چاپ برند Glamour روی شیشه عطر

چاپ برند Glamour روی شیشه عطر - به روش تامپو

صنعت چاپ یکی از صنایع پر کاربرد می باشد و تمامی کارخانجات تولیدی به این صنعت وابسته هستند چرا که برای درج برند روی محصولات تولیدی شان احتیاج به استفاده از روش های چاپ صنعتی دارند. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس یکی از فعالان این صنعت است که با استفاده از انواع دستگاه های به روز امکان چاپ روی انواع محصولات و قطعات تولیدی شما را فراهم کرده است. چاپ برند Glamour روی شیشه عطر یکی از انواع خدماتی است که این مجموعه با استفاده از دستگاه چاپ تامپو می تواند ارائه دهد. در ادامه توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ ارائه می ‌شود که پیشنهاد می ‌دهیم حتماً آن را مطالعه کنید.

بررسی کلی چاپ برند Glamour روی شیشه عطر

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های گوناگونی برای چاپ روی قطعات مختلف استفاده می شود که از آن ها می توان به روش چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب اشاره کرد. در این میان روش تامپو و سیلک جزء پر کاربرد ترین روش ها می باشند و با استفاده از آن ها می ‌توان روی انواع قطعات مختلف از جنس های گوناگون مانند: شیشه، پلاستیک، فلز، چوب و … چاپ های زیبا و متنوعی را ایجاد نمود. برای چاپ برند Glamour روی شیشه عطر می توان از روش چاپ تامپو استفاده کرد چرا که این قطعه دارای طرحی بسیار ظریف و کوچکی است و بنابراین با استفاده از روش تامپو می ‌توان به راحتی این طرح را روی قطعه ایجاد نمود. در این روش از پد سیلیکونی با کیفیت برای انتقال جوهر روی قطعه استفاده می ‌شود و به همین خاطر طرح مورد نظر شما عیناً روی محصول تولیدی تان ایجاد خواهد شد. البته با استفاده از چاپ سیلک نیز می ‌توان این طرح را به راحتی چاپ کرد. این دو روش دارای تفاوت های اندکی نسبت به یکدیگر هستند و برای مثال در چاپ سیلک احتیاجی به استفاده از واسطه سیلیکونی نمی ‌باشد و می توان تنها با به کارگیری شابلون طرح را روی قطعه ایجاد نمود. در این روش ها از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود و به همین علت کیفیت طرح ایجاد شده بسیار بالا است و تا سال ها از روی قطعه پاک نخواهد شد. همچنین در این روش ها با استفاده از چند رنگ اصلی آبی، زرد، قرمز، سفید و مشکی می ‌توان هر نوع طیف رنگی را ایجاد نمود. البته این کار توسط کارشناسانی ماهر و با تجربه انجام می گیرد و به این صورت امکان تهیه رنگ مورد نظر شما وجود خواهد داشت.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Granville روی بطری نیز دیدن نمایید.

نکات حائز اهمیت در چاپ برند Glamour روی شیشه عطر

در چاپ برند Glamour روی شیشه عطر مواردی حائز اهمیت خواهند بود و در صورتی که به آن ها توجه نشود نمی‌توان به اهداف تجاری خود دست یافت. در ادامه این مطلب این موارد شرح داده می شوند.

طراحی طرح و ترکیب رنگ

با توجه به این که اولین مرحله چاپ طراحی طرح می باشد در انجام این کار باید مواردی رعایت شوند تا به این صورت جلوه طرح افزایش یابد. در چاپ روی شیشه عطر و ادکلن طرح مورد نظر تا حد امکان باید ساده باشد و انتخاب فونت مناسب و محل قرارگیری طرح نیز دارای اهمیت خواهد بود. در نهایت ترکیب رنگ ها نقش بسیار زیادی در دیده شدن بیشتر محصول دارد و انتخاب آن با توجه به رنگ زمینه انجام می شود.

استفاده از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک

برای انجام چاپ بهتر از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده می شود تا دخالت انسان کاهش یابد. این باعث می شود تا خطای انسانی به صفر نزدیک شود و علاوه بر آن از آسیب به قطعات یا ایجاد کچلی در چاپ نیز جلوگیری به عمل آید، چرا که به این طریق نیروی اعمالی دستگاه پرس قابل تنظیم است و به این طریق دقت چاپ افزایش می‌یابد. بنابراین در هنگام چاپ بر روی شیشه با توجه به میزان حساسیت آن استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک گزینه بهتری خواهد بود.

تثبیت رنگ

از مهمترین مواردی که در چاپ باید آن را رعایت نمود استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ برای افزایش ماندگاری جوهر ها می باشد، تا به این طریق از پوسته پوسته شدن جوهر ها جلوگیری به عمل آید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس این کار با استفاده از دستگاه یووی انجام می ‌گیرد و به این طریق می توان اطمینان داد که چاپ ایجاد شده تا مدت های طولانی روی قطعه باقی خواهد ماند.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قادر به چاپ روی انواع قطعات تولیدی شما در جنس های گوناگون می باشد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید و علاوه بر آن در رابطه با خرید انواع دستگاه چاپ، ترکیب رنگ، ساخت کلیشه، شابلون، فیکسچر، چاپ روی هدایای تبلیغاتی و … نیز اطلاعات کاملی را به دست آورید. از شما برای همراهی تان سپاسگزاریم و پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *