چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی

چاپ برند golden swan بر روی لوازم آرایشی

معمولا همه تولید کنندگان پس از تولید محصول خود به فکر روش مناسبی برای تبلیغ و فروش محصول خود می باشند . روش های متفاوتی برای تبلیغات محصول مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد و … وجود دارد که ممکن است ماندگاری بالایی نداشته باشد. اما روش مناسب تری که می توانیم به شما معرفی کنیم ، چاپ صنعتی روی محصول می باشد که کیفیت بالایی خواهد داشت. شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای اندک از این روش تبلیغات ماندگار بهره مند شوید. در ادامه به بررسی بیشتر چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی خواهیم پرداخت.

 

مزیت های چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی

چاپ روی محصولات مخصوصا لوازم آرایشی مزیت های زیادی برای شما خواهد داشت . اولین مزیتی که چاپ صنعتی برای محصولات شما خواهد داشت این است که محصول در حالت ساده و بدون چاپ، زیبایی ظاهری نداشته و مصرف کننده از خریدآن صرف نظر خواهد کرد . زیبایی ظاهری و جذابیت محصول برای بانوان حائز اهمیت بوده و در صورتی که محصولی جذابیت کافی را نداشته باشد ، مبنا را بر بی کیفیت بودن محصول می گذارند .  همچنین از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است ، چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی  را مشاهده نموده و در خاطر او باقی خواهد ماند. این امر سبب می شود که مصرف کننده در حین خرید مجدد محصول برند شما برای او یادآوری شود و به خرید دوباره این محصول بپردازد. بنابراین سبب افزایش فروش محصول شما خواهد شد که نشانه ی حرفه ای بودن شما در تولید محصول تان خواهد بود .

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز دنیا استفاده کرده است و کیفیت چاپ های انجام شده را تضمین می کند .

 

تفاوت چاپ های دیگر با چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی

روش های مختلفی برای چاپ روی محصولات مانند چاپ تامپو، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … وجود دارد. این روش های توسط کارشناسان متخصص مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با توجه به انحنا ، ابعاد هندسی ، سایز و … انتخاب خواهد شد. روشی که برای چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی در نظر گرفته شده است ، چاپ تامپو می باشد . این نوع از چاپ با استفاده از کلیشه و پد های سیلیکونی انجام می گیرد. چاپ سیلک نیز که بیشتر بر روی قطعات گرد و استوانه ای شکل با استفاده از دستگاه های دوار و شابلون های فولادی و استیل انجام می شود . روش دیگری که برای چاپ وجود دارد ، چاپ ترانسفر می باشد. این نوع چاپ این قابلیت را دارد که هر تعداد رنگی را در یک مرحله از چاپ روی قطعه منتقل نمایید در  صورتی که در روش های چاپ دیگر باید هر رنگ را مرحله به مرحله روی قطعات و یا محصولات قرار گیرد. از آن جایی که این روش تحت حرارت و فشار انجام می گیرد با نام چاپ حرارتی نیز شناخته شده است . چاپ طلاکوب نیز با استفاده از فویل های با کیفیت انجام می گردد. این نوع چاپ در دو روش گرم و سرد انجام می گیرد که روش گرم آن ماندگاری بالاتری دارد.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ برند Don Plus  روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید.

 

طراحی و جنس رنگ چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی

طراحی طرح مورد نظر برای چاپ روی محصول بسیار مهم و حساس است و طراحان چاپ صنعتی باید در نهایت دقت و ظرافت طراحی را انجام دهند . همان طور که در تصویر مشاهده می کنید برند این محصول روی قطعه چاپ شده واضح و خوانا می باشد که دلیل آن استفاده از فونت های مناسب طراح می باشد. رنگ هایی که برای چاپ روی محصولات به کار می رود درجه یک و آلمانی بوده که بیشترین کیفیت موجود در بازار را داشته است .  این رنگ ها شفافیت و درخشندگی بالایی برخوردار است که به جذابیت چاپ روی محصول می افزاید. پس از انتقال رنگ روی محصول با استفاده از پد های سیلیکونی برداشته شده و روی محصول قرار خواهد گرفت. پس از اتمام انتقال رنگ برای چاپ برند golden swan  بر روی لوازم آرایشی باید محصولات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب افزایش دوام و ماندگاری چاپ های انجام شده خواهد شد. همچنین محصولات درون بسته بندی های موجود قرار گیرد تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول جلوگیری شود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تمامی چاپ ها روی قطعات مختلف را  با هر نوع سایزی در نهایت کیفیت توسط پرسنل کارآزموده ارائه می دهد .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپپ صنعتی ایسایتس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت شابلون ، کلیشه سازی ، ترکیب رنگ و … به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و یا از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان کارشناسان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *