چاپ برند Atlas بر روی لوازم آرایشی

چاپ برند atlas بر روی لوازم آرایشی-تصویر اصلی

چاپ صنعتی بر روی محصولات شما می تواند بهترین روش برای تبلیغات باشد . روش های مختلفی برای تبلیغات محصول شما وجود دارد اما هیچ کدام از آن ها ماندگاری چاپ صنعتی را نخواهد داشت . توجه داشته باشید که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط بوده و اطلاعات چاپ شده بر روی آن را مشاهده خواهد نمود . مشاهده مکرر چاپ های روی محصول باعث می شود برند محصول در ذهن فرد باقی بماند و در زمان خرید مجدد برای فرد یادآوری شود . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ برند Atlas بر روی لوازم آرایشی هستید، ادامه ی این مطلب را مطالعه نمایید .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ طلاکوب برند Amlidan را نیز مطالعه کنید .

 

بررسی چاپ برند Atlas بر روی لوازم آرایشی

چاپ روی محصولات با روش های مختلفی انجام می شود و در برخی موارد نیز دیده می شود که از چسباندن لیبل روی محصولات استفاده می گردد؛ ولی این نوع چاپ ماندگاری نداشته و پس از مدتی پوسته پوسته خواهد شد . شما می توانید با استفاده از چاپ روی محصولات و قطعات خود ، با صرف هزینه ای اندک از تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید. برای چاپ صنعتی روش های متفاوتی وجود دارد مانند چاپ سیلک اسکرین ، چاپ تامپو ، چاپ طلاکوب ، چاپ ترانسفر و … . روش های چاپ روی محصولات با توجه به ابعاد هندسی ، سایز ، انحنا و … توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انتخاب می گردد . چاپ سیلک بیشتر بر روی محصولاتی انجام می گیرد که گرد و استوانه ای شکل و یا کاملا مسطح هستند . چاپ برند Atlas بر روی لوازم آرایشی با استفاده از دستگاه های دوار و شابلون های ساخته شده از جنس فولاد و استیل انجام می گیرد. چاپ تامپو نیز با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک ، پدهای سیلیکونی و کلیشه های ساخته شده انجام می شود به صورتی که رنگ با استفاده از این پد از روی کلیشه برداشته شده و روی محصول قرار می گیرد. این دو روش چاپ بیشترین کاربرد را برای چاپ روی محصولات داشته و تمامی این چاپ ها در نهایت دقت و ظرافت انجام می شود.

چاپ برند atlas بر روی لوازم آرایشی-تصویر یک

 

نقش طراحی چاپ برند Atlas بر روی لوازم آرایشی

پس از انتخاب نمودن روش چاپ بر روی محصول باید طرحی که در نظر دارید بر روی محصول چاپ شود ، را طراحی نمایید . این مرحله توسط طراحان حرفه ای که به برنامه های کورل و فتوشاپ مسلط هستند انجام می گردد . این طراحان باید به تمامی مراحل صنعتی نیز آگاهی داشته باشند .  همان طور که در تصویر مشاهده می کنید طرح چاپ برند Atlas بر روی لوازم آرایشی به صورت متقارن بوده ، بنابراین باید طراحی آن در نهایت ظرافت و دقت انجام شود تا چاپی دقیق داشته باشیم . شما عزیزان می توانید در این مرحله از هرگونه اطلاعاتی مانند برند ، لوگو ، اطلاعات و مشخصات و … محصول برای طراحی استفاده نمایید . به هر میزانی که در طراحی ظرافت بیشتری به کار برده شود ، چاپ تمیز تری را خواهیم داشت . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی لوازم آرایشی، لوازم التحریر، لوازم برقی و … را در هر گونه سایزی از کوچک ترین تا بزرگ ترین قطعات را داشته و کیفیت چاپ های انجام شده را تضمین می نماید . پس از اتمام مرحله طراحی باید برای طرح مورد نظر شابلون و فیکسچر متناسب با ابعاد هندسی محصول ساخته شود .

 

 کیفیت چاپ برند Atlas بر روی لوازم آرایشی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از رنگ های درجه یک و آلمانی استفاده می نماید که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … مقاوم بوده و به هیچ عنوان این رنگ ها پوسته نخواهد شد . رنگی که برای چاپ بر روی محصول استفاده می کند باید متناسب با جنس محصول باشد ، در غیر این صورت چاپ ها دوام نخواهد داشت . تجربه ثایت کرده است که بانوان حین خرید لوازم آرایشی به کیفیت چاپ روی محصول دقت زیادی می کنند و در صورتی که چاپ انجام شده بی کیفیت باشد ، از خرید آن صرف خواهد نمود . بنابراین چاپ با کیفیت می تواند سبب افزایش فروش محصول شما شود . رنگ هایی که برای چاپ برند Atlas بر روی لوازم آرایشی استفاده شده از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار بوده که جذابیت محصول را افزایش داده است . کیفیت بالای این نوع چاپ ، آن را نسبت به روش های دیگر مانند نصب بیلبورد ، چاپ بنر ، چاپ تراکت و … متمایز نموده است . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس بر روی هر جنس از محصولات نظیر چاپ بر روی پلاستیک ، چاپ بر روی شیشه و … را داشت .

 

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *