چاپ طلاکوب برند Parikatan

چاپ طلاکوب برند Parikatan - چاپ صنعتی ایساتیس

چاپ طلاکوب یکی از قدیمی ‌ترین روش ‌هایی است که می ‌توان برای درج طرح و نوشته روی قطعات مختلف از آن استفاده نمود. این نوع چاپ بر روی شیشه ، چوب، فلز، پلاستیک و… قابل استفاده می باشد و می توان طرح های زیبا و با کیفیتی را روی قطعات مختلف با استفاده از آن ایجاد نمود. برای مثال چاپ طلاکوب برند Parikatan یکی از کاربرد های این روش می باشد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه های به روز و با کیفیت انجام گرفته است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی در رابطه با این نوع چاپ خدمت شما عزیزان ارائه دهیم.

اصول چاپ طلاکوب برند Parikatan

در چاپ طلاکوب برند Parikatan با توجه به اصول با اهمیت چاپ می توان طرح های بسیار زیبایی را روی قطعات مختلف ایجاد نمود. در این نوع چاپ ابتدا طراحی طرح انجام خواهد پذیرفت و سپس می ‌توان کلیشه مورد نیاز چاپ طلاکوب را تهیه و تولید کرد. با توجه به این که کلیشه یا قالب نقش اساسی در ایجاد طرح روی قطعه دارد، در ساخت آن بهتر است تا از مواد اولیه درجه یک و با کیفیت استفاده شود. همچنین در صورتی که کارشناسانی با تجربه این قطعه را تولید کنند می توان از کارایی بیشتر آن اطمینان حاصل کرد. در این روش نیازمند ملزومات دیگری نیز خواهیم بود که مهم ترین آن ها فویل های طلاکوب می باشد. این فویل ها در رنگ بندی های متنوع و به صورت رولی در بازار به فروش می رسند و می ‌توان با توجه به طرح مورد نظر شما از رنگ های زیبایی برای چاپ استفاده نمود اما رنگ طلایی و نقره ‌ای جزء پرکاربرد ترین رنگ های مورد استفاده در این چاپ هستند و با استفاده از آن ها می توان طرح های بسیار درخشنده و زیبایی را روی سطوح مختلف ایجاد کرد. در چاپ برند Parikatan از رنگ طلایی استفاده شده چرا که پس زمینه دارای رنگ قهوه ‌ای تیره می ‌باشد و به همین علت رنگ طلایی جلوه بیشتری روی آن دارد. چاپ طلاکوب به دو صورت گرم و سرد انجام‌ می گیرد که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم استفاده می ‌شود چرا که این روش دارای ماندگاری طولانی مدت می باشد اما روش سرد با استفاده از چسب انجام شده و مدت زمان ماندگاری طرح بسیار کوتاه تر از روش گرم است.

شما می توانید از مقاله چاپ روی لوازم آزمایشگاهی نیز دیدن کنید.

چاپ طلاکوب برند Parikatan در بالاترین کیفیت

مراحل چاپ طلاکوب برند Parikatan

بعد از تهیه ملزومات مورد نیاز برای چاپ طلاکوب برند Parikatan  از دستگاه چاپ طلاکوب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای ایجاد طرح روی بطری استفاده می‌شود. عملکرد این دستگاه به این صورت است که با استفاده از حرارت کلیشه را گرم می‌کند و سپس با قرار دادن قطعه در دستگاه، فویل طلاکوب بین کلیشه و بطری قرار می‌گیرد. سپس فویل طلاکوب یا متالایز با به کارگیری کلیشه روی بطری پرس می‌شوند. در این مرحله تنظیم فشار دستگاه پرس و حرارت آن نقش بسیار موثری در افزایش کیفیت چاپ دارد. در صورتی که فشار و حرارت ایجاد شده کم باشد احتمال ایجاد چاپ‌های بی کیفیت وجود دارد و با گذشت مدت زمان کوتاه می‌توان به راحتی طرح‌ها را از روی قطعه بلند کرد. همچنین اگر میزان حرارت و فشار دستگاه پرس زیاد باشد امکان شکسته شدن بطری شیشه‌ای وجود خواهد داشت. بنابراین تنظیم مناسب دستگاه چاپ طلاکوب باعث می‌شود تا کیفیت چاپ نهایی افزایش بسیار زیادی پیدا کند. بعد از ایجاد چاپ و سرد شدن قطعات می‌‌توان آن‌ها را بسته بندی کرده و به مشتریان تحویل داد. با توجه به این که در دو سمت این قطعه عملیات چاپ انجام شده می‌توان گفت که این چاپ در دو مرحله انجام می‌گیرد و در آن می‌توان طرح‌های زیبا، برند و توضیحاتی در رابطه با محصول را روی بدنه شیشه‌‌ای بطری درج کرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش‌های دیگری مانند چاپ سیلک و چاپ تامپو نیز می‌توان برای ایجاد طرح روی قطعات گوناگون استفاده نمود. چاپ سیلک و تامپو دارای ماندگاری طولانی مدت تری نسبت به چاپ طلاکوب هستند چرا که در این دو روش از رنگ به جای فویل طلاکوب استفاده می‌‌شود. بنابراین شما می‌توانید با استفاده از این دو روش نیز چاپ های طلایی بسیار زیبایی را روی قطعات مورد نظرتان ایجاد کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در این مجموعه خدمات گوناگونی مانند چاپ روی قطعات گوناگون، شابلون سازی ، ترکیب رنگ، رنگ کاری قطعات، طراحی طرح و… انجام می پذیرد. تمامی تلاش همکاران ما در جهت ارائه خدماتی قابل قبول و با کیفیت، با نازل ترین قیمت ممکن می باشد. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر هستید پیشنهاد می دهیم تا وارد صفحه تماس با ما شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن شما می توانید برای مشاهده سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام دنبال نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *