چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن

چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن-تصویر اصلی

چاپ صنعتی بر روی محصولات و قطعات شما مزیت های بی شماری را خواهد داشت . یکی از مزیت های آن زیبا تر شدن چاپ روی محصول می باشد که سبب افزایش فروش محصول خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه تمام اتوماتیک و پرسنل کار آزموده قابلیت چاپ بر روی هر جنسی از قطعات را خواهد داشت . این مجموعه طی چندین سال سابقه در زمینه چاپ بر روی محصولات توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن هستبد ، ادامه ی این مطلب را مطالعه کنید .

 

روش های انتقال چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن

روش های متفاوتی برای انتقال چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن وجود داشته که هر کدام مراحل مختص به خود را دارند. شما عزیزان می توانید از چاپ تامپو و یا چاپ سیلک به همچنین چاپ ترانسفر برای انتقال طرح مورد نظر بر روی قطعه استفاده کنید. با توجه به شکل و ابعاد هندسی قطعه باید بهترین و مناسب ترین روش انتقال رنگ و چاپ را انتخاب شود . انتخاب بهترین روش برای چاپ بر روی محصولات علاوه بر اینکه بسیاری از هزینه‌های جانبی را برای شما کاهش می دهد کمک می کند که کیفیت چاپ و ماندگاری بالاتری در قطعه داشته باشیم. به طور کلی چاپ طلاکوب در دو روش سرد و گرم انجام می شود اما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتر برای انتقال طرح بر روی محصول استفاده می نماید .  روش گرم با استفاده از حرارت و فشار بالا طرح روی محصول را منتقل می کند . برای انجام چاپ طلاکوب از فویل های مخصوص و در چاپ های دیگر از رنگ استفاده می شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس کیفیت تمامی چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین نموده و تمامی چاپ ها را با بهترین کیفیت ممکن ارائه می دهد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ سیلک بر روی بطری پلاستیکی را نیز مطالعه نمایید .

 

طراحی چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن 

یکی از مهم ترین مراحل چاپ صنعتی که تاثیر بسیار زیادی در چاپ صنعتی خواهد داشت ، طراحی می باشد . طراحان چاپ صنعتی باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند کورل و فتوشاپ به مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند . به هر میزانی طراحی با دقت و ظرافت بیشتری انجام شود ، طراح تمیز تر بر روی محصول چاپ خواهد شد . طراحان چاپ صنعتی باید از فونت هایی استفاده کنند که هنگام چاپ طرح ها با یکدیگر تداخل نداشته باشند و طرحی واضح داشته باشیم . شما عزیزان می توانید از تمامی اطلاعات محصول مانند برند ، لوگو ، اطلاعات محتوای محصول و … برای چاپ روی محصول استفاده نمایید . پس از اتمام طرح چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن باید برای طرح مورد نظر قالب ساخته شود .  همچنین باید برای محصول مورد نظر شما با توجه به ابعاد هندسی فیکسچر ساخته شود تا بر روی میز کار ثابت نگه داری شود و چاپی دقیق داشته باشیم و تمامی مراحل چاپ صنعتی توسط نیرو های کارآزموده انجام می شود تا بهترین کیفیت موجود به شما عزیزان ارائه داده شود . محصول شما در هر سایزی که باشد از کوچک ترین تا بزرگ ترین مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی آن را دارد .

 

کیفیت چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن 

همان طور که گفته شد؛ برای انتقال طرح در روش چاپ طلاکوب باید از فویل استفاده شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از فویل و ورق های متالایز با کیفیت و درجه یک استفاده می کند . این ورق ها در رنگ بندی متنوع طلایی ، سبز ، آبی ، نقره ای ، زرد ، نقره ای و … موجود می باشد که از شفافیت و درخشندگی خاصی برخوردار است و سبب افزایش جذابیت محصول خواهد شد . برای مثال همان طور که در تصویر مشاهده می کنید ،  برای چاپ طلاکوب بر روی قاب هالوژن از رنگ نقره ای این فویل ها استفاده شده است . این فویل ها مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، رنگ آفتاب و … خواهد داشت و به هیچ عنوان چاپ روی محصولات از بین نخواهد رفت . همچنین ضخامت مختلفی از فویل ها موجود بوده که باید با توجه به جنس قطعه مناسب ترین ضخامت انتخاب شود . در نهایت پس از منتقل شدن طرح بر روی محصول ، قطعات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول و نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

 

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *