چاپ برند CHILIK روی پنکک

چاپ برند CHILIK روی پنکک به روش سیلک

امروزه لوازم آرایشی توسط برند های مختلف تولید و به بازار عرضه می شوند بنابراین برای ایجاد تمایز در محصول تولیدی از روش ‌های چاپ صنعتی استفاده خواهد شد. به این طریق می توان نام برند و توضیحاتی در رابطه با محصول را روی بدنه آن درج کرده و به این طریق در محصول تولیدی خود تمایز ایجاد کرد. برای مثال چاپ برند CHILIK روی پنکک یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در جهت چاپ روی لوازم آرایشی انجام شده و برند و توضیحات مرتبط با محصول روی آن ایجاد شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا در رابطه با این نوع چاپ توضیحات کاملی خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

روش های چاپ برند CHILIK روی پنکک

برای چاپ برند CHILIK روی پنکک ابتدا طراحی طرح آن انجام شده و سپس رنگ مورد نظر برای چاپ انتخاب می شود. در این قطعه رنگ طلایی مورد پسند مشتریان محترم واقع شده و برای چاپ طرح با رنگ طلایی می ‌توان از روش چاپ سیلک ، چاپ تامپو یا چاپ طلاکوب استفاده نمود. در روش طلاکوب از فویل های متالایز که دارای درخشندگی خاصی هستند استفاده می شود به همین علت این روش دارای جلوه خاص و بسیار زیبایی می باشد و نمای درخشانی روی قطعه مورد نظر ایجاد می ‌کند. اما با توجه به این که به جای رنگ از فویل در این روش استفاده شده ماندگاری چاپ از روش چاپ تامپو و سیلک کمتر است. با توجه به این که در این دو روش می‌ توان با استفاده از رنگ های با کیفیت آلمانی هر نوع طیف رنگی مورد نظر شما را ایجاد نمود، بنابراین ساخت رنگ طلایی به راحتی امکان پذیر است و می توان عملیات چاپ طلاکوب را با استفاده از این دو روش انجام داد. برای این قطعه روش چاپ سیلک به کار گرفته شده که دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد و بر اثر عوامل محیطی یا شست و شو به هیچ عنوان از روی قطعه پاک نخواهد شد. با استفاده از این روش می ‌توان روی قطعات گوناگون از جنس های پلاستیکی، شیشه ای، بلوری، فلزی و … چاپ های بسیار زیبا و دقیقی را ایجاد نمود که دارای ماندگاری طولانی مدت باشند. بنابراین می توان گفت که این روش دارای کاربرد های بسیار زیادی است و امکان چاپ طرح مورد نظر شما و یا نوشته با استفاده از آن روی قطعات مختلف وجود دارد.

پیشنهاد می دهیم تا از مقاله چاپ برند Revagen روی پلاستیک نیز دیدن نمایید.

بررسی مراحل چاپ برند CHILIK روی پنکک

برای چاپ برند CHILIK روی پنکک ابتدا طراحی طرح انجام می شود و سپس می توان با استفاده از آن روش چاپ را تعیین نمود. با توجه به این که این قطعه دارای سطحی صاف است با به کار گیری روش سیلک می ‌توان طرح را به صورت یک دست و بدون ایجاد هیچ گونه کچلی روی قطعه ایجاد نمود. بنابراین این روش انتخاب شده و با تهیه فیلم لیتوگرافی از طرح شابلون مورد نیاز برای چاپ سیلک ساخته می شود. سپس با توجه به نوع قطعه فیکسچر لازم برای ثابت نگه داشتن آن تهیه شده تا با استفاده از فیکسچر از لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری به عمل آید. در نظر داشته باشید که شابلون و فیکسچر در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس توسط کارشناسانی مجرب و کارآزموده ساخته می ‌شوند و به همین دلیل می ‌توان با استفاده از این قطعات چاپ بسیار دقیقی را ایجاد کرد. بعد از آن که عملیات چاپ انجام شد پنکک های چاپ خورده وارد دستگاه تثبیت رنگ خواهند شد. در این دستگاه جوهر ایجاد شده کاملا خشک می شود و می توان قطعات را بسته بندی کرده و خدمت مشتریان تحویل داد. در نظر داشته باشید که استفاده از دستگاه تثبیت رنگ بسیار ضروری خواهد بود چرا که در غیر این صورت احتمال ریزش جوهر و یا پوسته پوسته شدن چاپ با گذشت مدت زمان کوتاه وجود دارد. اما زمانی که از دستگاه تثبیت رنگ استفاده می شود ماندگاری چاپ افزایش یافته و می توان تا سال ها از تماشای آن روی قطعات مختلف لذت برد. البته توجه داشته باشید که این روش دارای تفاوت های اندکی با چاپ تامپو می باشد و می توان این چاپ را به روش تامپو نیز انجام داد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه خدمات گوناگونی شامل چاپ روی قطعات مختلف، ترکیب رنگ، شابلون سازی ، طراحی طرح، ساخت کلیشه، رنگ کاری قطعات گوناگون و… انجام می گیرد. شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ها وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن در صورتی که علاقه‌ مند به بازدید از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه هستید، پیشنهاد می دهیم تا ما را از طریق اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم و آرزومند سلامتی و شادی فراوان برای شما هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *