چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر

چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر به روش طلاکوب

چاپ روی شیشه عطر یکی از پر کاربرد ترین روش های چاپ صنعتی می باشد. به این طریق می توان با استفاده از روش های گسترده صنعت چاپ از جمله: چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ سیلک و چاپ ترانسفر طرح های زیبایی را روی انواع شیشه عطر درج نمود. برای مثال چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر که با استفاده از روش طلاکوب انجام شده است یکی از مهم ترین خدماتی می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک انجام گرفته است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا شما را با این نوع چاپ به طور کامل آشنا کنیم، لطفا ما را همراهی نمایید.

بررسی کلی چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر

چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر به دلایل گوناگونی انجام می شود که مهم ترین هدف آن کسب سود بیشتر برای تولید کننده محصول می باشد. به این طریق می توان برند سازی کرده و یا برند تولیدی خود را به میزان بیشتری به مشتریان معرفی کرد. مطمئناً هر چه تبلیغات بیشتری انجام دهید فروش محصولاتتان افزایش خواهد یافت و می توانید درآمد بیشتری را به دست آورید. یکی از ارزان ترین روش های تبلیغات استفاده از روش های چاپ صنعتی می باشد. به این طریق می ‌توان از خود محصول برای تبلیغ آن استفاده کرد و مشتریان زیادی را جذب نمود، علاوه بر آن استفاده از این روش ها باعث می شود تا جلوه ساده محصول تغییر کرده و ظاهر بسیار زیبایی پیدا کند. به این صورت توجه مشتریان به محصول تولیدی شما جلب شده و از میان گزینه های مختلف آن را انتخاب خواهند کرد. به این ترتیب مشتریان شما افزایش یافته و می توانید سود بیشتری را به دست آورید البته این در صورتی است که طرح مناسبی را انتخاب کرده با استفاده از ملزومات و دستگاه ‌های پیشرفته چاپ آن را روی محصولات تولیدی خود چاپ نمایید. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های پیشرفته و ملزومات با کیفیت می توان طرح مورد نظر شما را در بهترین حالت ممکن روی قطعات مختلف چاپ نمود. در این مجموعه از رنگ های با کیفیت آلمانی و دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای چاپ استفاده خواهد شد و به همین علت می توان از جلوه زیبا و ماندگاری طولانی مدت چاپ ایجاد شده اطمینان حاصل کرد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Eligasht روی فلاسک و قمقمه نیز دیدن نمایید.

چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر - چاپ صنعتی ایساتیس

نحوه چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر

برای چاپ برند CAROLINA HERRERA روی شیشه عطر می توان از روش چاپ طلاکوب استفاده کرد. در این قطعه نام برند در قسمت جلو و پشت آن درج شده و از طرح خاصی در آن استفاده نشده است. به همین علت می توان با به کارگیری دستگاه طلاکوب این طرح را در بالاترین کیفیت روی قطعه ایجاد نمود. در این چاپ ابتدا طراحی طرح انجام شده و سپس می توان با توجه به آن کلیشه مورد نیاز برای چاپ طلاکوب را ساخت. این قطعه از مواد اولیه درجه یک تهیه می ‌شود و با استفاده از آن می توان طرح را روی قطعه منتقل نمود. علاوه بر کلیشه در این چاپ احتیاج به ملزومات دیگری مانند ورق های متالایز نیز داریم، این ورق ها در رنگ بندی های متنوع عرضه می شوند و دارای درخشندگی خاصی می باشند. البته به طور معمول بیشتر برند ها علاقمند به استفاده از رنگ طلایی و نقره ای ورق های متالایز هستند و همان طور که در این قطعه نیز مشاهده می کنید از رنگ طلایی این ورق ها استفاده شده است. برای ایجاد این طرح ابتدا کلیشه درون دستگاه طلاکوب قرار گرفته و گرم می ‌شود، سپس ورق های متالایز بین کلیشه و قطعه قرار گرفته و پرس حرارتی انجام می شود. به این صورت چاپی زیبا و دقیق روی قطعه مورد نظر شما انجام شده و می توان قطعات را بسته بندی کرده و به مشتریان محترم تحویل داد. این نوع چاپ کاملاً برجسته و زیبا است و جلوه بسیار زیبایی به محصولات تولیدی شما می دهد، علاوه بر آن ماندگاری این نوع چاپ بسیار بالا است و در طولانی مدت از روی قطعات تولیدی شما پاک نمی شود بنابراین گزینه بسیار مناسبی برای چاپ برند روی قطعات پلاستیکی، فلزی، چوبی، پارچه ای و… می باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس خدمات گسترده‌ ای شامل چاپ روی قطعات مختلف، طراحی طرح، شابلون سازی ، ساخت کلیشه، فروش دستگاه چاپ و … انجام می شود. شما می توانید برای ثبت سفارشات خود در این زمینه ها وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می‌ کنیم تا برای بازدید از سایر خدمات ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام دنبال نمایید. از همراهی تان سپاس گزاریم و آرزومند لحظاتی پر از سلامتی و شادی برای شما عزیزان هستیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *