چاپ طلاکوب برند lancome

چاپ طلاکوب برند lancome-چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس یکی از با سابقه ترین کارخانه های چاپ بر روی قطعات با جنس مختلف می باشد که توانسته در طول سالیان فعالیت خود رضایت مشتریان خود را جلب نماید . یکی از روش های چاپ بر روی قطعه چاپ طلاکوب می باشد  که کیفیت بالایی در چاپ را برای شما عزیزان به همراه دارد. چاپ طلاکوب برند lancome یکی از نمونه های چاپ بر روی قطعات می باشد که علاوه بر زیبا نمودن محصولات شما به عنوان یک تبلیغ نیز به کار می رود . از آن جایی که مصرف کننده دائما با محصول در ارتباط است ، اطلاعات چاپ شده بر روی محصول را نیز مشاهده می کند . همین امر سبب شده تا برند شما در ذهن افراد ماندگار بماند در نهایت بنابراین سبب افزایش فروش شما نیز می شود .

 

فرایند کلی چاپ طلاکوب برند lancome

چاپ بر روی قطعه روش های مختلفی نظیر چاپ تامپو  ،چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ طلاکوب و … را دارد . روش چاپ بر روی قطعه بستگی به ابعاد هندسی ، جنس و… داشته که توسط پرسنل کار آزموده و ماهر مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابل تشخیص است . چاپ تامپو بر روی قطعات با استفاده از واسطه ای پد های سیلیکونی انجام می شود به صورتی که رنگ از کلیشه برداشته شده و بر روی قطعه قرار می گیرد . چاپ سیلک نیز بیشتر بر روی قطعات گرد و استوانه ای انجام می شود . تمامی دستگاه هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعه استفاده می کند از بروز ترین دستگاه های روز دنیا می باشد . چاپ طلا کوب نیز یکی دیگر از روش های چاپ روی قطعه بوده که نمونه ی آن چاپ طلاکوب برند lancome می باشد .  در این روش به دو صورت انتقال رنگ و یا استفاده از ورق های متالایز که به ورق های طلا معروف هستند  چاپ بر روی قطعه انجام می شود . همچنین باید از ضخامت فویل مناسب  برای چاپ طلاکوب روی قطعات استفاده نمایید . چاپ طلاکوب در دو دسته گرم و سرد انجام می شود . در روش گرم با اعمال فشار و حرارت طرح مورد نظر با ورق طلا  بر روی قطعه چاپ خواهد شد. اما در چاپ سرد طرح بر روی قطعه با چسب طراحی شده و ورق طلاکوب روی آن ها چسبیده می شود . توجه داشته باشید تمامی قسمت هایی که با چسب پوشش دهی شده ، فویل های طلا را به خود جذب می کنند و در نهایت طرح مورد نظر شما چاپ می شود.

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو روی ماکت هواپیما را نیز مطالعه نمایید.

 

روش چاپ طلاکوب برند lancome

پس از انتخاب روش چاپ بر روی قطعه باید طرح مد نظر شما عزیزان توسط طراحان صنعتی که به قواعد و برنامه های طراحی تسلط و  آگاهی کامل دارند طراحی گردد . در مرحله ی طراحی باید نهایت خلاقیت و دقت به کار برده شود تا اطلاعات مدنظر مشتری به بهترین نحو طراحی شود . پس از گذشتن از مرحله ی طراحی باید برای طرح شما کلیشه و یا قالبی طراحی گردد . چاپ طلاکوب برند lancome را علاوه بر این که می توانید با استفاده از فویل های طلاکوب انجام دهید ، می توانید با چاپ سیلک و تامپو نیز با استفاده رنگ های طلایی چاپ نمایید . پرسنل کار آزموده مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس که به  روش های ترکیب رنگ آگاهی کامل دارند می توانند با ترکیب رنگ برای شما عزیزان رنگ طلایی مد نظر شما را تهیه نمایند . همچنین توجه داشته باشید این فویل ها فقط به رنگ طلایی نبوده و رنگ بندی متفاوتی مانند نقره ای ، قرمز ، سبز ، آبی ، سیاه ،  قرمز و طلایی را دارد . تمامی رنگ ها و فویل هایی که این مجموعه استفاده می کند از محصولات درجه یک موجود در بازار می باشد . دستگاه ها و روش های مختلفی مانند چاپ با دستگاه طلاکوب دیجیتال ، چاپ طلاکوب هیدرولیک ، چاپ طلاکوب پنوماتیک و دستگاه چاپ طلاکوب دستی  برای چاپ طلاکوب وجود دارد .

 

را های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روش های چاپ صنعتی ، طراحی ، رنگ ،خرید فویل های طلاکوب و … می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نمایید و با تماس با کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *