چاپ برند Hardstone روی قطعه ماشین لباسشویی

چاپ برند Hardstone روی قطعه ماشین لباسشویی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از مهمترین کارایی های روش های چاپ صنعتی در چاپ روی لوازم الکتریکی و لوازم منزل می باشد. با توجه به گستردگی برند های تولید کننده لوازم خانه استفاده از چاپ برای انحصاری کردن محصول تولیدی کاملاً ضروری است و تمامی برند های معتبر از این روش استفاده می کنند. برای مثال چاپ برند Hardstone روی قطعه ماشین لباسشویی باعث می شود تا برند این محصول در معرض دید مصرف کنندگان قرار بگیرد که این دارای مزایایی برای این افراد می باشد. به همین علت در ادامه این مقاله قصد داریم تا تمامی نکات مهم، مزایا و مراحل چاپ روی قطعات ماشین لباسشویی را برای شما عزیزان شرح دهیم. در ادامه با ما همراه باشید.

مراحل چاپ برند Hardstone روی قطعه ماشین لباسشویی

در ابتدا قصد داریم تا مراحل چاپ برند Hardstone روی قطعه ماشین لباسشویی را برای شما تشریح کنیم. به این ترتیب می‌توانید با روش‌های چاپ صنعتی بیشتر آشنا شده و به این صورت روش مناسبی را برای چاپ روی قطعات تولیدی خود انتخاب کنید. در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام خواهد گرفت و سپس مکان قرار گیری آن و رنگ بندی اش مشخص خواهد شد. در صورتی که به تصویر دقت کنید برای درج این برند از چاپ چند رنگ استفاده شده که دارای جلوه بیشتری روی قطعه خواهد بود. در این نوع چاپ مواردی دارای اهمیت است، اول آنکه چاپ باید کاملاً دقیق و ظریف انجام گیرد و بعد از هر مرحله تثبیت سازی رنگ انجام شود. بنابراین می‌توان گفت که چاپ چند رنگ با چاپ تک رنگ دارای تفاوت‌هایی می باشد. البته روش چاپ نیز دارای اهمیت است و برای این قطعه استفاده از چاپ سیلک نتیجه بهتری را ایجاد خواهد کرد. بنابراین در این چاپ تنها نیاز به ساخت شابلون و فیکسچر توسط کارکنان مجرب مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس وجود دارد و برای انجام چاپ نیازی به واسطه سیلیکونی نمی‌باشد. به این ترتیب قطعات مورد نیاز ساخته خواهند شد و درون دستگاه چاپ قرار می‌گیرند. بعد از آن مرحله اول چاپ انجام می گیرد سپس قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده می‌شوند تا به این طریق جوهر قرار گرفته روی آن‌ها خشک و ماندگار شود. بعد از آن قطعات مجدداً وارد دستگاه چاپ شده و رنگ دوم توسط شابلون روی قطعه منتقل می‌شود. در این مرحله نیز احتیاج است تا از دستگاه تثبیت کننده برای خشک کردن جوهر استفاده شود که این باعث خواهد شد تا ماندگاری چاپ به میزان بسیار زیادی بالا رفته و از پوسته پوسته شدن آن جلوگیری به عمل آید. در نهایت قطعات بسته بندی می شوند و خدمت مشتریان گرامی تحویل داده خواهند شد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Lion روی شیشه عطر نیز دیدن نمایید.

چاپ برند Hardstone روی قطعه ماشین لباسشویی به روش سیلک

مزایا و نکات چاپ برند Hardstone روی قطعه ماشین لباسشویی

همانطور که گفته شد چاپ برند Hardstone روی قطعه ماشین لباسشویی باعث می‌شود تا نام برند تولیدی در معرض دید مصرف کننده قرار گیرد. به این صورت تا پایان عمر دستگاه، چاپ روی آن ماندگاری اش را حفظ می‌کند و در ذهن مصرف کننده حک می شود. مطمئناً تمامی تلاش برندهای مختلف در این جهت است تا مخاطب در میان حجم بالای اطلاعات روزانه نام برند آن‌ها را به خاطر بسپارد چرا که این باعث خواهد شد تا افراد مختلف به صورت ناخودآگاه به دنبال برند شما باشند و در میان محصولات مشابه آن‌ را انتخاب نمایند. البته در این مسئله چاپ ایجاد شده دارای تاثیر کاملاً مستقیم می باشد و در صورتی که در آن از ملزومات بی کیفیت استفاده شود چاپ ایجاد شده بعد از مدت زمان کوتاه از روی قطعه پاک خواهد شد و ماندگاری اش را از دست می دهد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی تلاش ما در جهت ایجاد چاپی دقیق، ظریف و ماندگار است به همین علت از ملزومات و قطعات با کیفیت برای چاپ استفاده خواهیم کرد. در استفاده از روش‌های چاپ صنعتی می‌توان لوگو، برند، توضیحاتی در رابطه با محصول، معرفی محصول، طریقه استفاده از آن و سایر نکات مد نظر شما را روی قطعه چاپ نمود. البته توصیه می‌شود تا از شلوغ شدن طرح جلوگیری به عمل آید و تنها نکات ضروری روی قطعه چاپ شود. از دیگر موارد با اهمیت در چاپ انتخاب رنگ مناسب می‌باشد چرا که ماندگاری طرح کاملاً به جوهر مورد استفاده بستگی دارد و در صورتی که از رنگ‌های بی‌کیفیت استفاده شود ماندگاری کاهش خواهد یافت و رنگ‌ها به سرعت پوسته پوسته شده و از روی قطعه پاک می شوند. در چاپ سیلک با استفاده از رنگ‌های با کیفیت آلمانی می‌توان ترکیب رنگ مورد نظر شما را ایجاد کرده و چاپ بسیار دقیق و ماندگاری روی قطعات به وجود آورد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب مشاوره رایگان در زمینه چاپ روی قطعات مختلف؛ طراحی صنعتی؛ طراحی تبلیغاتی؛ ساخت شابلون، فیکسچر، کلیشه؛ خرید دستگاه و… وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن پیشنهاد می ‌دهیم تا با دنبال کردن ما در اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه نیز بازدید کنید. از همراهی شما عزیزان سپاس گزاریم و آرزومند ثروت و موفقیت فراوان برای شما هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *