چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو

چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو - چاپ صنعتی ایساتیس

لوازم ورزشی جزء کالاهای پرکاربردی هستند که توسط بسیاری از افراد خریداری می شوند. به همین علت کارخانجات بسیاری اینگونه محصولات را تولید و به بازار عرضه می کنند. با توجه به این مسئله تنها با استفاده از یک روش می‌توان برند تولیدی خود را از سایر محصولات متمایز کرد. این روش ارزان قیمت و کاربردی استفاده از روش های چاپ صنعتی خواهد بود. برای مثال چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو که به روش چاپ سیلک انجام گرفته بهترین روشی است که می توان با استفاده از آن برند Hero را روی لوازم ورزشی چاپ نمود. این چاپ با استفاده از دستگاه های به روز اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام می گیرد و نیازمند ملزوماتی خواهد بود، به همین علت در ادامه این مطلب قصد داریم تا تمامی مطالب مربوط به این نوع چاپ را برای شما همراهان محترم شرح دهیم. لطفاً تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

روش چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو

در چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو می‌توان از روش چاپ سیلک استفاده نمود. این روش به صورت مستقیم انجام می گیرد و در آن احتیاجی به استفاده از پد سیلیکونی نخواهد بود. برای این نوع چاپ نیاز است تا ابتدا شابلون و فیکسچر مناسب ساخته شود و با استفاده از این قطعات می‌توان طرح مورد نظر را روی قطعه ایجاد کرد. در این روش از شابلون برای ایجاد طرح روی قطعه و از فیکسچر برای جلوگیری از حرکت و لرزش کلاه تکواندو در حین چاپ استفاده می شود. به این صورت چاپ بسیار ظریف و زیبایی انجام خواهد پذیرفت که تا مدت ها روی قطعه باقی خواهد ماند. بنابراین با استفاده از این قطعات چاپ منحصر به فردی روی قطعه انجام می شود که می توان با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ آن را کاملا خشک و ثابت نمود. در واقع برای افزایش ماندگاری جوهر ها و جلوگیری از پوسته پوسته شدن طرح های ایجاد شده و یا کمرنگ شدن آن ها بر اثر عوامل محیطی استفاده از دستگاه تثبیت رنگ کاملاً ضروری خواهد بود. در چاپ صنعتی ایساتیس می‌توان با استفاده از دستگاه تثبیت رنگ یووی جوهر قرار گرفته روی قطعات گوناگون را کاملاً ماندگار نمود که به این صورت چاپ ایجاد شده تا مدت ها روی قطعه باقی خواهد ماند.

شما می توانید از مقاله چاپ طرح ژاپنی روی بطری شیشه ای نیز دیدن نمایید.

فاکتورهای مهم در چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو

در چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو نیاز است فاکتورهایی رعایت شوند که به این صورت می‌توان از کیفیت و ظرافت نهایی چاپ اطمینان حاصل کرد. مهمترین مسئله در این چاپ طراحی طرح می باشد که نقش مستقیمی در افزایش فروش محصول خواهد داشت. مسئله مهم دیگر محل قرارگیری طرح می باشد که بهتر است قسمتی از کلاه که دارای دید بیشتری است برای این کار انتخاب شود. همانطور که در این محصول مشاهده می نمایید قسمت پیشانی آن کاملاً قابل دید است و بنابراین این محل مناسب ترین نقطه برای ایجاد چاپ خواهد بود. با این وجود می‌توان شابلون مورد نیاز چاپ را طراحی کرد که این کار توسط کارشناسانی با تجربه و کاردان انجام می گیرد. به همین علت می توان با استفاده از شابلون طرح ایجاد شده را به صورت دقیق، ظریف و زیبا روی قطعه ایجاد نمود. برای این کار ساخت فیکسچر بسیار ضروری است و تنها به این طریق می توان از آسیب به قطعه و یا کاهش کیفیت چاپ جلوگیری کرد. از دیگر فاکتور های با اهمیت می توان به دستگاه تثبیت رنگ اشاره نمود که برای افزایش ماندگاری جوهر ها کاملاً ضروری می باشد و به این صورت می توان از پوسته پوسته شدن طرح ایجاد شده بر اثر گذشت زمان جلوگیری کرد. البته در رابطه با این مسئله کیفیت جوهر نیز دارای اهمیت است و در صورتی که از رنگ های نا مناسب و یا بی کیفیت استفاده شود نمی توان از ماندگاری طولانی مدت آن اطمینان حاصل کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از رنگ‌های با کیفیت آلمانی برای این کار استفاده خواهد شد که دارای ماندگاری بسیار زیادی می باشند و می توان با استفاده از آنها طرح هایی برجسته و زیبا روی قطعات گوناگون ایجاد نمود.

بررسی هزینه چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس چاپ برند Hero روی کلاه تکواندو با نازل ترین هزینه انجام می پذیرد و به این صورت شما می توانید هر گونه سفارش چاپ روی قطعات تولیدی خودتان را در جنس های گوناگون از جمله پلاستیکی، شیشه ای، فلزی، چوبی و… را ثبت نمایید و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن چاپی درخشان و با کیفیت را تحویل بگیرید. البته در نظر داشته باشید که نمی توان هزینه ثابتی را برای چاپ در نظر گرفت چرا که روش های چاپ دارای گستردگی زیادی هستند و موارد بسیاری در این چاپ دخیل می‌باشند. بنابراین پیشنهاد می دهیم تا برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. در این مجموعه خدمات دیگری از جمله ترکیب رنگ، ساخت شابلون، کلیشه و فیکسچر، فروش دستگاه چاپ، طراحی طرح و … نیز انجام می پذیرد که شما می توانید در رابطه با این موارد نیز از کارشناسان این مجموعه اطلاعات کاملی را دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می‌کنیم تا در کانال تلگرام و پیج اینستاگرام نیز ما را دنبال نمایید و به این صورت از سایر خدماتی که در این مجموعه انجام گرفته نیز دیدن کنید. از همراهی شما سپاسگزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *