چاپ طلاکوب برند star

چاپ طلاکوب برند star-تصویر اصلی

چاپ صنعتی بر روی محصولات شما با هر جنس شیشه ، پلاستیک ، چوب و … یکی از روش های تبلیغ به حساب می آید . روش های مختلفی برای چاپ صنعتی وجود داشته که هر کدام از این روش ها مراحل مختص به خود را دارد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از دستگاه های تمام و اتوماتیک و نیرو های کار آزموده استفاده می نماید و تمام چاپ های انجام شده در این مجموعه را تضمین می کند . در ادامه به بررسی چاپ طلاکوب برند star پرداخته شده است . در صورتی که شما عزیزان علاقه مند به کسب اطلاعات در زمینه چاپ صنعتی هستید ، می توانید ادامه این مطلب را مطالعه نمایید .

بررسی چاپ طلاکوب برند star 

روش های چاپ روی محصولات متفاوت بوده و هر کدام از آن ها مراحل مختص به خود را دارد . در اولین مرحله برای انجام چاپ باید با توجه به انحنا ، سایز ، جنس و … محصول روش چاپ روی آن انتخاب شود . این مرحله توسط نیرو های متخصص مجموعه چاپ صنعتی انجام می شود . پس از انتخاب نمودن روش چاپ ، در صورتی که روش منتخب چاپ سیلک ، چاپ تامپو و چاپ ترانسفر باشد ، باید از رنگ برای انتقال طرح روی محصول استفاده شود اما اگر چاپ مورد نظر مانند چاپ طلاکوب برند star باشد ، فویل و ورق های متالایز کارایی خواهند داشت . چاپ تامپو را می توان با داشتن علم ترکیب رنگ و استفاده از پد های سیلیکونی شبیه به چاپ طلاکوب انجام داد . برای انجام چاپ طلاکوب بر روی محصولات دو روش سرد و گرم وجود داشته ، اما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به دلیل ماندگاری بیشتر روش گرم ،  از این روش برای چاپ روی محصولات شما استفاده می نماید .  این مجموعه قابلیت چاپ روی لوازم آرایشی ، لوازم التحریر ، لوازم برقی و … را نیز خواهد داشت .

طراحی چاپ طلاکوب برند star

یکی از مرحله های مهم و تاثیر گذار چاپ صنعتی طراحی می باشد که باید در نهایت دقت و ظرافت انجام گیرد . شما عزیزان می توانید در این مرحله هر گونه اطلاعات محصول مانند لوگو ، برند ، اطلاعات محصول و … را برای طراحی استفاده نمایید . طراحان صنعتی علاوه باید علاوه بر تسلط به نرم افزار های طراحی مانند فتوشاپ و کورل ، به تمامی مراحل چاپ صنعتی نیز آگاهی داشته باشند . انتخاب نمودن از فونت های مناسب به این منظور که طرح مورد نظر با یکدیگر تداخل پیدا نکند ، یکی از مسائل بسیار مهم است . طراحی زیبا یکی از مسائل بسیار مهمی است که می تواند در جذب مشتری و افزایش فروش محصول تاثیر گذار باشد .پس از اتمام مرحله ی طراحی چاپ طلاکوب برند star برای طرح مورد نظر ، قالب و فیکسچر ساخته خواهد شد . فیکسچر به منظور ثابت نگه داشتن قطعه و محصول حین انجام چاپ کارایی دارد . چاپ بر روی محصولات شما بهترین و ماندگار تریم روش تبلیغ روی محصول شماست و دلیل آن ارتباط دائم مشتری با محصول است . همین دلیل سبب می شود مصرف کننده برند شما را به خاطر بسپارد و حین خرید مجدد برند شما برای فرد یادآوری شود .

کیفیت چاپ طلاکوب برند star

از آن جایی که ضخامت های مختلفی از فویل و ورق های متالایز برای چاپ روی محصول وجود دارد ، باید با توجه با جنس محصول مورد نظر از مناسب ترین ضخامت استفاده شود . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات خود از فویل های درجه یک و با کیفیت استفاده می نماید که در برابر عوامل محیطی بسیار مقاوم بوده و به هیچ عنوان چاپ آن ها از بین نخواهد رفت . این فویل ها دارای رنگ بندی متنوع طلایی ، نقره ای ، سبز ، آبی ، قرمز ، مشکی می باشد که می توانید با توجه به طرح مورد نظر از این ورق ها استفاده نمایید . چاپ طلاکوب به این صورت است که فویل بین محصول و قالب قرار خواهد گرفت و در شرایط فشار و حرارت بالا ، طرح روی محصول منتقل خواهد شد . در نهایت پس از اتمام مراحل چاپ طلاکوب برند star ، محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از صدمه دیدن چاپ روی محصول و نشستن گرد و غبار روی آن جلوگیری شود . این فویل ها دارای شفافیت و درخشندگی خاصی خواهند بود که سبب زیبایی و جذابیت چاپ روی محصول شما خواهد شد .

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی شابلون سازی ، کلیشه سازی ، طراحی صنعتی و … به صفحه  ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق # چاپ صنعتی ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *