چاپ طلاکوب برند Jan raber

چاپ طلاکوب برند jan raber-تصویر اصلی

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ صنعتی بر روی محصولات از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز استفاده می نماید. شما عزیزان می توانید با صرف هزینه ای مناسب از تبلیغات ماندگار بهره مند شوید . چاپ صنعتی بهترین روش برای تبلیغ محصول به حساب می آید ؛ به دلیل آن که مصرف کننده با محصول شما در ارتباط بوده و برند چاپ شده بر روی محصول را مکررا مشاهده می نماید. همین امر سبب می شود مصرف کننده برند شما را به خاطر به سپارد. در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ طلاکوب برند Jan raber هستید ، ادامه ی این مطلب را مطالعه نمایید .

 

مراحل چاپ طلاکوب برند Jan raber

چاپ صنعتی بر روی محصولات روش های مختلفی داشته که هر کدام از این روش ها مراحل خاص خود را دارد . برای این که روش چاپ بر روی محصولی انتخاب شود باید به برخی مشخصات محصول مانند جنس ، انحنا ، ابعاد هندسی و … توجه زیای بشود . این مرحله توسط نیرو های متخصص انجام خواهد شد. برخی از این روش ها چاپ تامپو ، چاپ سیلک اسکرین ، چاپ ترانسفر و … می باشد . مراحل چاپ طلاکوب با روش های دیگر چاپ تفاوت بسیار زیادی دارد . برای این نوع چاپ دو روش مختلف سرد و گرم وجود داشته که روش گرم آن تحت شرایط حرارت و فشار بالا انجام می گیرد . روش سرد آن نیز به این صورت است که تمامی قسمت های طرح بر روی محصول چسب کاری خواهد شد . سبب فویل یا ورق های متالایز روی محصول قرار گرفته و پس از چسبیدن آن ورق های اضافی کنده شده و تنها محلی که طرح مورد نظر بر روی آن چسب کاری شده است ورق باقی خواهد ماند . در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ طلاکوب برند Jan raber از روش گرم به دلیل ماندگاری بالای آن استفاده می شود .

 

شما عزیزان می توانید چاپ سیلک برند cllaver را نیز مطالعه کنید .

 

مراحل چاپ طلاکوب برند Jan raber

پس از انتخاب نمودن روش چاپ بر روی محصول باید ضخامت ورقی که برای چاپ بر روی محصول استفاده می شود ، مورد بررسی قرار گیرد . در صورتی که از ضخامت مناسبی برای چاپ استفاده نشود، چاپ مورد نظر پوسته پوسته شده و از بین خواهد رفت . پس از انتخاب نمودن ضخامت مناسبی از فویل ها باید به طراحی پرداخته شود . این مرحله یکی از مهم ترین و تاثیر گذارترین مراحل برای چاپ صنعتی می باشد که باید در نهایت خلاقیت، دقت و ظرافت انجام گیرد. توجه داشته باشید که محصول شما در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی نداشته و مصرف کننده از خرید آن صرفه نظر خواهد نمود. در صورتی چاپ بر روی محصول طراحی مناسبی نداشته باشد نیز با همین مشکل رو به رو خواهیم شد . اما در صورتی که طراحی مورد نظر جذاب و زیبا باشد نظر مشتری را به خود جلب خواهد نمود و سبب افزایش فروش محصول می گردد. پس از اتمام مرحله ی طراحی چاپ طلاکوب برند Jan raber برای طرح مورد نظر قالب ساخته خواهد شد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت چاپ بر روی هر سایزی از محصولات از کوچک ترین تا بزرگ ترین را با بهترین کیفیت دارد .

 

کیفیت چاپ طلاکوب برند Jan raber

پس از ساخت قالب باید برای محصول مورد نظر فیکسچر ساخته شود تا محصول بر روی میز کار ثابت قرار گیرد تا چاپی دقیق و تمیز داشته باشیم . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از فویل های درجه یک و با کیفیت برای چاپ بر روی محصول استفاده می نماید که در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سایش دست ، سرما و گرما، تابش نور آفتاب و … مقاومت بالایی داشته باشد . همچنین این فویل ها با شفافیت و درخشندگیی که برای محصول ایجاد می کند حذابیت چاپ شده را افزایش می دهد . این فویل ها دارای رنگ بندی متنوع طلایی ، سبز ، آبی ، قرمز ، طلایی و … می باشد که می توانید هر کدام از این رنگ ها را برای چاپ استفاده نمایید . شما عزیزان می توانید تمامی اطلاعات محصول خود را مانند برند ، لوگو ، مشخصات محتوای محصول و … برای چاپ به کار ببرید . در نهایت پس از اتمام مراحل چاپ طلاکوب برند Jan raber ، محصول درون بسته بندی های مناسبی قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ های انجام شده بر روی محصول و یا نشستن گرد و غبار بر روی آن ها جلوگیری شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به مسئولین و کارشناسان چاپ صنعتی ایساتیس از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید . همچنین می توانید از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس با همراه باشید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *