چاپ برند GOOD GIRL روی شیشه عطر

چاپ برند GOOD GIRL روی شیشه عطر - چاپ صنعتی ایساتیس

با توجه به گسترش تولید کنندگان عطر و ادکلن امروزه تمامی برند های تولیدی با استفاده از روش های گوناگون برند خود را روی محصولاتشان درج می کنند. به این ترتیب برند سازی محصول کامل شده و می توان آن را به بازار عرضه کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می ‌توان با استفاده از روش‌ های مختلف چاپ مانند چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و چاپ سابلیمیشن برند تولیدی و طرح مورد نظر شما را روی انواع شیشه های عطر و ادکلن درج نمود. برای مثال چاپ برند Good Girl روی شیشه عطر یکی از خدماتی است که در این مجموعه انجام گرفته. در ادامه این مطلب قصد داریم تا توضیحات کامل تری در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لطفاً در ادامه همراه ما باشید.

طراحی طرح در چاپ برند Good Girl روی شیشه عطر

مطمئناً طراحی طرح در چاپ برند Good Girl روی شیشه عطر باعث افزایش جلوه آن خواهد شد. در واقع هرچه طرح مورد نظر ساده تر و گویا تر باشد فروش بیشتری را برای برند شما ایجاد می کند. در این قطعه برند تولیدی، توضیحاتی در رابطه با محصول و طرح های زیبایی چاپ شده است که باعث افزایش نمای شیشه عطر شده و آن را از سادگی خارج می کند. همچنین در این چاپ از دو رنگ متفاوت سفید و مشکی استفاده شده که به نوعی مکمل یکدیگر هستند و جلوه طرح را افزایش می دهند. در واقع چاپ برند و توضیحات مرتبط با محصول با رنگ مشکی که دارای نمای بیشتری است انجام شده و طرح های دیگر با رنگ سفید روی بدنه بطری درج شده اند. طراحی طرح این برند با استفاده از نرم افزارهای گرافیکی مانند فتوشاپ و کورل انجام می گیرد و سپس می‌توان با استفاده از آن قطعات مورد نیاز برای چاپ را ساخته و طرح نهایی را روی قطعه چاپ نمود. در نظر داشته باشید که انتخاب محل قرارگیری طرح دارای اهمیت بالایی می باشد و بهتر است تا مکانی را برای چاپ برند انتخاب کنید که دارای نمای بیشتری باشد. برای مثال در این قطعه قسمت جلویی محصول برای چاپ برند مورد استفاده قرار گرفته ودر سایر قسمت‌ها طرح‌های مختلفی چاپ شده است. دیگر مسئله‌ای که در طراحی طرح اهمیت بالایی دارد انتخاب رنگ می باشد. در واقع بهتر است تا با توجه به رنگ زمینه انتخاب رنگ نهایی انجام گیرد. در این قطعه شیشه‌ای با توجه به شفافیت آن، انتخاب رنگ مشکی گزینه بهتری است چرا که روی هر نوع سطوحی جلوه بالایی خواهد داشت و قابل هماهنگی با رنگ عطر و ادکلن پر شده در شیشه می باشد.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ برند LAUZES روی بطری نیز دیدن نمایید.

چاپ برند GOOD GIRL روی شیشه عطر به روش سیلک

نحوه چاپ برند Good Girl روی شیشه عطر

برای چاپ برند Good Girl روی شیشه عطر بعد از طراحی طرح می‌توان روش مناسب برای چاپ را انتخاب نمود. با توجه به اینکه این قطعه دارای سطح کاملاً صافی می باشد و طرح نسبتاً ساده‌ای برای چاپ روی آن انتخاب شده انتخاب روش سیلک گزینه کاملاً مناسبی می باشد، به همین علت چاپ به این روش انجام خواهد پذیرفت. قطعات مورد استفاده در چاپ سیلک شامل شابلون، فیکسچر، رنگ های درجه یک آلمانی و دستگاه چاپ سیلک هستند. بنابراین بعد از طراحی طرح و با توجه به آن شابلون مورد نیاز در چاپ سیلک ساخته می شود و سپس می‌توان فیکسچر لازم در چاپ را تهیه نمود. فیکسچر قطعه ای است که برای ثابت نگه داشتن شیشه عطر در حین چاپ به کار برده می شود و با استفاده از آن می توان از هرگونه لرزش در هنگام ایجاد طرح روی قطعه جلوگیری نمود. دو قطعه شابلون و فیکسچر در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس توسط کارشناسانی با تجربه و ماهر ساخته می‌شوند و به همین علت می‌توان از دقت چاپ نهایی اطمینان یافت. به این ترتیب با استفاده از شابلون و رنگ های با کیفیت آلمانی چاپ روی قطعه انجام می شود و سپس قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ خواهند شد. در این دستگاه جوهر ایجاد شده روی قطعه کاملاً خشک و ماندگار می‌شود و بعد از آن می توان مرحله دوم چاپ را انجام داد. با توجه به اینکه در قسمت‌های مختلف این شیشه عطر طرح های متنوعی چاپ شده و از رنگهای گوناگونی برای آن استفاده شده است، بنابراین چاپ در چند مرحله انجام خواهد پذیرفت و بعد از هر مرحله چاپ استفاده از دستگاه تثبیت رنگ کاملاً ضروری می‌باشد. به این ترتیب عملیات چاپ کامل شده و می توان قطعات را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان گرامی تحویل داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که تمایل به چاپ روی قطعات تولیدی مجموعه خود دارید و قصد دارید تا به این روش برند سازی محصولاتتان را کامل کرده و فروش بیشتری را به دست آورید، پیشنهاد می ‌دهیم تا حتماً وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می ‌کنیم تا از نمایشگاه مجازی این مجموعه در شبکه‌ های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام دیدن کنید. از همراهیتان سپاسگزاریم و آرزوی ثروت و سلامتی فراوان برای شما داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *