چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی

چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی-چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از مهمترین و بهترین روشهای تبلیغ، چاپ برند روی محصولات تولیدی مجموعه شما می باشد. این روش جزء ماندگار ترین و بهترین تبلیغات است  که در میان دیگر تبلیغات پر هزینه، که اغلب دارای نتیجه مطمئن برای بازگشت هزینه و افزایش سود نیز نیستند، بسیار کارآمدتر می باشد، چرا که با این نوع تبلیغ، برند شما دائماً در معرض دید مخاطبان قرار گرفته و باعث بازگشت مشتری می شود و به این ترتیب خریدار دائم برای محصول شما ایجاد می کند. در واقع می توان گفت چاپ برند روی محصول تولیدی شما، بعد از کیفیت محصول ،مهمترین دلیل بازگشت مشتری است. در این زمینه، کیفیت چاپ بسیار حائز اهمیت می باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی باعث ایجاد یک تبلیغ ماندگار و پایدار برای محصولتان می شود که در ادامه به بررسی این چاپ می پردازیم.

 

نقش چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی در افزایش فروش

همانطور که اشاره کردیم چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی، باعث بازگشت مشتری و افزایش سود خواهد شد. هنگامی که شما از چاپی با کیفیت ،با دوام و دارای طراحی منحصر به فرد برای تبلیغ برند خود استفاده می نمایید، مخاطب در میان دیگر محصولات، به تولیدات برند شما علاقه مند می شود. استفاده از طرح های فانتزی روی محصول و همچنین رنگ بندی شاد و هماهنگ با یکدیگر، محصول تولیدی شما را در میان دیگر محصولات برجسته می نماید و به همین دلیل افراد به خرید آن راغب می شوند و با هر بار استفاده از محصول و دیدن طراحی خاص چاپ شده روی آن، برند شما در ذهن مخاطبان حک می شود و بازگشت مشتری اتفاق می‌افتد. اما به نظر شما چاپ برند روی محصول در چه صورتی باعث سود دهی بیشتر خواهد شد؟ آیا با ویژگی‌های یک چاپ خوب آشنایی دارید؟ چاپ خوب چاپی است که با گذشت زمان در اثر سایش دست یا شستشوی محصول، پوسته پوسته یا کمرنگ نشود.

به همین دلیل انتخاب نوع چاپ در میان انواع مختلف چاپ های موجود، از جمله چاپ طلاکوب، چاپ ترانسفر، چاپ تامپو و چاپ سیلک اسکرین اهمیت می یابد.

 

مزایای استفاده از چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی

درمیان انواع چاپ های موجود چاپ سیلک اسکرین دارای مزایای بیشماری نسبت به دیگر چاپ ها می باشد. در چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی، با استفاده از دستگاه های نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک چاپی کاملاً یکدست و برجسته ایجاد می ‌شود که بسیار درخشنده است. به همین علت جلوه زیبایی به برند شما می ‌دهد. در این نوع چاپ، تیراژ بسیار بالا است و قیمت تمام شده ی آن بسیار مقرون به صرفه می باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از بهترین روشها و متدهای روز دنیا، چاپی منحصربه فرد را ایجاد می کند و با تضمین ماندگاری چاپ روی محصول و همچنین ترکیب رنگ حرفه ای برای رسیدن به رنگ مورد نظر شما، در جهت رضایت مشتریان خود گام بر می دارد. در چاپ سیلک، با استفاده از چند رنگ اصلی از جمله آبی، زرد، قرمز، سیاه و سفید تعداد بی شماری رنگ به دست می آید و به همین دلیل در این نوع چاپ تعداد رنگ بدست آمده نامحدود است و رنگ مطابق نظر مشتریان به راحتی ساخته خواهد شد.

چاپ روی بطری، لوازم آرایشی، قطعات الکتریکی، جلدهای چرمی و … توسط دستگاه چاپ سیلک به راحتی امکان پذیر می باشد. از دیگر مزایای استفاده از چاپ سیلک افزایش ماندگاری با استفاده از تثبیت رنگ به وسیله دستگاه یووی می باشد که در ادامه این مطلب به آن می پردازیم.

 

شما عزیزان می توانید مطلب فروش دستگاه چاپ تامپو در مجموعه ایساتیس را نیز مطالعه نمایید.

 

تاثیر اشعه UV در چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی

چاپ یووی برند Beauty sille بر روی بطری پلاستیکی دارای مراحلی است که برای آشنایی شما با این نوع چاپ به توضیح مختصری در این رابطه می پردازیم. برای انجام چاپ سیلک طراحی طرح مورد نظر توسط کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس انجام می شود و سپس شابلون و فیکسچر ساخته می شود، که از فیکسچر برای نگهداری قطعه در هنگام چاپ استفاده می‌کنیم تا به این ترتیب دقت دستگاه افزایش پیدا کند، در واقع می توان گفت که فیکسچر باعث ثابت ماندن قطعه در هنگام چاپ می ‌شود. بعد از ساخت و نصب شابلون و فیکسچر روی دستگاه، چاپ انجام خواهد شد و سپس قطعات چاپ خورده برای تثبیت رنگ، وارد دستگاه یووی می شوند تا کاملاً خشک شده و سپس بسته بندی آنها انجام می پذیرد. مرحله تثبیت رنگ بسیار مهم است، چرا که باعث افزایش ماندگاری و دوام جوهر خواهد شد. در این دستگاه از اشعه فرابنفش یا UV برای خشک کردن جوهر استفاده می شود. لامپ های یووی این کار را با سرعت بالایی انجام می دهند.

جهت سفارش چاپ بر روی بطری از لینک استفاده کنید.

شما می توانید جوهر چاپ شده روی هر نوع جنسی از جمله پلاستیک، پارچه، چوب، سنگ، شیشه و… را با استفاده از لامپ uv خشک نمایید و از ماندگار شدن رنگ اطمینان حاصل کنید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه یووی که در صنعت چاپ کشورهای پیشرفته به عنوان تثبیت کننده رنگ استفاده می شود، تحولی را در صنعت چاپ ایران ایجاد کرده و با سابقه درخشان خود به قطب اصلی چاپ ایران تبدیل شده است.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای ثبت انواع سفارش خود ازجمله چاپ روی محصول، ساخت فیکسچر، ساخت شابلون و کلیشه و خرید انواع دستگاه های چاپ طلاکوب، تامپو و سیلک اسکرین از طریق صفحه تماس با ما اقدام نمایید و از کارشناسان مجموعه ی چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید. همچنین برای مشاهده دیگر خدمات و محصولات این مجموعه، ما را از طریق شبکه های مجازی تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *