و شما را به اهداف تجاری تان می رساند.

شما می توانید از مقاله چاپ برند BEROTO روی لوازم آرایشی نیز دیدن نمایید.

فاکتورهای مهم در چاپ برند IELMAAZ روی پنکک

چاپ برند IELMAAZ روی پنکک برای برند سازی و افزایش فروش انجام می گیرد. برای این که بتوان به این صورت سود بیشتری را به دست آورد رعایت فاکتور هایی الزامی است که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد.

طراحی طرح

از مواردی که در چاپ دارای اهمیت بسیار زیادی است می ‌توان به طراحی طرح اشاره کرد. در واقع می توان گفت که طرح در نظر گرفته شده نقش بسیار زیادی در جلوه محصول و فروش بیشتر آن دارد، چرا که هر چه جلوه ظاهری محصول گیرا تر باشد، افراد بیشتری از آن استقبال می کنند. بنابراین باید طرحی ساده و در عین حال زیبا طراحی شود. در این مورد انتخاب رنگ نیز بسیار با اهمیت است و نقش زیادی در افزایش نمای چاپ دارد.

ملزومات چاپ

ملزومات چاپ نیز نقش تعیین کننده ای در افزایش کیفیت و ماندگاری جوهر ها دارند و به همین علت جزء مهم ترین فاکتور ها به حساب می آیند. در صورتی که از قطعات بی کیفیت برای چاپ استفاده شود نمی‌ توان چاپی ظریف و زیبا روی محصول درج کرد و به همین علت فروش قابل توجهی برای آن به دست نمی آید.

دستگاه تثبیت رنگ

استفاده از دستگاه تثبیت رنگ جزء مهم ترین مراحل چاپ است چرا که به این طریق ماندگاری جوهر ها افزایش پیدا می کند. در صورتی که چاپی درخشان و زیبا روی لوازم آرایشی از جمله پنکک انجام شود اما چاپ ایجاد شده بعد از مدت کوتاهی پاک شود، تمامی تلاش های انجام شده به هدر رفته و دیگر نمی توان از آن در جهت تبلیغات و بازاریابی استفاده نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در رابطه با انواع روش های چاپ وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و از جدید ترین خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن نمایید. در نظر داشته باشید که این مجموعه علاوه بر انجام امور چاپی، فروش دستگاه چاپ و ساخت کلیشه، فیکسچر و شابلون را نیز انجام می دهد و شما می توانید در این زمینه ها نیز از مشاوره رایگان همکاران ما بهره مند شوید. از همراهیتان سپاسگزاریم و برای شما آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *