چاپ طلاکوب برند URANUS BLACK

چاپ طلاکوب برند uranus black-تصویر اصلی آریا

شاید به فکر یک روش مناسب برای تبلیغ محصول خود باشید اما همچنان به ننیجه ای نرسیده اید . ما به شما عزیزان استفاده نمودن از چاپ صنعتی بر روی محصول تان را پیشنهاد می کنیم . چاپ صنعتی مزیت های بی شماری را برای شما خواهد داشت که یکی از این مزیت ها این است که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط بوده ، چاپ روی محصول را مشاهده کرده و به ذهن خود می سپارد .  مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سال سابقه توانسته است رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید و تمامی چاپ های انجام شده را تضمین می کند . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ طلاکوب برند URANUS BLACK هستید ، ادامه این مطلب را مطالعه نمایید .

 

بررسی کلی چاپ طلاکوب برند URANUS BLACK 

برای چاپ روی محصولات روش های متفاوتی وجود دارد که یکی از این روش ها استفاده از لیبل ها کاغذی می باشد . اما این روش ماندگاری نداشته و در اثر مجاورت با نم و رطوبت و یا سایش دست ، چاپ روی محصولات پوسته پوسته خواهد شد . همچنین می توانید از روش های دیگری مانند چاپ تراکت ، چاپ بنر ، نصب بیلبورد ، تبلیغات مجازی و … استفاده نمایید اما هیچ کدام از این روش ها ماندگاری چاپ صنعتی را ندارد . شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای مناسب از این روش برای تبلیغات بهره مند شوید .  چاپ طلاکوب برند URANUS BLACK سبب افزایش زیبایی و جذابیت چاپ روی محصول شده است . روش های دیگری که برای چاپ روی محصولات وجود دارد چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر و … می باشد که بستگی به سایز  ، ابعاد هندسی ، انحنا و … محصول  داشته و باید توسط افراد متخصص انجام شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه های تمام اتوماتیک و نیرو های کار آزموده برای چاپ روی محصول استفاده می نماید . این مجموعه قابلیت چاپ روی ریز تا درشت ترین قطعات و محصولات را در نهایت کیفیت دارد .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو برند Raber نیز مطالعه نمایید .

 

طراحی چاپ طلاکوب برند URANUS BLACK 

پس از انتخاب نمودن روش چاپ روی محصولات باید به مهم ترین مرحله چاپ صنعتی که طراحی می باشد ، پرداخته شود . شما عزیزان می توانید تمامی اطلاعات محصول را که در نظر دارید مانند لوگو ، برند ، مشخصات اطلاعات محصول و … برای چاپ روی محصول استفاده نمایید . طراحان چاپ صنعتی باید به نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل مسلط باشند . علاوه بر آن مراحل چاپ صنعتی نیز تاثیر بسیار زیادی در طراحی داشته و باید طراحان به مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند . به هر میزانی که طراحی با ظرافت بیشتر انجام شود ، چاپ دقیق تری خواهیم داشت . در طراحی چاپ طلاکوب برند URAVUS BLACK از فونت هایی استفاده شده است که هنگام چاپ ، فویل ها با یکدیگر تداخل پیدا نکنند و چاپی واضح داشته باشیم . توجه داشته باشید که محصول شا در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جدابیتی نخواهد داشت . اما طراحان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس می توانند در نهایت خلاقیت برای محصول شما با توجه به ابعاد و نوع چاپ ، طرحی را طراحی کنند که بیشترین جذابیت را به محصول بدهد . در ادامه به بررسی کیفیت فویل های چاپ شده روی محصول خواهیم پرداخت .

 

کیفیت فویل چاپ طلاکوب برند URANUS BLACK 

تجربه نشان داده است که بانوان حین خرید لوازم آرایشی به ظاهر محصول توجه زیادی دارند و در صورتی که محصول ظاهر مناسبی نداشته باشد از خرید آن صرفه نظر خواهند کرد . بنابراین چاپ با کیفیت روی محصول شما می تواند سبب افزایش فروش محصول شما شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از بهترین کیفیت فویل های موجود در بازار برای چاپ روی محصولات استفاده می نماید . این فویل ها دارای رنگ بندی متوع طلایی ، نقره ای ، سبز ، آبی ، قرمز و … می باشد که دارای ضخامت های مختلفی است و باید از ضخامت مناسبی برای چاپ روی محصول استفاده شود . این فویل ها با درخشندگی خاصی که دارند می توانند سبب حذاب تر شدن چاپ طلاکوب برند URANUS BLACK بشود . این نوع چاپ مقاومت بالایی را در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، سرما و گرما و … داشته و پوسته نشده و از بین نخواهد رفت . برای چاپ طلاکوب دو روش متفاوتی سرد و گرم وجود دارد که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بیشتر آن استفاده می کند . پس از اتمام مراحل چاپ صنعتی ، محصولات درون بسته های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصول جلوگیری شود .

 

پل های ارتباطی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *