چاپ طلاکوب برند Amlidan

چاپ طلاکوب برند amildan-نصویر اصلی

تجربه نشان داده است که بانوان عزیز حین خرید لوازم آرایشی و بهداشتی توجه زیادی به ظاهر آن ها دارند و در صورتی که محصول شما جذاب به نظر برسد آن را خریداری خواهند نمود. محصولات در حالت ساده و بدون چاپ هیچ گونه جذابیتی برای مصرف کننده نداشته و مصرف کننده از خرید آن صرف نظر می کند . به همین منظور به شما عزیزان چاپ صنعتی را پیشنهاد می کنیم که کیفیت بسیار بالایی داشته و به عنوان بهترین روش تبلیغ محسوب می شود . شما عزیزان می توانید بر روی محصولات خود با هر نوع جنس و هر میزان سایزی چاپ صنعتی داشته باشید . در صورتی که علاقه مند به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه چاپ طلاکوب برند Amlidan ادامه ی این مطلب را مطالعه نمایید .

 

بررسی کلی چاپ طلاکوب برند Amlidan 

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس طی چندین سابقه در زمینه ی چاپ صنعتی توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب نماید . این مجموعه تمامی چاپ ها را در نهایت کیفیت به شما عزیزان ارائه می دهد و از دستگاه های تمام اتوماتیک و به روز برای چاپ روی محصولات استفاده می کند . روش های مختلفی برای چاپ بر روی محصولات وجود دارد که هر کدام از این روش ها مراحل و مقدمات مختص به خود را دارند . این روش ها عبارتند از چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر ، چاپ تامپو و … که بر اساس انحنا ، ابعاد هندسی ، جنس و … محصول ، توسط نیروهای متخصص انتخاب خواهند شد . چاپ طلاکوب برند Amlidan یکی دیگر از روش های چاپ محصول می باشد که با استفاده از فویل و ورق های متالایز در دو روش سرد و گرم انجام خواهد شد . اما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از روش گرم چاپ طلاکوب به دلیل ماندگاری بیشتر استفاده می نماید . همچنین باید برای این نوع چاپ باید متناسب با طرح مورد نظر قالب ساخته شود اما در روش های دیگر چاپ نیازمند به کلیشه و شابلون هایی از جنس استیل و فولاد هستیم .

 

شما عزیزات می توانید مطلب چاپ سیلک برند sima روی سطل را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل چاپ طلاکوب برند Amlidan

مراحل هر روش از چاپ با روش های دیگر متفاوت می باشد و باید تمامی این مراحل در نهایت دقت ، ظرافت و به ترتیب انجام شود تا شاهد چاپی تمیز و دقیق باشیم . مراحل چاپ طلاکوب برند Amlidan به شرح زیر می باشد :

1- در اولین مرحله باید روش چاپ بر روی محصول انتخاب شود تا متناسب با جنس ، ابعاد ، انحنا و … محصول باشد .

2- دومین مرحله ی آن نیز طراحی می باشد که باید در نهایت خلاقیت انجام شود . این مرحله مهم ترین و تاثیر گذار ترین مرحله در چاپ صنعتی می باشد .

3- پس از اتمام طراحی ، باید برای طرح مورد نظر شما قالب ساخته شود تا به انتقال چاپ بر روی محصول پرداخته شود.

4- برای این که چاپ تمیز و دقیق را داشته باشیم ، نیازمند به فیکسچر خواهیم بود که با توجه به ابعاد محصول ساخته خواهد شد.

5- در این مرحله باید مناسب ترین ضخامت از ورق های متالایز برای چاپ بر روی محصول انتخاب شود تا بیشترین سازگاری با محصول را داشته باشد .

6- در نهایت محصولات درون بسته بندی های موجود قرار خواهد گرفت تا از آسیب دیدن چاپ بر روی محصول جلوگیری شود.

 

کیفیت فویل چاپ طلاکوب برند Amlidan

تمامی فویل ها و ورق های متالایزی که مجموعه چاپ صنعتی برای چاپ بر روی محصولات استفاده می شود ، درجه یک و با کیفیت می باشد . این فویل ها در برابر عوامل محیطی مانند نم و رطوبت ، سرما و گرما ، سایش دست و … مقاومت بالایی داشته و به هیچ عنوان این چاپ ها از بین نخواهد رفت . این فویل ها در رنگ بندی های متفاوتی مانند سبز ، آبی ، زرد ، نقره ای ، طلایی ، قرمز و … موجود می باشد . چاپ طلاکوب برند Amlidan را می توان با استفاده از علم ترکیب رنگ و با روش تامپو نیز انجام داد. اما چاپ طلاکوب با شفافیت و درخشندگی که دارد جذابیت بیشتری برای محصول تان خواهد داشت . چاپ با کیفیت و جداب می تواند سبب افزایش فروش محصول شما شود . همچنین چاپ صنعتی می تواند بهترین روش برای تبلیغات نسبت به روش های دیگر تبلیغ مانند تبلیغات در شبکه های مجازی ، چاپ بنر ، چاپ تراکت ، نصب بیلبورد و … باشد؛ زیرا مصرف کننده دائما با محصول شما در ارتباط بوده و برند چاپ شده بر روی محصول شما را مشاهده نموده و به خاطر می سپارد.

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس 

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی ، ساخت قالب ، کیفیت فویل ها و … به صفحه ی تماس با ما مراجعه نمایید و با تماس به کارشناسان این مجموعه از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *