چاپ برند Bluetooth روی لوازم آرایشی

چاپ برند Bluetooth روی لوازم آرایشی-چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ صنعتی روی قطعات و محصولات شما می تواند یکی از روش های مناسب برای چاپ باشد. شاید بپرسید چگونه ؟ اولین دلیل این است که محصول شما در حالت بدون چاپ و ساده هیچ گونه جذابیتی نداشته و نمی تواند نظر مصرف کننده را به خود جلب نماید. همچنین از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است برند چاپ شده روی محصول را مشاهده کرده و در ذهن او باقی می ماند که سبب شده هنگام خرید مجدد برند شما برای فرد یادآوری شود. در ادامه به بررسی بیشتر چاپ برند Bluetooth روی لوازم آرایشی خواهیم پرداخت .

 

مزیت های چاپ برند Bluetooth روی لوازم آرایشی

همان طور که قبلا گفته شد چاپ روی محصولات شما مزیت های بی شماری دارد که یکی از آن ها افزایش فروش محصول شما می باشد. افزایش فروش محصول نشانه ای از حرفه ای بودن شما و کیفیت بالای محصول تان می باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی قطعه و محصولات با هر نوع جنس اعم از پلاستیک ، چوب ، شیشه و … را دارد و تمامی این چاپ ها را با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز انجام می گیرد. این روش از تبلیغ نسبت به روش های دیگر ماندگاری بیشتری داشته و می توانید با صرف هزینه ای اندک از این تبلیغات بهره مند شوید. روش های مختلفی برای چاپ روی محصولات وجود دارد که برای چاپ برند Bluetooth روی لوازم آرایشی از روش تامپو استفاده شده و به صورتی است که رنگ با استفاده از واسطه ای به نام پد های سیلیکونی از روی کلیشه های ساخته شده برداشته شده روی محصولات قرار می گیرد. این روش ها بستگی به انحنا ، سایز ، ابعاد هندسی و … داشته که توسط کارشناسان متخصص مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انتخاب می گردد. این مجموعه قابلیت چاپ روی هر سایزی از قطعه را داشته و کیفیت تمامی چاپ های انجام شده را تضمین می کند .

 

 

نفش طراحی و کیفیت رنگ چاپ برند Bluetooth روی لوازم آرایشی

پس از انتخاب روش چاپ روی محصول ( چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ طلاکوب و چاپ ترانسفر )  باید به انتخاب رنگ متناسب با جنس قطعه پرداخته شود . در صورتی که رنگ متناسب با جنس انتخاب نگردد چاپ در مدت زمان کوتاهی پوسته شده و از بین خواهد رفت. در مرحله ی سوم باید به طراحی طرح مورد نظر پرداخته شود این مرحله بسیار مهم و تاثیر گذار بوده و باید در نهایت دقت و خلاقیت انجام گیرد. طراحان چاپ صنعتی ایساتیس باید تمامی اطلاعاتی که کارفرما برای چاپ روی محصول درخواست دارد را لحاظ کند . پس در  چاپ برند Bluetooth روی لوازم آرایشی  از اطلاعاتی مانند نام برند ، حجم محتوای محصول ،تاریخ انقضا و … برای چاپ استفاده شده است. پس از اتمام طراحی باید برای طرح مورد نظر شما کلیشه ساخته شود . همچنین جهت ثابت قرار گرفتن محصول شما روی میز کار باید فیکسچر تهیه شود تا چاپ دقیق و واضحی داشته باشیم. رنگ های استفاده شده برای چاپ روی محصول ، درجه یک ، آلمانی و دارای ثبات و دوام بالایی بوده که از شفافیت و درخشندگی خاصی به چاپ محصول شما می دهد . همچنین چاپ های انجام شده در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … مقاومت بالایی دارد و به هیچ عنوان در آن ها خللی ایجاد نخواهد شد.  این رنگ ها با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه ها برداشته شده و  بر روی قطعه منتقل می شوند . پس از انتقال رنگ محصولات درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که باعث افزایش ثبات چاپ های انجام شده خواهد شد. این محصولات درون بسته بندی های موجود قرار می گیرد تا آسیب دیدن چاپ های روی محصول جلوگیری شود.

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه کلیشه سازی ، شابلون سازی ، ترکیب رنگ ، ساخت فیکسچر ، ساخت کلیشه و … به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و با کارشناسان این مجموعه ارتباط برقرار نمایید همچنین می توانید می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *