چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ای

چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ای - چاپ صنعتی ایساتیس

امروزه در صنعت غذا  بیشتر از بطری ‌های شیشه ‌ای برای بسته بندی مایعات به خصوص شیر و نوشابه استفاده می شود چرا که بطری های پلاستیکی ضرر و زیان هایی را به سلامتی انسان ها وارد می کنند. به طور معمول برای چاپ این نوع بطری نمی‌توان از برچسب استفاده کرد و بهتر است تا با به کار گیری روش های چاپ، لوگو و طرح هایی را روی این نوع شیشه ها ایجاد نمود. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و کادری مجرب و کارآزموده امکان چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ای را با تیراژ بالا برای شما عزیزان فراهم کرده است و شما می توانید با استفاده از این نوع چاپ فروش محصولات خود را افزایش دهید. در ادامه برای بررسی انواع روش های چاپ همراه ما باشید.

دلایل استفاده از چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ای

استفاده از چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ‌ای از زمان های قدیم در صنعت غذا رواج داشت و اکثر کارخانجات با این روش طرح های مختلفی را در کنار لوگو برند خود روی بطری درج می کردند. اما بعد از مدتی اکثر کارخانجات به جای بطری شیشه ‌ای از بطری های پلاستیکی استفاده نمودند تا هزینه کمتری را بپردازند که به علت تاثیر مواد شیمیایی موجود در بطری پلاستیکی روی مواد غذایی دوباره استفاده از بطری شیشه ای رواج پیدا کرد. روی بطری های پلاستیکی می توان از برچسب استفاده نمود اما در بطری های شیشه ای به علت طول عمر بالای آن ها و استفاده مجدد شان چسباندن برچسب کاری غیر منطقی است چرا که این بطری ها چندین باره شست و شو داده خواهند شد، به همین علت می توان با استفاده از چاپ طرح هایی را روی این نوع بطری ایجاد کرد که دارای ماندگاری بسیار بالا باشند و با شست و شو از بین نروند. به این ترتیب دیگر لازم نیست تا چندین باره هزینه برای چاپ پرداخت نمایید و می‌توانید تنها یک بار هزینه هایی را برای چاپ بپردازید. در نظر داشته باشید که نوع دستگاه و کیفیت رنگ های مورد استفاده در چاپ در ماندگاری جوهر ها بسیار اهمیت دارند و با استفاده از هر نوع دستگاه چاپی نمی‌توان طرح های ماندگار و دقیق را روی بطری ایجاد نمود.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ تامپو برند BLEU DE CHANEL روی شیشه نیز دیدن نمایید.

نکات با اهمیت در چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ای

برای بررسی نکات با اهمیت در چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ‌ای ابتدا باید ببینید که به چه علتی از چاپ استفاده می کنید. به طور معمول چاپ برای افزایش فروش و کسب سود بیشتر انجام می گیرد. در واقع با استفاده از چاپ می توان جلوه محصول را افزایش داده و به این ترتیب فروش بیشتری را به دست آورد. همچنین چاپ لوگو برای بازاریابی و تبلیغات به وسیله محصول نیز بسیار کارآمد خواهد بود. استفاده از چاپ های فانتزی باعث جذب مشتری بیشتر می ‌شود و همچنین کودکان را نیز علاقه مند به استفاده از محصولات شما می نماید، به همین علت شما می توانید با ایجاد این نوع چاپ ها فروش بطری شیشه ای را افزایش دهید. همچنین درج لوگو باعث دیده شدن بیشتر محصولات شما خواهد شد. در نظر داشته باشید که رنگ چاپ باعث جذب مشتریان بیشتر می شود و بهتر است تا از رنگ های گیرا استفاده کنید، البته در این مورد رنگ زمینه بطری نیز دارای اهمیت خواهد بود که به طور معمول بطری های شیشه ای بی رنگ هستند و نمایش دهنده رنگ مایع درون خود می باشند. برای مثال در صورتی که بطری با مایع سفید رنگ پر شود رنگ مشکی جلوه بسیار زیبایی روی آن پیدا خواهد کرد و چاپ های ایجاد شده نمایش بیشتری خواهند داشت.

چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ای به روش تامپو و سیلک

روش های چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ای

برای چاپ طرح فانتزی روی بطری شیشه ‌ای می ‌توان از چاپ سیلک استفاده کرد. در این روش به علت عدم نیاز به واسطه سیلیکونی تیراژ چاپ بالا است و می توان تنها با ساخت شابلون عملیات چاپ را انجام داد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ به روش سیلک از رنگ های با کیفیت آلمانی استفاده می شود و تمامی مراحل طراحی تا چاپ و تثبیت سازی رنگ توسط کادری مجرب انجام می پذیرد و در نهایت قطعات چاپ خورده در بسته بندی مناسب خدمت شما مشتریان گرامی تحویل داده می ‌شوند. در نظر داشته باشید که در این مجموعه تثبیت سازی رنگ برای افزایش ماندگاری جوهر ها انجام می گیرد تا چاپی ماندگار و جلوه گر خدمت شما عزیزان ارائه شود و تمامی قطعات مورد نیاز برای چاپ از جمله شابلون و فیکسچر در خود مجموعه ساخته می شوند. در این روش، قیمت چاپ روی بطری با توجه به موارد گوناگونی تعیین می شود و نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت، اما در این مجموعه تلاش شده تا چاپی با کیفیت با نازل ترین قیمت ارائه شود چرا که بزرگ ترین هدف ما کسب رضایت شما عزیزان می باشد.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید با مراجعه به صفحه تماس با ما در رابطه با انواع روش های چاپ از کارشناسان مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس مشاوره رایگان دریافت کنید و با انتخاب روش مورد نظر، چاپ روی هر نوع قطعه تولید شده در مجموعه خود را به ما بسپارید. همچنین به شما پیشنهاد می شود تا برای مشاهده سایر خدمات ما را از طریق شبکه ‌های اجتماعی در تلگرام و اینستاگرام دنبال کنید. از همراهی شما سپاس گزاریم و سود سرشاری را برای مجموعه شما آرزومندیم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *