چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی

چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی - مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

با فرا رسیدن روزهای گرم سال تقاضای مشتریان برای خرید قمقمه به میزان زیادی بالا می رود. به همین علت کارخانجات بسیاری با تولید این نوع محصول در صدد تنظیم بازار می باشند. یکی از مراحل اصلی در تولید قمقمه درج لوگو برند محصول روی بدنه آن می باشد. بهترین روش برای درج لوگو استفاده از چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی است که در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها انجام می گیرد. این نوع چاپ دارای مراحلی می باشد که در ادامه شرح داده خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با این نوع چاپ ادامه مطلب را دنبال نمایید.

سود بیشتر با چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی

در بازاریابی و فروش محصولات، کارخانجات مختلف از راهکار های متفاوتی استفاده می کنند. به طور معمول مشخص نیست که انواع روش های بازاریابی چه میزان سودی را در یک مجموعه تولیدی ایجاد می کند. به همین علت نمی توان از جواب دهی همه این روش ها مطمئن بود، اما در این بین با به کارگیری روش ساده ای می توان فروش محصولات خود را به میزان بیشتری افزایش داده و سود بالایی حاصل نمود. این روش ارزان قیمت چاپ روی کالای تولیدی نام دارد. برای مثال چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی بهترین روش برای شناسنامه‌ دار کردن کالا و افزایش فروش آن می باشد. با استفاده از این نوع چاپ محصول شما نسبت به سایر محصولات مشابه دارای تمایز خواهد شد. با وجود نام لوگوی شما روی محصول امکان بازاریابی از این طریق فراهم می شود، چرا که نگاه مشتریان به سمت چاپ قرار گرفته روی قمقمه دوخته خواهد شد و این باعث شده تا نام برند شما در ذهن آن ها ماندگار شود. با توجه به این که افراد در بیرون از منزل و برای دسترسی به نوشیدنی خنک قمقمه ای را همراه خود می برند، ممکن است تا دیگران به محصول شما علاقه مند شوند و قصد تهیه آن را پیدا کنند، به این صورت به راحتی و با نگاه کردن چاپ روی محصول می توانند برند تولیدی را تشخیص دهند. این مسائل باعث شده تا امروزه تمامی کارخانجات معتبر مهم ترین مرحله تولید را چاپ روی بدنه محصول در نظر بگیرند.

شما عزیزان می توانید از مقاله چاپ برند TAYMAZ روی پنکک نیز دیدن نمایید.

بررسی مراحل چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی

در چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی مراحلی به صورت پشت سر هم و پیوسته انجام می پذیرد. هر یک از این مراحل در ایجاد چاپ و کیفیت آن تاثیر مستقیم دارد و به همین علت توسط کارکنان حرفه‌ای و به صورت دقیق انجام می گیرد. در ابتدا شما می‌توانید در رابطه با طراحی و چاپ مشاوره رایگان دریافت کنید تا با استفاده از نظرات سازنده شما طراحی انجام بگیرد. بعد از آن شابلون و فیکسچر ساخته می شود که این قطعات نقش بسیار مهمی در چاپ دارند و به همین علت توسط با کیفیت ترین مواد اولیه ساخته می شوند. در مرحله بعد فشار دستگاه پرس با توجه به مقاومت قطعه تعیین می شود و عملیات چاپ انجام می گیرد. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از دستگاه های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک برای ایجاد چاپ استفاده شده و به همین علت با دخالت کم نیروی انسانی امکان خطا به حداقل میرسد و چاپ های ظریف و دقیقی ایجاد خواهد شد. بعد از این که جوهر روی بدنه پلاستیکی بطری قرار گرفت، زمان تثبیت سازی رنگ فرا می رسد که بلافاصله انجام می گیرد. دستگاه تثبیت کننده رنگ در کوتاه‌ترین زمان ممکن چاپ ایجاد شده را خشک و تثبیت می کند و به این ترتیب ماندگاری چاپ به میزان زیادی افزایش خواهد یافت. بنابراین جایی برای نگرانی از بابت پاک شدن چاپ و پوسته پوسته شدن آن وجود ندارد و شما می توانید با استفاده از چاپی ماندگار برند خود را به میزان بیشتری به مشتریانتان نمایش دهید.

چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی - چاپی ماندگار و با کیفیت

مزایای استفاده از چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی

توجه داشته باشید که برای چاپ سیلک روی قمقمه پلاستیکی روش های گوناگونی از جمله: چاپ ترانسفر، چاپ تامپو و چاپ طلاکوب می توان به کار برد اما نمی توان گفت که همه این روش ها چاپی با کیفیت را ایجاد می کنند، چرا که انتخاب روش چاپ باید با توجه به نوع قطعه، جنس و انحنای سطح آن تعیین شود. بنابراین کارشناسان ما می‌توانند با بررسی این موارد بهترین روش چاپ را انتخاب کنند که برای این نوع قطعه روش چاپ سیلک بهترین گزینه خواهد بود. در این روش می توان چاپ را در تیراژ بالا انجام داد و سرعت چاپ نیز بسیار زیاد خواهد بود. به همین دلیل می‌توان قطعات را در مدت زمان کوتاه تری چاپ زد و به شما مشتریان محترم تحویل داد. در این روش عملیات چاپ بدون استفاده از واسطه سیلیکونی انجام می پذیرد و با استفاده از شابلون می‌توان طرح را روی قطعه منتقل نمود. به طور معمول ماندگاری چاپ دارای اهمیت بسیاری است و مطمئناً کارخانجات علاقه مند به ایجاد چاپی ماندگار روی قطعات تولیدی خود هستند. در مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس رضایت خاطر شما از با اهمیت ترین مسائل برای ما می باشد، به همین علت با استفاده از دستگاه تثبیت کننده رنگ این اطمینان را به شما می دهیم که جوهر چاپ دارای ثبات بسیار زیاد خواهد بود و با بکارگیری دستگاه چاپ به روز از ایجاد هرگونه کچلی در چاپ جلوگیری می‌شود.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما همراهان گرامی می توانید با ورود به صفحه تماس با ما با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید و در رابطه با انواع روش های چاپ مشاوره رایگان دریافت کنید. این مجموعه در کنار انجام چاپ روی محصول تولیدی شما انواع دستگاه چاپ را نیز با قیمت نازل و کیفیت بالا به فروش می رساند و شما می توانید از کارشناسان ما در این رابطه نیز اطلاعات بیشتری کسب کنید. از این که مطالب سایت را دنبال می کنید سپاس گزاریم و به شما پیشنهاد می‌کنیم تا برای بررسی سایر خدمات، ما را از طریق پیج اینستاگرام و کانال تلگرام نیز دنبال کنید.

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *