چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای

چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای به روش سیلک

بطری شیشه ‌ای در منازل و صنایع گوناگون دارای نقش با اهمیتی می باشد و می ‌توان از آن استفاده های گوناگونی نمود. در صورتی که بخواهید تا فروش این گونه محصول را افزایش دهید، می توانید با چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای جلوه این ظروف را کاملا تغییر داده و به این ترتیب مشتریان زیادی را برای خریداری محصولات خود جذب نمایید. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در رابطه با روش، هزینه و کاربرد های این نوع چاپ خدمت شما عزیزان شرح دهیم که امیدواریم مورد توجهتان قرار بگیرد. لطفا تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

روش چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای

برای چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ‌ای می ‌توان از روش‌ چاپ سیلک استفاده نمود. این روش دارای کیفیت بالا و ماندگاری بسیار زیاد است و می توان با استفاده از آن طرح های متنوعی را روی انواع بطری ایجاد کرد. در این روش احتیاجی به استفاده از واسطه سیلیکونی نمی باشد و می توان با ساخت شابلون و فیکسچر عملیات چاپ را کامل نمود. برای این کار ابتدا طرح مورد نظر طراحی شده و با استفاده از آن شابلون و فیکسچر ساخته می شوند. در نظر داشته باشید که در این قطعه با توجه به رنگ های متنوعی که در چاپ به کار رفته است نمی ‌توان تنها در یک مرحله طرح را روی بطری شیشه ای چاپ کرد و این نوع چاپ در چند مرحله انجام می پذیرد و به این صورت احتیاج به ساخت چند شابلون وجود دارد. با ساخت این قطعات بطری ها را توسط فیکسچر درون دستگاه چاپ کاملا محکم می کنند و سپس مرحله اول چاپ انجام می ‌شود. در نظر داشته باشید که بعد از هر مرحله چاپ بطری ها وارد دستگاه تثبیت رنگ می ‌شوند و جوهر قرار گرفته روی آن ها کاملاً خشک و ماندگار خواهد شد. به این ترتیب مرحله بعدی چاپ انجام گرفته و دوباره این روند طی می شود تا زمانی که تمامی طرح ها روی قطعه قرار بگیرند. با توجه به اینکه برای این محصول چندین بار از دستگاه تثبیت رنگ استفاده شده است، می توان گفت که چاپ ایجاد شده دارای ماندگاری بسیار زیادی می باشد و جوهر به کار رفته در آن با شست و شو و استفاده های مداوم پوسته پوسته نشده و از روی سطح بطری پاک نخواهد شد.

شما می توانید از مقاله چاپ طرح ایموجی روی عروسک فنری نیز دیدن نمایید.

چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای - چاپ صنعتی ایساتیس

دلایل چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای

به نظر شما چه دلایلی باعث می‌ شود تا برند های مختلف از روش های چاپ صنعتی استفاده کنند؟ مطمئناً این روش ها سود سرشاری را برای قطعات تولیدی مختلف ایجاد می‌ کنند و چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ‌ای نیز از این قاعده مستثنا نخواهد بود. در واقع با استفاده از روش های چاپ می توان ظاهر ساده محصولات تولیدی را کاملاً تغییر داده و به این صورت فروش بیشتری را برای این قطعات به وجود آورد. با توجه به این که امروزه طرح های فانتزی مورد توجه اکثریت افراد جامعه قرار گرفته است، چاپ این نوع طرح ها ایده بسیار هوشمندانه ای می باشد که می توان از آن در جهت کسب درآمد استفاده نمود. با توجه به گستردگی روش های چاپ صنعتی می ‌توان هر نوع طرح یا تصویری را انتخاب کرده و در بالا ترین کیفیت روی قطعات مورد نظر چاپ نمود. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از دستگاه تامپو امکان چاپ روی هر نوع قطعه منبت کاری شده و دارای پستی و بلندی نیز امکان پذیر است و با استفاده از روش ‌های چاپ ترانسفر و چاپ سابلیمیشن می توان تصاویر مورد نظر شما را نیز روی قطعات گوناگون، از جنس های مختلف چاپ نمود. علاوه بر آن امکان چاپ برند نیز با استفاده از روش طلاکوب، تامپو و سیلک امکان پذیر می باشد. بنابراین شما می‌ توانید سفارش چاپ روی هر نوع قطعه ای را به راحتی ثبت نمایید و در کوتاه ‌ترین زمان ممکن آن را با چاپی بسیار زیبا و با کیفیت تحویل بگیرید.

قیمت چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ای

هزینه انواع روش های چاپ از جمله: چاپ تامپو ، چاپ سیلک، چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب با یکدیگر متفاوت می باشند و نمی ‌توان برای آن ها مقدار ثابتی را در نظر گرفت. به همین علت در چاپ طرح ایموجی روی بطری شیشه ‌ای نیز نمی توان هزینه ثابتی را تعیین کرد، چرا که موارد بسیاری در قیمت چاپ تاثیرگذار خواهند بود که از آن ها می توان به تعداد مراحل چاپ، نوع طرح، تنوع رنگ های به کار رفته، جنس قطعه و … اشاره نمود. به همین علت پیشنهاد می دهیم تا برای کسب اطلاعات دقیق تر در رابطه با هزینه چاپ  وارد صفحه تماس با ما شوید و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان دریافت کنید. البته در نظر داشته باشید که قیمت چاپ در تیراژ بالا بسیار نازل خواهد شد و با توجه به سودی که می توان از این کار به دست آورد این هزینه ناچیز به عنوان یک سرمایه گذاری بلند مدت در نظر گرفته خواهد شد. در انتها پیشنهاد می دهیم تا در اینستاگرام و کانال تلگرام نیز ما را دنبال کنید و به این صورت از سایر خدمات انجام گرفته در این مجموعه دیدن فرمایید. از همراهی شما سپاس گزاریم و برایتان آرزوی سلامتی و شادی فراوان داریم.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *