رنگ کاری بطری شیشه ای مناسب ولنتاین

شرکت چاپ صنعتی ایساتیس می تواند انجام سفارشات رنگ کاری و همچنین چاپ بر روی هر نوع شیشه را بر عهده بگیرد.
امروزه با استفاده از وسایل  ارزان و ساده میتوان طرح های بسیار مدرن و کاربردی را به عنوان دکوری و لوازم تزیینی در منزل و در محیط کار استفاده کرد.  امروزه تنوع محصولات در دکوری ها و لوازم تزیینی بسیار بالا رفته است و نظر همگان را به خود جلب کرده است.  یکی از این دکوری ها شیشه های زیبایی است که با استفاده از رنگ کاری بطری شیشه ای به نما آمده است.  از این لوازم تزیینی میتوان به عنوان گلدان هم استفاده کرد.  بطری های شیشه ای در طرح ها و مدل های مختلف را میتوان جزو این دکوری ها در منزل نام برد.  بطری های شیشه ای را با رنگ کردن و با به کار گیری متریال های مختلف میتوان جز وسایل تزیینی محسوب کرد.  این وسایل برای هدیه دادن میتوانند گزینه مناسبی باشد. انتخاب نوع و حجم و اندازه شیشه میتوان تاثیری بر دکوراسیون منزل داشته باشد.

شیشه خام به تنهایی نه جلوه ی خاصی دارد نه کارایی مشخصی در دکوراسیون داخلی دارد و نه این که میتواند گزینه مناسبی برای هدیه دادن باشد.  این نوع شیشه و بطری های ساده،  هم به روش صنعتی قابل رنگ کردن هستند و هم به روش دستی و خانگی.

روش های خانگی رنگ کاری بطری شیشه ای

میشود گفت که این هنر جز یکی از مشاغل خانگی پرطرفدار شده است.  با رنگ کاری بطری شیشه ای میتوان طرح های بسیار مدرن و سنتی را ارائه داد. که طرح و نوع نقش ورنگ امیزی این بطری های شیشه ای می تواند بر روی سلیقه مشتری رابطه مستقیمی داشته باشد.  پس رنگکاری این بطری های شیشه ای باید همراه با سلیقه و کیفیت بالا به مشتری ها ارائه شود.  از نوع چاپی که بر روی بطری ها شیشه ای میتوان اشاره کرد،  این است که طرح مورد نظر خود را بر روی کاغذی چاپ کرده و بعد آن را پرینت میگیریم توجه داشته باشید که این نوع چاپ باید برعکس پرینت گرفته شود،  چرا که در هنگام چاپ به صورت درست روی بطری اجرا شود.

مرحله بعد نوبت به حرارت دادن کاغذ روی بطری های شیشه ای می رسد مانند چاپ های دیگر از فیکسچر به منظور ثابت نگه داشتن رنگ  بطری استفاده میکنیم.

برای رنگ کاری بطری های شیشه ای می توان از طیف رنگ بسیاری استفاده کرد . چرا که تنوع رنگی این بطری ها می توان فروش این محصول را چندین برابر کند.  چاپ و رنگ کاری بطری های شیشه ای میتوان کار حساس و دشواری در زمینه چاپ صنعتی باشد.  احتمال دارد که شیشه ها فرم ها خاصی داشته باشند و مقیاس آنها با هم فرق داشته باشند.

بازار کار رنگ کاری بطری شیشه ای

بطری های شیشه ای امروزه در مناسبت های مختلف هدیه داده و میشود، کاربرد تزیینی خاصی را دارد.   اگر شما جز تولید کننده های ظرف و بطری های شیشه هستید می توانید با انتخاب  طرح های مختلف و با رنگ های مورد نظر در زمینه رنگ کاری بطری شیشه ای  ، محصولات بسیار زیبایی را ارائه دهید و نظر مشتریان زیادی را به محصولات خود جلب کنید.  شما با استفاده از بطری های دور ریختنی و بطری هایی که  کمتر مورد استفاده قرار میگیرند میتوانید با استفاده از رنگ کردن و دادن ایجاد طرحی مناسب میتوانید یک ایده مناسب برای دکوراسیون خود داشته باشید.

کاربرد بطری های شیشه ای در منزل

·      برای تزیین سفره هفت سین این بطری ها می تواند شکل خاصی را به همراه داشته باشد

·      استفاده از این بطری ها به عنوان گلدان

·      استفاده این بطری های شیشه ای به عنوان ظرف حبوبات

·      این نوع بطری های شیشه ای رنگی  می تواند در تزیینات اشپزخانه استفاده شوند.

·      بطری های شیشه ای رنگی به عنوان جاشمعی

·      بطریهای شیشه های رنگی به عنوان جا لوازم آرایش

·      خیلی از مسائل تزیینی دیگر می توان از این بطری های شیشه ای رنگی استفاده کرد.

نحوه رنگ کاری بطری شیشه ای در خانه

رنگ کاری بطری شیشه ای هم بدون دستگاه ، در منزل قابل اجرا است و شما میتوانید با کمترین امکانات یک طرح زیبا و ایده آل را برای منزلتان طراحی میکنید کسانی که در تولیدات شیشه هستند و تزیینات و فروش بطری های شیشه ای جز کسب و کار و تجارت ان ها است بهتر است سایت و بخش های مختلف در زمینه چاپ صنعتی و رنگ کاری بطری های شیشه ای را بررسی و مطالعه کنند.  رنگ و طرح بطری های شیشه ای میتواند طراحی مدرن و به روزی را برای کاربران ارایه دهد.

رنگ کاری بطری شیشه ، کاربرد آن در زمینه تزیینات،  میتواند فرصت شغلی و هنری خوبی در زمینه کسب و کار ایجاد کند . امروزه خانم ها به لوازمی که هم جنبه تزیین و هم کاربردی داشته باشند بیشتر اهمیت میدهند.  مهارت چاپ و رنگ کاری بطری شیشه ای با استفاده از دستگاه چاپ زیبایی محصولات را چندین برابر میکند.  مجموعه متخصص و حرفه ای ما داشتن تجربه و سابقه مفید در زمینه چاپ های صنعتی، بنا به درخواست شما، محصولات شما را طراحی و به بهترین نحو تولید میکند.

و اما خدمات چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه ما با داشتن فعالیت های مختلف در این زمینه و چاپ صنعتی و داشتن سابقه درخشان در طراحی و تولید این محصولات،  خدماتی را برای شما عزیزان در نظر گرفته است.  چاپ و رنگ کاری هر نوع بطری شیشه ای میتوان هم جنبه زیبایی و هم جنبه تبلیغات داشته باشد. رنگ هایی که برای تزیینات بطری های شیشه ای استفاده میشود باید با در نظر گرفتن نکاتی روی بطری اجرا شوند، مثل:جنس، ضخامت، نوع  اندازه بطری و غیره که شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ و رنگ کاری هر نوع قطعه شیشه ای از صفحه تماس با ما در تماس باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *