چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک

چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای چاپ روی قطعات مختلف می‌توان از روش‌های گوناگونی استفاده کرد. در واقع امروزه برای هر نوع قطعه ای روش چاپ مخصوصی وجود دارد که با به کارگیری این روش می‌توان چاپی ماندگار و ظریف را روی قطعه ایجاد نمود. با توجه به این که امروزه اکثر کارخانجات برای برند سازی و انحصاری کردن محصول تولیدی خود از چاپ استفاده می کنند، صنعت چاپ روز به روز در حال پیشرفت می باشد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با بکارگیری انواع روش های چاپ ازجمله: چاپ تامپو، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب می‌تواند روی هر نوع قطعه، چاپی دقیق و ماندگار را ایجاد کند. چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک یکی از موفق ترین چاپ هایی است که در این مجموعه انجام گرفته است. در ادامه به بررسی این نوع چاپ خواهیم پرداخت. ما را همراهی کنید.

بررسی کلی چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک

در ابتدای چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک متخصصان ما روش چاپ مناسب را انتخاب می‌کنند. روش چاپ تاثیر مستقیم در ماندگاری آن دارد و با توجه به جنس و انحنای محصول تعیین می شود. با توجه به جنس پلاستیکی این قطعه روش سیلک مناسبترین روش برای چاپ روی آن می باشد. در این نوع چاپ برای افزایش ماندگاری جوهر ها از چاپ سیلک به روش یووی استفاده شده است. در این روش تثبیت رنگ به وسیله دستگاه UV صورت می گیرد. این دستگاه از اشعه فرابنفش برای خشک کردن و تثبیت سازی رنگ استفاده می نماید، به همین علت است که ماندگاری چاپ بسیار بالا خواهد بود و با گذشت مدت زمان طولانی و شستشوی قطعه چاپ پوسته پوسته نمیشود. این نوع چاپ باعث خواهد شد تا محصول شما به صورت انحصاری شود و امکان سوء استفاده از آن به صفر برسد. با وجود چاپ لوگو روی محصول تولیدی تان میتوانید فروش آن ها را افزایش دهید، چرا که با استفاده از چاپ تبلیغ و بازاریابی محصول نیز خود به خود اتفاق خواهد افتاد. در واقع به این صورت مشتریان برند شما را شناسایی کرده و به مشتری دائمی شما تبدیل می شوند. در صورتی که علاقه مندید تا در جهت برند سازی و افزایش سود خود تبلیغات بیشتری را انجام دهید، می‌توانید از چاپ روی هدایای تبلیغاتی مانند: چاپ روی لیوان، چاپ روی کیف پول، چاپ روی ساک دستی پارچه ای و… نیز استفاده کنید و این نوع هدایا را در محل‌های پر رفت و آمد قرار دهید یا به افراد مورد نظر خود ارائه نمایید. این نوع هدایا باعث دیده شدن بیشتر و ایجاد مشتری های جدید برای شما خواهند شد و با وجود چاپ برند روی محصول میتوانید باعث بازگشت مشتری شده و مشتری های جدید خود را به طرفداران پروپاقرص برندتان تبدیل نمایید.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ سیلک برند VERSACE روی شیشه نیز دیدن نمایید.

مراحل چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک

همان طور که گفته شد در چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک از روش سیلک استفاده می شود. در این روش ابتدا طراحی طرح صورت می پذیرد و با انتخاب رنگ و کادر بندی طرح، شابلون و فیکسچر ساخته می شوند. از شابلون برای ایجاد رنگ روی قطعه استفاده می شود و در این روش نیازی به بکارگیری واسطه های سیلیکونی نمی باشد. فیکسچر نیز برای ثابت نگه داشتن قطعه استفاده خواهد شد، چرا که هرگونه لرزش قطعه در حین چاپ باعث کاهش دقت می‌شود. در نهایت قطعات وارد دستگاه تثبیت رنگ uv می‌شوند. در این دستگاه جوهر روی پلاستیک به سرعت خشک و تثبیت می شود. این عملیات با استفاده از اشعه فرابنفش صورت می گیرد و به همین علت هر گونه آلودگی روی قطعه را نیز از بین خواهد برد. در نهایت بسته بندی قطعات برای جلوگیری از ایجاد هرگونه آسیب صورت می پذیرد و قطعات چاپ شده به شما همراهان گرامی تحویل داده خواهد شد. در روش سیلک با استفاده از بی نهایت رنگ می توان ترکیب رنگ های منحصر به فردی را ایجاد کرده و برای چاپ به کار برد. در این روش تیراژ چاپ بالا است و این نوع چاپ دارای قیمت مقرون به صرفه می باشد. عملیات چاپ به وسیله روش یووی به صورت پشت سر هم انجام می پذیرد و به این ترتیب سرعت چاپ بسیار بالا می باشد.

نکات مهم در چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک

چاپ یووی برند FERD روی پلاستیک در تیراژ بالا انجام می‌ پذیرد. در این نوع چاپ جوهر قرارگرفته روی قطعه بسیار شفاف و با کیفیت است و با استفاده از شابلون هیچ نوع کچلی در چاپ ایجاد نخواهد شد. با استفاده از روش سیلک می توان روی انواع قطعات محدب، مقعر و خطی چاپ های با کیفیتی را ایجاد نمود و امکان چاپ روی هر نوع قطعه در جنس های شیشه ای، پلاستیکی، چرمی، ورق فلزی و… وجود دارد. این نوع چاپ برای درج برند بسیار مناسب است و می توان هر نوع فونتی را در این روش به کار گرفت. چاپ سیلک به صورت مستقیم انجام می گیرد و در آن احتیاجی به واسطه سیلیکونی نمی باشد، این مسئله باعث شده تا عملیات چاپ دارای مراحل کمتری باشد. در این قطعه با توجه به اینکه از پلاستیک شفاف برای ساخت قطعه استفاده شده است و درون آن با ژل ابرو پوشانده می شود، رنگ مشکی جلوه بسیار زیادی خواهد داشت و به همین علت این رنگ به کار برده شده است. در چاپ سیلک رنگ های با کیفیت آلمانی به کار می روند که این باعث می شود تا کیفیت چاپ افزایش یابد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که شما نیز علاقه مند به افزایش فروش محصولات تولیدی خود هستید، می ‌توانید با چاپ روی بدنه محصول تولیدی خود بازاریابی ارزان قیمتی را انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه تماس با ما مراجعه کنید و در رابطه با انواع روش های چاپ از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت نمایید، همچنین به شما پیشنهاد می شود تا برای بازدید از سایر خدمات ما را از طریق صفحات اجتماعی در اینستاگرام و تلگرام دنبال کنید. از این که این مطلب را تا پایان مطالعه نمودید. سپاس گزاریم

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *