چاپ عکس روی لیوان

چاپ عکس روی لیوان - به روش سابلیمیشن

روش های چاپ صنعتی در تبلیغات و بازاریابی محصول بسیار موثر خواهند بود و امروزه اکثریت کارخانجات از این روش ها برای برند سازی و تبلیغات استفاده می کنند. به همین علت صنعت چاپ هر روز در حال پیشرفت است و روش ‌های جدیدی برای چاپ به وجود می آید که به وسیله‌ی آن ها می توان روی هر نوع قطعه چاپ های ماندگار و زیبایی را ایجاد نمود. برای مثال با استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن که به عنوان یکی از جدید ترین روش ‌های چاپ شناخته می شود، می توان با چاپ عکس روی لیوان این محصول را به طرح های زیبایی مزین کرده و به این طریق فروش این‌گونه محصولات را افزایش داد.

توضیحات کلی در رابطه با چاپ عکس روی لیوان

با توجه به این که چاپ عکس روی لیوان به روش سابلیمیشن انجام می گیرد، می ‌توان هر نوع عکسی را روی لیوان چاپ نمود. بنابراین تنها کافیست تا عکس های با کیفیتی را در اختیار ما قرار دهید و آن ها را چاپ شده روی لیوان های سرامیکی تحویل بگیرید، بدون آن که کیفیت عکس حتی اندکی کاهش یابد. با توجه به این که لیوان سرامیکی یا ماگ دارای طرفداران بی شماری است و اکثر افراد علاقه ‌مندند تا در این نوع لیوان نوشیدنی های مورد نظر خود را میل کنند، فرصت خوبی برای تجارت در این زمینه فراهم شده است و می توان با چاپ عکس و طرح های گوناگون روی انواع لیوان آن ها را دارای جلوه های زیبا و منحصر به فردی نمود و به این صورت فروش این نوع محصولات را افزایش داد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می ‌توان روی انواع لیوان سرامیکی سفید رنگ یا رنگی و در مدل های گوناگون، عملیات چاپ را انجام داد. علاوه بر آن در این مجموعه چاپ روی لیوان شیشه ای نیز امکان پذیر خواهد بود. اما یکی از جذاب ترین انواع لیوان نوع حرارتی آن می باشد. این محصول دارای رنگ مشکی است و در صورتی که مایع داغی مانند چای و دمنوش درون آن ریخته شود رنگش تغییر خواهد کرد و چاپ روی آن نمایان می شود. به همین علت لیوان جادویی دارای طرفداران بسیاری است و چاپ روی آن باعث جلوه‌ی بیشترش خواهد شد. چاپ روی انواع لیوان با استفاده از دستگاه‌ های مجهز انجام می گیرد تا به این ترتیب ماندگاری چاپ افزایش یافته و با گذر زمان چاپ روی لیوان کم رنگ نشده و از بین نرود.

شما می توانید از مقاله چاپ روی فلز نیز دیدن نمایید.

چاپ عکس روی لیوان - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

روش ایجاد چاپ عکس روی لیوان

همانطور که گفته شد برای چاپ عکس روی لیوان از روش سابلیمیشن استفاده می شود. این روش با استفاده از دستگاه های دیجیتال انجام می گیرد و به همین علت است که می توان به وسیله‌ی آن هر نوع کسی را روی لیوان چاپ کرد. این نوع چاپ نیازمند ملزوماتی است که از آن ها می توان به پرینتر، کاغذ، جوهر و چسب مخصوص چاپ سابلیمیشن اشاره نمود. به این ترتیب تنها کافیست تا عکس مورد نظر شما توسط پرینتر روی کاغذ مخصوص چاپ شود و سپس این کاغذ با استفاده از چسب روی لیوان سرامیکی قرار بگیرد. استفاده از چسب برای این است که کاغذ در حین انجام عملیات چاپ ثابت بماند و در کیفیت چاپ تاثیر منفی نگذارد. به این صورت می ‌توان از دستگاه چاپ سابلیمیشن استفاده کرد و با پرس کاغذ روی لیوان و ایجاد حرارت، جوهر را روی لیوان منتقل نمود. در این مورد کیفیت ملزومات چاپ سابلیمیشن بسیار مهم می باشد و تاثیر مستقیم در کیفیت نهایی چاپ خواهد گذاشت. بنابراین بهتر است تا از لوازم با کیفیت برای این نوع چاپ استفاده شود. با این روش می توان روی هر نوع لیوان سرامیکی و شیشه ای چاپ ظریف و زیبایی را ایجاد نمود و به همین علت امکان چاپ لوگو نیز وجود خواهد داشت و می توان از این روش در جهت تبلیغات استفاده نموده و با کمترین هزینه به سود بالایی دست پیدا نمود. با استفاده از دستگاه چاپ سابلیمیشن می‌توان چاپ را در تیراژ پایین یا بالا انجام داد و به همین علت مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس آمادگی همکاری با تمامی مجموعه های تولیدی یا شرکت های مختلف را خواهد داشت.

تبلیغات ارزان با چاپ عکس روی لیوان

همانطور که گفته شد در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس امکان چاپ لوگو روی لیوان نیز وجود دارد. به این صورت می ‌توان تبلیغات ارزانی را ایجاد نمود و از این نوع لیوان به عنوان هدایای تبلیغاتی استفاده کرد. در این مجموعه علاوه بر چاپ عکس روی لیوان ، چاپ روی زیر لیوانی نیز امکان ‌پذیر است که از این وسیله نیز می توان در جهت تبلیغات استفاده نمود و یا لیوان و زیرلیوانی هماهنگ با یکدیگر را چاپ کرده و در بازار به فروش رساند. بنابراین می‌توان این نوع محصولات را به مخاطبین هدف خود ارائه کرد و به این طریق به سود بالایی دست پیدا نمود. در این مجموعه می‌توان تمامی مراحل طراحی و چاپ را انجام داده و  به همین علت شما می توانید همه مراحل چاپ را به ما سپرده و در نهایت قطعات چاپ شده را در بسته بندی مناسب تحویل بگیرید. علاوه بر آن امکان چاپ در تیراژ بالا نیز فراهم است و می توان قطعات را در کوتاه ‌ترین زمان ممکن به چاپ هایی ماندگار منقش نمود و به شما عزیزان تحویل داد. قیمت این نوع چاپ در برابر کیفیت آن و سودی که به این طریق برای شما ایجاد خواهد شد بسیار ناچیز می باشد و در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس تلاش شده تا نازلترین قیمت برای چاپ در نظر گرفته شود تا به این طریق رضایت شما همراهان گرامی به دست آید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای سفارش چاپ روی لیوان، چاپ روی لیوان کاغذی و چاپ روی زیر لیوانی وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن به شما پیشنهاد می ‌شود تا با دنبال کردن ما در شبکه های اجتماعی اینستاگرام و تلگرام از سایر خدمات این مجموعه نیز دیدن نمایید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *