چاپ طلاکوب بر روی شیر آب

چاپ طلاکوب بر روی شیر آب-چاپ صنعتی ایساتیس 1

شاید کلمه چاپ برای شما عزیزان یاد آور چاپ بروی کاغذ را باشد اما چاپ بر روی کاغذ تنها یکی از روش های چاپ می باشد که استفاده های زیادی نیز دارد ،اما به عنوان تبلیغ ماندگاری پایینی دارد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس که یکی از کارخانه های با سابقه در زمینه چاپ بر روی قطعات با هر نوع جنس مانند پلاستیکی ، فلزی ، چوبی و …  می باشد می تواند با چاپ های با کیفیت خود برای محصولات و قطعات شما تبلیغ ماندگاری به ارمغان بیاورد . این مجموعه در طی فعالیت خود توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . شما عزیزان با مطالعه این مطلب می توانید از روند چاپ طلاکوب بر روی شیر آب آگاه شوید .

 

کیفیت  چاپ طلاکوب بر روی شیر آب

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای انجام روند چاپ بر روی قطعات از بروزترین دستگاه های تمام اتوماتیک و پرسنلی مجرب و کارآزموده استفاده نموده است . همچنین فویل هایی که این مجموعه برای چاپ بر روی قطعات خود استفاده می نماید از بهترین و با کیفیت ترین فویل های موجود در بازار می باشد . پس از انجام مراحل چاپ بر روی قطعه که در ادامه به آن ها خواهیم پرداخت هیچ گونه چاپ ناقصی در قطعه شما مشاهده نمی شود . همچنین درگذر زمان به هیچ عنوان در چاپ های رنگ پریدگی  و یا پاک شدن چاپ ایجاد نشده و این مجموعه تمامی چاپ های خود را ضمانت می نماید. تمامی مراحل چاپ طلاکوب بر روی شیر آب باید در نهایت دقت انجام گیرد تا چاپی بدون ایراد داشته باشیم . این مجموعه  کیفیت تمام چاپ های خود بر روی قطعات با انواع سایز و جنس ها را تضمین می نماید . این نوع چاپ از آن جایی که بیشترین ارتباط با مصرف کننده را دارد ، بهترین و ماندگار ترین روش چاپ و تبلیغ می باشد . باید برای چاپ بر روی هر قطعه روشی انتخاب گردد که بیشترین سازگاری را با آن داشته باشد که در گذر زمان چاپ ها پاک نشده و پوسته نشود .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند Paris Royal  روی لوازم آرایشی را نیز مطالعه نمایید .

چاپ طلاکوب بر روی شیر آب-چاپ صنعتی ایساتیس 2

 

مراحل چاپ طلاکوب بر روی شیر آب

مراحل زیادی برای چاپ طلاکوب بر روی شیر آب وجود دارد نظیر :

  1. تشخیص روش چاپ بر روی قطعه با توجه به جنس و ابعاد قطعه
  2. انتخاب ضخامت و رنگ فویل (طلایی ، نقره ای ، قرمز ، سبز ، آبی و سیاه ) مناسب با جنس قطعه که در صورتی که به درستی انجام نگیرد ، چاپ ها کیفیت مناسبی نخواهند داشت .
  3. طراحی مهم ترین مر حله و تاثیر گذار ترین مرحله در چاپ می باشد.
  4. ساخت شابلون ، کلیشه و قالب برای طرح مورد نظر
  5. ساخت فیکسچر مناسب با قطعه تا قطعه بر روی میز کار ثابت نگه داشته شود و بتوانیم چاپ دقیقی ارائه دهیم .
  6. انتقال فویل و چاپ بر روی قطعات
  7. تثبیت رنگ و بسته بندی قطعه

توجه داشته باشید برای چاپ طلاکوب بر روی قطعات می توانید از روش دیگری علاوه بر فویل استفاده نمایید . پرسنل متخصص مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با داشتن علم ترکیب رنگ می توانند برای شما عزیزان رنگ طلایی ، نقره ای یا مشابه این رنگ ها را بسازند و از این رنگ های به جای فویل استفاده نمایید . برای چاپ طلاکوب دو روش متفاوت وجود داشته مانند داغی و سرد، که در مجموعه ایساتیس از روش داغی استفاده می شود و ماندگاری بالا تری نیز دارد .

 

طراحی و چاپ طلاکوب بر روی شیر آب

همان طور که قبلا ذکر شد طراحی مرحله ی مهمی از مراحل چاپ می باشد. در این مرحله در نهایت خلاقیت و دقت باید لوگو ، برند ، مشخصات محصول ، طریقه استفاده از محصول و … که مشتری در نظر دارد به کار برده شود . در چاپ طلاکوب باید از فونت هایی استفاده شود که چاپ ها با یکدیگر تداخل پیدا نکند و چاپی واضح و زیبا داشته باشیم .  طراحی زیبا و جذاب می تواند سبب افزایش فروش محصول شما عزیزان نیز بشود . به هر میزانی که طراحی دقیق تر انجام گیرد به همان میزان نتیجه ی بهتری را در چاپ دریافت خواهید کرد . از آن جایی که روش های مختلفی برای چاپ بر روی قطعه وجود دارد مانند چاپ تامپو ، چاپ سلیک ، چاپ ترانسفر (چاپ حرارتی)، چاپ طلاکوب و … روش چاپ در طراحی نیز می تواند تاثیر زیادی داشته در نتیجه باید طراح بر روی روند چاپ صنعتی بر روی قطعات و روش های چاپ نیز مسلط باشد . پس از اتمام روند چاپ طلاکوب بر روی شیر آب قطعه درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از صدمه دیدن و آسیب دیدن قطعه و چاپ جلوگیری شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که شما عزیزان سوالاتی در زمینه ی چاپ صنعتی دارید می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه صنعتی ایساتیس در سایت  www.isatisprint.com  مراجعه نمایید و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *