چاپ برند golden swan بر روی پنکک

چاپ برند golden swan روی پنکک-تصویر اصلی

یکی از روش هایی که برای چاپ روی قطعات و محصولات با جنس مختلف مانند شیشه ، پلاستیک ، چوب و … وجود دارد ، چاپ صنعتی می باشد و با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا انجام می شود . چاپ روی محصولات شما می تواند روش مناسبی برای تبلیغات باشد که ماندگاری بالایی داشته و می توانید با صرف هزینه ای اندک از این تبلیغات ماندگار بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سابقه در زمینه چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ برند golden swan بر روی پنکک می پردازیم .

بررسی کلی چاپ برند golden swan بر روی پنکک

روش های مختلفی برای چاپ روی محصولات از طریق چاپ صنعتی وجود دارد که باید توسط کارشناسان متخصص با توجه به انحنا ، سایز ، ابعاد هندسی و …  انتخاب شود . برای مثال برای چاپ برند golden swan بر روی پنکک از روش چاپ تامپو استفاده شده ، به این صورت که رنگ به وسیله ی پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد . روش دیگری که برای چاپ روی محصولات وجود دارد چاپ سیلک اسکرین می باشد که با استفاده از دستگاه های دوار ، به وسیله ی شابلون های ساخته شده انجام می شود . چاپ ترانسفر نیز به این صورت است که طرح مورد نظر شما در هر تعداد رنگی که باشد بر روی کاغذ های مخصوص چاپ شده و با استفاده از حرارت و فشار روی قطعه قرار می گیرد. به همین دلیل به این نوع چاپ ، چاپ حرارتی می گویند . چاپ طلاکوب با استفاده از فویل های با کیفیت و قالب های ساخته شده در دو روش سرد و گرم انجام می گیرد . تمام چاپ های انجام شده در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت کیفیت توسط نیرو های کارآزموده انجام می شود .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی بج سینه را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ برند golden swan بر روی پنکک

چاپ صنعتی بر روی محصولات و قطعات مراحل متعددی دارد که باید به ترتیب انجام گیرد. این روش ها به شرح زیر است :

• همان طور که قبلا ذکر شد باید در اولین مرحله روش چاپ روی محصولات انتخاب شود .

• پس از انتخاب نمودن روش چاپ ، باید رنگ متناسب با جتس محصول انتخاب شود که بیشترین سازگاری با آن را داشته باشد.

• سومین مرحله که مهم ترین مرحله نیز می باشد ، طراحی بوده و باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام گیرد .

• پس از اتمام مرحله ی طراحی باید برای طرح مورد نظر کلیشه ای از جنس فولاد و استیل ساخته شود.

• بعد از ساخت کلیشه، باید فیکسچر متناسب با ابعاد هندسی محصول ساخته شده تا محصول روی میز کار ثابت نگه داری شود و چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم .

• در این مرحله باید رنگ روی محصول مورد نظر در نهایت دقت و ظرافت منتقل شود .

• پس از انتقال رنگ، باید محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گیرد که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ برند golden swan بر روی پنکک خواهد شد.

• در نهایت باید محصولات درون بسته بندی های موجود قرار گیرد تا از آسیب دیدن چاپ روی آن جلوگیری شود.

طراحی و  جنس رنگ چاپ برند golden swan بر روی پنکک

طراحی یکی از مهم ترین مرحله های چاپ روی محصولات می باشد که می تواند تاثیر بسیار زیادی را در کیفیت چاپ انجام شده داشته باشد . طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی ، باید به تمامی مراحل چاپ روی محصول نیز آگاه باشند. به هر اندازه ای که طراحی چاپ روی محصولات با دقت و با کیفیت انجام شود ، چاپ دقیق تری خواهیم داشت. جنس رنگ هایی که این مجموعه برای چاپ استفاده می کند ، درجه یک و آلمانی می باشد که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، گرد و غبار ، سایش دست و … مقاومت بالایی دارد . این رنگ ها شفافیت و درخشندگی خاصی داشته که سبب افزایش جذابیت چاپ روی محصول خواهد شد. محصول شما در حالت اولیه و بدون چاپ جذابیت نداشته و مصرف کننده از خرید آن صرف نظر خواهد کرد. چاپ برند golden swan بر روی پنکک باید به صورتی انجام گیرد که  رنگ ها با یکدیگر تداخل نداشته باشند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایزی از قطعه و محصول را در نهایت کیفیت خواهد داشت و کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین می نماید.

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مراجعه نموده و یا از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *