چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی

چاپ تامپو برند star-تصویر اصلی

شاید نظر شما عزیزان به چاپ های انجام شده روی لوازم آرایشی جلب شده باشد و برای تان سوالاتی پیش آمده باشد که چگونه روی این گونه قطعات چاپ انجام گرفته است . به این نوع چاپ ها ، چاپ صنعتی گفته می شود که باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه و فعالیت توانسته است ، رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید . این مجموعه برای چاپ روی قطعات و محصولات شما از دستگاه های تمام اتوماتیک و نیرو های کار آزموده استفاده می کند . در ادامه به بررسی یکی از چاپ های انجام شده در این مجموعه ، چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی خواهیم پرداخت .

کیفیت کلی چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی

چاپ روی محصولات شما مزیت های بسیار زیادی را خواهد داشت . یکی از مهم ترین مزیت هایی که می توان به آن اشاره نمود این است که بانوان هنگام خرید لوازم آرایشی ، به ظاهر محصول توجه زیادی می کنند و در صورتی که ظاهر موجهی نداشته باشد از خرید آن صرف نظر خواهند کرد . به همین دلیل ظاهر محصول شما در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی ندارد . چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی که در نهایت کیفیت انجام شده است می تواند سبب افزایش فروش محصولات شما بشود . همچنین چاپ صنعتی روی محصولات نوعی روش برای تبلیغ محصول به حساب می آید که ماندگاری بیشتری را نسبت به روش های دیگر تبلیغ خواهد داشت . روش دیگری هم برای تبلیغات وجود دارد ، مانند تبلیغات مجازی ، چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد و … ، اما به شما عزیزان استفاده نمودن از چاپ صنعتی پیشنهاد می شود . شما می توانید با صرف هزینه ای مناسب از تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش های مختلفی برای چاپ روی محصولات شما استفاده می کند که در ادامه به بررسی آن ها خواهیم پرداخت .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ طلاکوب برند star را نیز مطالعه نمایید .

 

روش چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی

همان طور که گفته شد ؛ روش های مختلفی برای چاپ روی محصول موجود بوده و مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از چاپ تامپو برای چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی استفاده کرده است . انتخاب روش چاپ بر روی محصولات بر عهده نیرو های متخصص بوده و در صورتی که روش مناسبی برای چاپ روی محصول انتخاب نشود ، چاپ روی محصول پوسته شده و از بین خواهد رفت . برای انجام چاپ تامپو مراحل متعددی وجود داشته که باید هر کدام از آن ها به ترتیب انجام شود . در اولین مرحله باید رنگ متناسب با جنس محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری را با محصول داشته باشد . طراحی یکی از مهم ترین مراحل چاپ صنعتی بوده که باید با خلاقیتی خاصی تمامی اطلاعات محصول طراحی شود . بعد از انجام طراحی ، طرح مورد نظر روی کلیشه های مخصوصی حکاکی خواهد شد . سپس باید رنگ با استفاده از پد های سیلیکونی از روی کلیشه برداشته شود و روی محصول مورد نظر منتقل گردد .  تمامی این مراحل توسط پرسنل کارآزموده در نهایت دقت و ظرافت انجام شده است . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس علاوه بر چاپ بر روی شیشه ، قابلیت چاپ روی چوب ، پلاستیک و …. را نیز خواهد داشت .

جنس رنگ چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی

مجموعه چاپ صنعتی برای جلب رضایت مشتریان خود از رنگ های درجه یک و آلمانی برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید . این رنگ ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان این چاپ ها از بین نخواهد رفت . این رنگ ها با شفافیت و درخشندگی خاصی که دارد سبب جذاب تر شدن چاپ روی محصول خواهد شد . پس از انتقال رنگ روی محصول باید قطعات درون دستگاه تثبیت رنگ قرار گیرد تا دوام ، ثبات و ماندگاری آن افزایش یابد . برای این که چاپ برند Angel روی لوازم آرایشی دقیق تر و تمیز انجام شود ، فیکسچر هایی متناسب با سایز محصول ساخته خواهد شد . در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب چاپ های روی محصول جلوگیری شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ روی هر سایزی از محصولات شما از کوچک ترین تا بزرگ ترین را خواهد داشت و تمامی چاپ ها را  در نهایت کیفیت ارائه می دهد . چاپ بهترین و ماندگار ترین روش چاپ روی محصول می باشد ، زیرا مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط خواهد بود .

پل های ارتباطی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نموده و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *