چاپ طلاکوب برند morocca oil

چاپ طلاکوب برند morocca oil - چاپ صنعتی ایساتیس

از جمله زیبا ترین روش های چاپ بر روی قطعات و محصولات چاپ طلاکوب می باشد که می تواند در جذب مشتری تاثیر بسیار زبادی داشته باشد . این نوع چاپ را مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در نهایت کیفیت انجام می دهد. در طراحی چاپ طلاکوب برند morocca oil از لوگو ، برند و … محصول استفاده شده است که به زیبا تر نمودن آن کمک زیادی کرده است. همچنین مصرف کننده با مشاهده ی چاپ روی محصول اطلاعاتی را از محتویات آن کسب خواهد کرد. این نوع چاپ ماندگاری بالایی داشته و می تواند روش مناسبی برای تبلیغ محصولات شما محسوب شود. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی هستید به ادامه ی این مطلب مراجعه کنید.

مزیت های چاپ طلاکوب برند morocca oil

چاپ طلاکوب برند morocca oil مزیت هایی زیادی را برای شما خواهد داشت . این مزیت ها به شرح زیر است:

محصول شما بدون چاپ ، در حالت ساده و خام به هیچ عنوان جذابیت نخواهد داشت. این مورد بیشتر در چاپ روی لوازم آرایشی صدق می کند ، چون بانوان در هنگام خرید لوازم آرایشی به چاپ روی آن توجه زیادی می کنند.

از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط است و آن را مشاهده می کند برند شما در ذهن او باقی مانده و در هنگام خرید برند شما برای فرد یادآوری شده و محصول شما را خریداری خواهد کرد .

جذابیت چاپ برند شما می تواند تاثیر بسیار زیادی در فروش محصول شما داشته باشد. افزایش فروش نشان دهنده ی کیفیت بالای محصول و حرفه ای بودن شما در کارتان خواهد بود .

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات و قطعات از به روز ترین متد های چاپ استفاده می کند و طی چندین سال فعالیت در این زمینه توانسته است رضایت مشتریان خود را جلب کند . شما عزیزان می توانید با تماس با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

کیفیت چاپ طلاکوب برند morocca oil

این نوع چاپ با استفاده از فویل های با کیفیت موجود در بازار انجام می گیرد. برای انجام چاپ طلاکوب دو روش سرد و گرم وجود دارد که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم به دلیل ماندگاری بالاتر و کیفیت بیشتر استفاده نموده است . برای انجام این نوع چاپ باید طراحی در نهایت دقت و ظرافت انجام شود تا در هنگام چاپ فویل ها با یکدیگر تداخل پیدا نکند و چاپی واضح و دقیق داشته باشیم . پس از انجام مرحله ی طراحی که مرحله ی بسیار مهم و تاثیر گذاری می باشد ، باید برای طرح شما قالب ساخته شود و طرح مورد نظر شما تحت فشار و حرارت روی محصول قرار گیرد. چاپ طلاکوب برند morocca oil را می توان با استفاده از رنگ و چاپ سیلک نیز انجام داد در صورتی که بتوانید با داشتن علم ترکیب رنگ به راحتی رنگ طلایی را بسازید و با استفاده از شابلون های ساخته شده از جنس فولاد و استیل و دستگاه مدور روی قطعه منتقل کنید . همچنین باید برای محصول شما فیکسچر متناسب با ابعاد هندسی آن ساخته شود تا محصول شما روی میز کار ثابت قرار گیرد و چاپی واضح و دقیق داشته باشیم .

فویل های چاپ طلاکوب برند morocca oil

همان طور که قبلا ذکر شد ؛ فویل های استفاده شده برای این نوع چاپ درجه یک و با کیفیت بوده و با شفافیت و درخشندگی که دارد می تواند در جذاب نمودن چاپ روی محصول شما تاثیر زیادی داشته باشد. این چاپ ها قابلیت شست و شو داشته و در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، نور آفتاب ، گرما و سرما و … مقاومت بالایی دارد و رنگ پریده و پوسته نمی شود . فویل های چاپ طلاکوب ضخامت های متفاوتی دارد که باید با توجه به جنس محصول شما ضخامت مناسبی انتخاب شود. همچنین این فویل ها در رنگ بندی های متنوع و متفاوت طلایی ، نقره ای ، سبز ، قرمز  ، زرد ، آبی و … موجود می باشد.چاپ طلاکوب برند morocca oil ماندگاری بالایی دارد و می توانید با صرف هزینه ای اندک از تبلیغاتی ماندگار بهره مند شوید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی محصولات از دستگاه های به روز و تمام اتوماتیک استفاده می نماید. پرسنل کار آزموده این مجموعه این چاپ ها را در نهایت دقت و کیفیت انجام می دهد و کیفیت تمامی این چاپ ها را تضمین می کند. پس از اتمام فرایند چاپ محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ روی محصولات جلوگیری شود.

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شابلون سازی ، کلیشه سازی ، ترکیب رنگ ، طراحی چاپ صنعتی و … به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مرجعه نمایید و یا از طریق #چاپ_صنعتی_ایساتیس با ما همراه باشید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده
چاپ طلاکوب روی شیشه آرایشی بهداشتی

چاپ طلاکوب روی شیشه محصولات آرایشی بهداشتی

مشاهده
چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو به صورت ترکیبی

چاپ برند Stephany روی ریمل ابرو

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *