چاپ طرح ایموجی روی عروسک فنری

چاپ طرح ایموجی روی عروسک فنری - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

یکی از مهم ترین کاربرد های روش های چاپ صنعتی در صنعت تولید اسباب بازی می باشد. در این صنعت برای ایجاد طرح های گوناگون روی قطعات اسباب بازی می توان از روش چاپ تامپو ، چاپ سیلک ، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب کمک گرفت که انتخاب روش مناسب با توجه به نوع طرح و انحنای سطح اسباب بازی انتخاب می شود. به عنوان مثال برای چاپ طرح ایموجی روی عروسک فنری می ‌توان از دستگاه چاپ تامپو کمک گرفت و طرح‌ های زیبا و متنوعی را روی این محصولات ایجاد کرد. در ادامه قصد داریم تا در رابطه با این نوع چاپ توضیحات کاملی را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم که امیدواریم مورد توجه تان قرار گیرد.

بررسی روش مناسب چاپ طرح ایموجی روی عروسک فنری

با توجه به اینکه انواع اسباب بازی دارای اشکال مختلف از جمله محدب و مقعر می‌باشند، برای چاپ روی آن‌ها می توان از روش تامپو استفاده کرد. به همین علت در چاپ طرح ایموجی روی عروسک فنری این روش به کار رفته است و همانطور که در تصویر مشاهده می کنید به این طریق توانسته ایم چاپی با کیفیت و ظریف را روی این قطعات پلاستیکی ایجاد کنیم. در این نوع چاپ ابتدا طرح مورد نظر توسط طراحان خلاق و با استفاده از نرم‌افزارهای مورد نیاز طراحی می‌شود و سپس کلیشه، فیکسچر و شابلون مناسب ساخته می شوند. این قطعات نقش کلیدی در چاپ دارند و در صورتی که توسط کارکنانی با تجربه ساخته نشوند احتمال کاهش دقت چاپ بسیار زیاد خواهد بود. بعد از ساخت این قطعات می توان با استفاده از پد سیلیکونی منعطف چاپ روی قطعه را انجام داد و سپس عروسک های فنری را وارد دستگاه تثبیت رنگ یووی نمود تا جوهر قرار گرفته روی آن‌ها خشک و ثابت شود. در نهایت نیز بسته بندی قطعات انجام خواهد گرفت تا از هرگونه آسیب احتمالی به آن‌ها جلوگیری به عمل آید. در نظر داشته باشید که در این روش با توجه به تعداد رنگ های به کار رفته، مراحل چاپ تعیین می‌شوند و با توجه به اینکه در اکثر این عروسک ها از دو رنگ استفاده شده می‌توان گفت که چاپ تامپو به صورت دو مرحله ای انجام گرفته است. بنابراین احتیاج به ساخت دو کلیشه و شابلون وجود دارد و همچنین قطعات دو بار وارد دستگاه تثبیت رنگ خواهند شد. به این طریق می توان اطمینان داد که جوهر قرار گرفته روی قطعه به هیچ عنوان دچار ریزش نمی شود و ماندگاری آن نیز به میزان بسیار زیادی افزایش خواهد یافت به صورتی که تا سال‌ها روی قطعه باقی مانده و می‌توان از تماشای آن لذت برد.

شما می توانید از مقاله چاپ برند Tunika روی پنکک نیز دیدن نمایید.

اهمیت جوهر در چاپ طرح ایموجی روی عروسک فنری

یکی از مواردی که دارای نقش بسیار با اهمیتی در چاپ طرح ایموجی روی عروسک فنری می‌باشد انتخاب جوهر مناسب است. در صورتی که از رنگ‌های بی‌کیفیت برای این کار استفاده شود احتمال ریزش جوهر از روی قطعه وجود دارد. با توجه به اینکه اکثر اسباب بازی ها از جنس پلاستیک تهیه می‌شوند و با توجه به سطح صاف و صیقلی پلاستیک، در صورتی که از جوهر نامناسب استفاده شود بعد از انجام عملیات چاپ احتمال ریزش جوهر از روی عروسک وجود دارد که باعث می‌شود تا دقت چاپ به میزان بسیار زیادی کاهش یابد. علاوه بر آن در این موارد چاپ ایجاد شده با گذشت مدت زمان بسیار کوتاهی پوسته پوسته شده و به راحتی از روی بدنه پلاستیکی عروسک پاک می‌شود. این مسئله باعث می‌شود تا تمامی هزینه هایی که برای چاپ انجام گرفته هدر رود و نتوان به نتیجه دلخواه دست یافت. اما در صورتی که از رنگ‌های با کیفیت آلمانی استفاده شود می‌توان از چسبندگی آن اطمینان حاصل کرد و با توجه به غلظت مناسب این رنگ‌ها، به هیچ عنوان احتمال ریزش جوهر ایجاد نخواهد شد. بنابراین در چاپ بر روی پلاستیک و چاپ بر روی شیشه می‌توان از این نوع جوهر استفاده کرد. علاوه بر آن در صورتی که از دستگاه تثبیت رنگ استفاده شود می توان اطمینان حاصل نمود که جوهر قرار گرفته کاملاً ثابت شده و تا مدت‌ها روی قطعه باقی بماند. این نوع رنگ به هیچ عنوان پوسته پوسته نخواهد شد و همچنین احتمال ایجاد کچلی در چاپ نیز بسیار پایین می آید و در صورتی که از دستگاه اتوماتیک و نیمه اتوماتیک استفاده شود احتمال ایجاد کچلی در چاپ صفر می شود، چرا که در این نوع دستگاه میزان فشار دستگاه پرس قابل تنظیم است و به این طریق امکان آسیب به قطعات و همچنین کچلی در چاپ به هیچ عنوان به وجود نخواهد آمد.

پل های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس به عنوان یکی از معتبرترین فعالان صنعت چاپ، خدمات متنوعی از جمله چاپ روی انواع قطعات تولیدی؛ ترکیب رنگ؛ فروش دستگاه چاپ؛ ساخت کلیشه، شابلون و فیکسچر؛ طراحی طرح و… را ارائه می دهد که شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. علاوه بر آن از شما دعوت می‌کنیم تا در اینستاگرام و تلگرام نیز همراه ما باشید و به این طریق از سایر خدمات صورت گرفته در این مجموعه دیدن نمایید. از همراهی تان سپاسگزاریم

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *