چاپ سیلک ریمل برند full lash

چاپ سیلک برند full las-چاپ صنعتنی ایساتیس

یکی از مواردی که روی فروش محصولات شما تاثیر گذار است تبلیغات می باشد . در صورتی که برای تبلیغ محصولتان از روش مناسبی استفاده کنید می توانید سبب افزایش فروش محصولات خود بشوید . یکی از روش های تبلیغات ، چاپ صنعتی می باشد که ماندگاری بالایی در برابر هزینه ای که صرف می کنید دارد. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از به روز ترین دستگاه های اتوماتیک و پرسنل کار آزموده قابلیت چاپ روی هر جنس از قطعه مانند پلاستیک ، شیشه ، چوب و … را دارد . در ادامه به بررسی بیشتر چاپ سیلک ریمل برند full lash خواهیم پرداخت .

 

مزایا چاپ سیلک ریمل برند full lash

چاپ بر روی قطعات روش های مختلفی داشته که باید متناسب ترین روش برای چاپ با قطعه به کار گرفته شود . یکی از این روش ها که چاپ تامپو می باشد با استفاده از کلیشه های ساخته شده و واسطه ای به نام پد های سیلیکونی انجام می گیرد. به این صورت که رنگ ها از روی کلیشه با استفاده از پدها برداشته شده و روی قطعه قرار می گیرد. روش دیگر نیز چاپ سیلک ریمل برند full lash بوده که توسط دستگاه های مدور و شابلون های ساخته شده انجام می گیرد . این نوع چاپ بیشتر روی قطعاتی انجام می شود که گرد و استوانه ای شکل بوده و باید دور تا دور آن چاپ انجام بگیرد. چاپ ترانسفر نیز که نام دیگر آن چاپ حرارتی است با استفاده از چاپ بر روی لیبل و کاغذ های مخصوص انجام شده و با حرارت طرح شما بر روی قطعه منتقل خواهد شد . در این روش شما عزیزان می تواند هر طرحی با هر تعداد رنگ را ، در یک مرحله چاپ نمایید. مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس قابلیت انجام تمامی روش های چاپ روی قطعه با بهترین کیفیت را داشته و ماندگاری چاپ های انجام شده خود را تضمین می کند .

 

طراحی چاپ سیلک ریمل برند full lash

پس از تشخیص روش چاپ بر روی قطعه باید رنگ متناسب با جنس قطعه انتخاب شود تا بیشترین سازگاری را با قطعه داشته باشد. طراحی که سومین مرحله چاپ بر روی قطعه می باشد بیشترین تاثیر را در چاپ دارد . طراحان حرفه ای با استفاده از فونت ها و نقش های زیبا می توانند جذابیت خاصی را به قطعه شما بدهند. همچنین نوع چیدمان ، فونت ها و نقش ها در طراحی مناسب تاثیر بسزایی را دارد . تمامی طراحانی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس فعالیت می نمایند ، علاوه بر تسلط بر نرم افزار ها طراحی با تمامی مراحل چاپ روی قطعات آشنایی دارند . این مرحله باید در نهایت دقت و ظرافت انجام شود تا تمامی اطلاعات لازم به درستی رو قطعه ی شما چاپ، انجام گیرد . در طراحی چاپ سیلک ریمل برند full lash از برند ، لوگو ، مشخصات محصول استفاده شده است . پس از اتمام طراحی، برای طرح قطعه ی شما شابلون و فیکسچر ساخته می شود . فیکسچر قطعه ی مورد نظر را روی میز کار ثابت نگه داشته و سبب شده بتوانید چاپ دقیق تری داشته باشید. از آن جایی که مصرف کننده دائما با قطعه در ارتباط است ، برند چاپ شده روی قطعه را مشاهده کرده و در ذهن او باقی خواهد ماند .

 

شما عزیزان می توانید مطلب چاپ تامپو بر روی هواپیما اسباب بازی را نیز مطالعه مایید.

 

چاپ سیلک برند full las-چاپ ایساتیس

 

رنگ های به کار رفته شده در چاپ سیلک ریمل برند full lash

در این مرحله از چاپ باید ترکیب رنگ مورد نظر شما ساخته شود . برای چاپ سیلک ریمل برند full lash از رنگ قرمز استفاده شده که ترکیبی جذابی با رنگ مشکی قطعه ایجاد خواهد کرد . رنگ هایی که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ روی قطعات خود استفاده می کند از با کیفیت ترین رنگ های موجود در بازار می باشد که درخشندگی و شفافیت خاصی را داشته و قابلیت شست و شو دارد . این رنگ ها مقاومت بالایی در برابر عوامل محیطی مانند نور ، گرما و سرما و … داشته و در گذر زمان به هیچ عنوان رنگ پریده نشده و در چاپ آن ها تغییری ایجاد نخواهد شد . رنگ هایی که برای چاپ بر روی قطعات استفاده می شود باید بیشترین سازگاری را با قطعه داشته باشد در غیر این صورت پس از چاپ ، رنگ ها پوسته خواهند شد . پس از انجام چاپ ، قطعه درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار خواهد گرفت که سبب افرایش دوام و ماندگاری و ثبات بیشتر چاپ ها خواهد شد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای قطعات شما بسته بندی های مناسبی در نظر گرفته است که از صدمه دیدن قطعات شما جلوگیری خواهد کرد .

 

راه های ارتباطی مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

در صورتی که در زمینه ساخت شابلون ، کلیشه سازی، کیفیت رنگ ها ، طراحی و … برای شما عزیزان سوالاتی پیش آمده است می توانید به صفحه ی تماس با ما مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس در سایت www.isatisprint.com مراجعه نموده و یا از طریق هشتک #چاپ_صنعتی_ایساتیس می توانید با مشاورین این مجموعه تماس حاصل نموده و از مشاوره ی رایگان بهره مند شوید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *