چاپ برند argusol روی بطری

چاپ برند argusol روی بطری - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از روش های چاپ صنعتی که از آن برای چاپ روی قطعات مختلف پلاستیکی، شیشه ای، چوبی و … استفاده می شود، روش چاپ سیلک می باشد. با استفاده از این روش می توان چاپ های با کیفیت و دقیقی را روی قطعات مختلف و در مدت زمان کوتاهی ایجاد کرد. چاپ برند argusol روی بطری به این روش انجام شده و با کمک دستگاه چاپ، نام برند و اطلاعات کامل در رابطه با مصرف محصول روی آن درج شده است. در ادامه این مطلب قصد داریم تا تمامی موارد با اهمیت در این نوع چاپ را برای شما عزیزان، به طور کامل شرح دهیم. لطفاً همراه ما باشید.

بررسی دلایل اهمیت چاپ برند argusol روی بطری

چاپ برند argusol روی بطری دارای اهمیت بسیار زیادی می‌باشد و به همین علت است که اکثر تولید کنندگان از روش چاپ برای درج برند خود روی محصولات تولیدی استفاده می‌کنند. دلایل اهمیت این نوع چاپ در ادامه ذکر خواهد شد.

کسب سود بیشتر

به نظر شما در صورتی که انواع بطری و قوطی‌هایی که در صنایع مختلف به کار می‌روند بدون چاپ به بازار عرضه شوند آیا باز هم کسی آن ها را خریداری خواهد کرد؟ مطمئناً این اتفاق نمی‌افتد چرا که مشتریان علاقه‌مندند تا در رابطه با محصولی که قصد خرید آن را دارند اطلاعاتی را کسب کنند و چه بهتر که این اطلاعات روی بسته محصول چاپ شده باشد. بنابراین وجود چاپ باعث خواهد شد تا سود بیشتری برای شما حاصل شود.

برندسازی

برندسازی به عنوان مهم ترین مزیت استفاده از چاپ شناخته می‌شود، چرا که به این طریق می‌توان نام و لوگو مربوط به شرکت تولیدی را روی بدنه محصول درج کرد و به این طریق نام برند را در ذهن مشتریان حک نمود، چرا که بسیاری از مشتریان شما در هنگام استفاده از محصول متوجه چاپ روی آن خواهند شد و این صورت نام برند شما در ناخودآگاه آن ها ثبت می‌شود.

درج اطلاعات مهم روی محصول

محصولات مختلف دارای روش‌های استفاده گوناگونی می‌باشند که به این ترتیب باید توضیحات کامل در رابطه با آن توسط شرکت تولید کننده ارائه شود. به همین علت بهتر است تا با استفاده از چاپ این توضیحات را روی بدنه محصول درج کنید. این باعث دسترسی آسان مشتریان به اطلاعات ضروری شده و آن ها می‌توانند بدون ایجاد اشتباه از محصولات شما استفاده کنند.

تمایز بین محصول تولیدی شما با محصولات مشابه

با استفاده از روش های چاپ صنعتی می‌توانید تمایز کاملاً مشخصی را بین محصول تولیدی خود و محصولات مشابه ایجاد کنید و به این صورت فروش بیشتری را به دست آورید.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Dr Browns روی پلاستیک نیز دیدن نمایید.

روش های چاپ برند argusol روی بطری

همانطور که گفته شد در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ برند argusol روی بطری از روش سیلک اسکرین استفاده می شود. این روش کارایی بسیار بالایی در صنعت چاپ دارد و با استفاده از آن می توان روی انواع قطعات مختلف چاپ های بسیار ظریف و دقیقی را ایجاد کرد. در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام گرفته و سپس شابلون و فیکسچر با توجه به نوع طرح ساخته می شوند. بعد از آن عملیات چاپ انجام خواهد گرفت و طرح روی قطعه منتقل خواهد شد. در نظر داشته باشید که تفاوت چاپ سیلک و چاپ تامپو در استفاده از واسطه ی سیلیکونی است که در چاپ تامپو به کار می رود، اما در چاپ سیلک نیازی به استفاده از آن نخواهد بود و چاپ به صورت مستقیم از شابلون به قطعه منتقل خواهد شد. بعد از انجام عملیات چاپ تثبیت سازی رنگ ها با استفاده از دستگاه مخصوص انجام می گیرد و سپس قطعات بسته بندی شده و خدمت شما عزیزان تحویل داده خواهند شد. در روش سیلک با استفاده از دستگاه تثبیت کننده ماندگاری جوهر افزایش خواهد یافت و علاوه بر آن، این چاپ در تیراژ بالا انجام می‌گیرد. بنابراین شما می توانید قطعات چاپ خورده را در کوتاه‌ ترین زمان ممکن تحویل بگیرید. قیمت این نوع چاپ بسیار پایین است و در برابر مزایایی که برای شما ایجاد می کند این هزینه کاملاً ناچیز می نماید، البته باید توجه شود تا طرح مناسب و ساده برای چاپ به کار برود چرا که طرح و رنگ آن بیشترین تأثیر را روی مخاطب خواهد گذاشت و در صورتی که از طرح های شلوغ و یا رنگ های خنثی و نامناسب استفاده شود تاثیر معکوسی خواهد داشت و مورد توجه مخاطبان شما قرار نمی‌گیرد. بنابراین در هنگام چاپ باید به این مسئله توجه کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

اگر شما نیز از سود حاصل شده برای فروش محصولاتتان رضایت ندارید و علاقه مند به کسب سود بیشتر هستید، می توانید از روش های چاپ صنعتی استفاده کرده و به این طریق فروش محصولات خود را گسترش دهید. به شما پیشنهاد می‌کنیم تا با ورود به صفحه تماس با ما در رابطه با این مسئله از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید و برای مشاهده‌ی سایر خدمات ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *