چاپ برند BEROTO روی لوازم آرایشی

چاپ برند BEROTO روی لوازم آرایشی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ روی لوازم آرایشی در صنعت چاپ به وفور مورد استفاده قرار می گیرد و با توجه به تنوع موجود در این نوع لوازم می‌توان این دو صنعت را به یکدیگر وابسته دانست. امروزه لوازم آرایشی بسیاری از جمله انواع کرم، پنکک، ریمل، لاک و… با بسته بندی های متنوع در بازار به فروش می‌رسند. بنابراین برای چاپ روی این گونه قطعات می‌توان از روش های گوناگونی مانند چاپ سیلک ، چاپ تامپو ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب استفاده کرد که انتخاب روش چاپ با توجه به جنس قطعه و نوع طرح تعیین می‌شود. چاپ برند BEROTO روی لوازم آرایشی یکی از خدماتی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام گرفته و به این طریق لوگو و توضیحاتی در رابطه با محصول روی آن درج شده است. در ادامه قصد توضیح در رابطه با مزایا و نکات مهم در این نوع چاپ را داریم. لطفاً ادامه این مطلب را دنبال نمایید.

مزیت های چاپ برند BEROTO روی لوازم آرایشی

با توجه به تنوع موجود در لوازم آرایش موجود در بازار اکثریت برند ها برای انحصاری کردن محصول تولیدی خود از روش های چاپ صنعتی استفاده می کنند. چاپ برند BEROTO روی لوازم آرایشی یکی از این نوع چاپ می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس و به روش چاپ سیلک انجام گرفته است. این نوع چاپ دارای مزایایی می باشد، به همین علت است که برند های مختلف از آن استفاده می کنند. از مزایای روش های چاپ صنعتی می ‌توان به بازاریابی و تبلیغات محصول اشاره کرد. به این طریق می توان از خود محصول در جهت تبلیغات استفاده کرده و به سود قابل توجهی دست یافت. با توجه به این که چاپ های ایجاد شده دارای کیفیت بالایی هستند و ماندگاری آن ها زیاد است می ‌توان با استفاده از این روش و صرف هزینه جزئی، تبلیغی دائمی و ماندگار را انجام داده و به درآمد بالایی دست یافت. با توجه به این که انواع روش های بازاریابی نیازمند صرف هزینه بالا می باشند استفاده از این روش کاملاً کارآمد خواهد بود و به کارگیری آن توصیه می شود. در صورتی که بخواهیم چاپ و استفاده از لیبل را با یکدیگر مقایسه کنیم می توان با اطمینان گفت که روش چاپ صنعتی نسبت به استفاده از لیبل دارای مزایای بیشتری می باشد و با استفاده از این روش می ‌توان برند خود را برای مدت طولانی تری روی قطعه نگه داشت. در صورتی که با استفاده از لیبل لوگوی شما تنها برای مدت زمان کوتاهی روی بدنه محصول باقی می‌ ماند و به راحتی قابل جدا شدن از بدنه خواهد بود. علاوه بر آن استفاده از چاپ جلوه زیباتری روی محصول دارد و به همین علت اکثریت تولید کنندگان از این روش استفاده می کنند.

شما می توانید از مقاله چاپ سیلک برند رویال روی بطری نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ برند BEROTO روی لوازم آرایشی

برای چاپ برند BEROTO روی لوازم آرایشی می توان از روش چاپ سیلک استفاده کرد، چرا که این روش برای درج نوشته و توضیحات کاملاً مناسب است و از آن می توان برای چاپ روی قطعات ریز نیز استفاده نمود. این چاپ نیاز به واسطه سیلیکونی نخواهد داشت و تنها با استفاده از شابلون می توان عملیات چاپ را کامل کرد. با استفاده از این دستگاه می توان روی قطعات مختلف از جنس های شیشه‌ ای، پلاستیکی، چوبی، ورق های فلزی و … چاپ های ماندگار و ظریفی را ایجاد نمود. به همین علت است که در چاپ روی این قطعه شیشه ‌ای از روش سیلک اسکرین استفاده شده است. برای انجام این چاپ ابتدا طراحی طرح انجام می گیرد  و سپس شابلون و فیکسچر ساخته می ‌شوند و با قرار دادن آن ها در دستگاه چاپ می ‌توان عملیات چاپ را انجام داد. با استفاده از فیکسچر می توان از لرزش قطعه در حین چاپ جلوگیری کرد و شابلون نیز برای ایجاد طرح روی قطعه به کار می ‌رود. به این ترتیب عملیات چاپ انجام گرفته و سپس قطعات وارد دستگاه تثبیت کننده رنگ می شوند تا به این طریق از ریزش جوهر جلوگیری شده و ماندگاری رنگ های قرار گرفته روی بدنه لوازم آرایشی افزایش یابد. برای این کار می‌توان از روش های مختلفی مانند تثبیت سازی رنگ به روش یووی استفاده کرد که در این مورد نیز با توجه به جنس قطعه روش تثبیت سازی انتخاب می شود. بعد از این کار قطعات برای جلوگیری از هر گونه آسیب بسته بندی می شوند و در خدمت شما مشتریان محترم تحویل داده خواهند شد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ روی انواع قطعات محدب، مقعر و خطی از جنس های مختلف وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید. همچنین پیشنهاد می دهیم تا ما را در اینستاگرام و تلگرام نیز دنبال کنید و از سایر خدمات انجام ‌گرفته دیدن نمایید. این مجموعه علاوه بر انجام امور چاپی انواع دستگاه های چاپ را نیز به فروش می رساند که شما می توانید در این زمینه نیز مشاوره رایگان دریافت کنید. از همراهی تان سپاس گزاریم و آرزوی سلامتی و شادی فراوان برای شما داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *