چاپ برند elite روی شیشه

چاپ برند elite روی شیشه به روش سیلک

امروزه با وجود تنوع بسیار زیادی که در محصولات مختلف وجود دارد با استفاده از روش های چاپ صنعتی می توان محصول خود را از سایر محصولات مشابه تمایز بخشید. به همین علت استفاده از این روش ها به عنوان یکی از مراحل تولید محصول به حساب می آید. برای مثال چاپ برند elite روی شیشه در جهت تمایز محصول تولیدی و برندسازی انجام گرفته است، به این صورت توضیحاتی در رابطه با محصول روی بدنه شیشه ای آن درج شده که باعث می‌ شود تا مصرف کنندگان بتوانند اطلاعات کاملی در رابطه با آن به دست آورند. در ادامه این مطلب در رابطه با روش چاپ روی این قطعه توضیحات کاملی خدمت شما عزیزان ارائه می شود که پیشنهاد می دهیم حتماً آن را مطالعه کنید.

فرایند چاپ برند elite روی شیشه

در میان روش های گوناگونی که در چاپ به کار می رود برای چاپ برند elite روی شیشه بهتر است تا از روش چاپ سیلک استفاده شود. این روش شرایطی را فراهم می ‌کند تا بتوان طرح مورد نظر را در چندین رنگ روی قطعات گوناگون از جنس های پلاستیک، شیشه، فلز، چوب، پارچه و… چاپ نمود و علاوه بر آن امکان چاپ تصاویر نیز به این روش وجود دارد. با استفاده از دستگاه چاپ سیلک امکان چاپ در تیراژ بالا فراهم است و می توان در مدت زمان کوتاه چاپی بسیار با کیفیت و دقیق را روی قطعات تولیدی ایجاد کرده و آن ها را برای فروش آماده نمود. این نوع چاپ سالیان سال است که مورد استفاده قرار می گیرد و با وجود کارایی بسیار بالایش طرفداران بی شماری دارد، چرا که با به کارگیری این روش می ‌توان روی قطعاتی در ابعاد کوچک و بزرگ چاپ بسیار زیبایی را ایجاد کرده و از ماندگاری طولانی مدت طرح ها اطمینان حاصل کرد. در این روش ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد و سپس با توجه به آن کلیشه و فیکسچر مخصوص چاپ ساخته می شوند. سپس می ‌توان چاپ را به صورت مستقیم روی بدنه شیشه ‌ای محصول ایجاد کرده و با استفاده از فیکسچر از لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری کرد. بعد از ایجاد طرح روی قطعه می توان شیشه های چاپ خورده را وارد دستگاه تثبیت رنگ نمود، به این صورت جوهر ایجاد شده روی محصول کاملاً خشک و ماندگار می شود و می ‌توان برای جلوگیری از آسیب به قطعه در حین حمل و نقل، آن ها را بسته بندی نموده و به مشتریان گرامی تحویل داد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Proxi روی پنکک نیز دیدن نمایید.

مزایای چاپ برند elite روی شیشه به روش سیلک

در صورتی که برای چاپ برند elite روی شیشه از روش سیلک استفاده شود، می ‌توان از ماندگاری طولانی مدت چاپ اطمینان حاصل کرد چرا که در این روش از رنگ های با کیفیت آلمانی برای چاپ استفاده می شود و به همین علت احتمال پوسته پوسته شدن و از بین رفتن چاپ وجود ندارد. طرح های ایجاد شده به این روش کاملاً قابل شست و شو هستند و بر اثر عوامل محیطی دچار افت کیفیت نخواهند شد. بنابراین می ‌توان برای چاپ روی ظروف مختلف از چاپ سیلک استفاده کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای این نوع چاپ استفاده خواهد شد که باعث می شود تا از ایجاد شکستگی در قطعه در حین چاپ جلوگیری شود. در این نوع دستگاه می توان فشار دستگاه پرس را کاملاً تنظیم کرده و به این طریق چاپ کاملاً یک دست، ظریف و بدون ایجاد کچلی را به دست آورد و در کنار آن از آسیب به قطعات شیشه ‌ای جلوگیری نمود. با توجه به این که این قطعات بسیار حساس هستند و در اثر کوچک ترین ضربه احتمال شکستن شان وجود دارد می ‌توان با استفاده از این روش درصد آسیب به قطعات را به صفر رساند. این نوع چاپ دارای قیمت بسیار مناسبی می باشد، بنابراین تمامی شرکت های تولیدی می توانند از آن برای محصولات خود استفاده کنند. در نظر داشته باشید که کاربرد های چاپ سیلک بسیار زیاد است و می توان از آن در چاپ روی تیشرت ، چاپ روی لیوان ، چاپ بر روی پارچه ، چاپ لوازم آرایشی ، چاپ روی بطری ، چاپ روی پد موس ، چاپ روی ظروف یکبار مصرف و… در کنار چاپ بر روی شیشه استفاده نمود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده ‌ای شامل چاپ روی قطعات گوناگون، ترکیب رنگ، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، طراحی طرح، ساخت فیکسچر، فروش دستگاه چاپ و… انجام می گیرد. شما می‌ توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با این خدمات وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین پیشنهاد می ‌دهیم تا برای بازدید از سایر خدمات از طریق شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام نیز ما را دنبال نمایید. از همراهی شما با چاپ صنعتی ایساتیس سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *