چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر

چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر-چاپ صنعتی ایساتیس

در سراسر دنیا روزی برای بزرگداشت مقام مادر مشخص. در ایران نیز این روز مصادف با ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) می باشد . مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس از جمله کارخانه های با سابقه در زمینه چاپ بر روی قطعات مختلف می باشد که توانسته است در چندین سال فعالیت خود رضایت مشتریان زیادی را جلب نماید . این مجموعه با چاپ های مناسبی روی قطعات توانسته است هدیه ای مناسب برای روز مادر را برای شما عزیزان مهیا نماید . با مطالعه این مطلب می توانید اطلاعات خود را در زمینه ی چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر افزایش دهید .

 

تفاوت و کیفیت چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر

اولین مرحله ای که در روند چاپ بر روی قطعه باید انجام گیرد انتخاب روش مناسب می باشد که بیشترین سازگاری را با جنس قطعه داشته باشد. این امر از چاپ می تواند باعث افزایش ماندگاری و ثبات رنگ های منتقل شده بر روی قطعه می شود . روش های چاپ بر روی قطعات به دلیل کارایی بالایی که داشته پیشرفت زیادی نموده است و سبب افزایش محصول شما عزیزان نیز خواهد شد . تمامی دستگاه هایی که مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعات بهره می گیرد از دستگاه های بروز ، تمام اتوماتیک و مدرن می باشد که آمادگی بر روی هر قطعه با هر نوع جنس و سایزی را دارد . چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر با دقت و ظرافت بالایی انجام گرفته شده است و از کیفیت بالایی برخوردار است که در ادامه به بررسی کیفیت رنگ استفاده شده در این محصول خواهیم پرداخت . تمامی روند چاپ بر روی قطعه توسط پرسنل حرفه ای و کار آزموده این مجموعه به صورتی انجام شده که تمامی نقاط حکاکی شده بر روی شابلون ، انتقال رنگ کامل صورت گرفته و پوشش دهی شده است . چاپ تامپو نیز یکی از روش های چاپ  بر روی قطعات می باشد که با استفاده از کلیشه ها و پدهای سیلیکونی به عنوان واسطه انجام شده و رنگ از روی کلیشه با این پد ها برداشته و انتقال پیدا می کند . همچنین چاپ سیلک با استفاده از دستگاه های  مدور انجام می گیرد . قطعاتی که در آن چاپ گرد و استوانه ای می باشد فقط با استفاده از چاپ سیلک قابلیت چاپ بر روی آن قطعات وجود دارد . چاپ ترانسفر و چاپ طلاکوب نیز از دیگر روش های چاپ بر روی قطعه است .

 

شما می توانید مطلب چاپ سیلک برند Datamis را نیز مطالعه نمایید.

 

نقش طراحی  چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر

بعد از انتخاب نوع چاپ متناسب با جنس و ابعاد  برای انجام چاپ صنعتی باید به طراحی مناسب برای ساخت شابلون آن پرداخته شود . در چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر از نقش ها ، نماد ها و جملاتی به کار رفته است که بسیار ریز و کوچک می باشد در نتیجه حین چاپ باید دقت بالایی در چاپ به کار برده شود تا رنگ ها با یکدیگر تداخل پیدا نکند . همچنین در طراحی چاپ های صنعتی می توانید از لوگو ، برند ، توضیحات محصول ، هدایای تبلیغاتی ،چاپ لوازم آرایشی  و … استفاده نمایید . طرحی های انجام شده بر روی قطعات باید در نهایت خلاقیت انجام شود تا نظر مصرف کننده های زیادی را به خود جلب نماید . طراحان مجموع چاپ صنعتی ایساتیس از بهترین طراحان می باشند که علاوه بر آگاهی بر روند چاپ صنعتی ، روی نرم افزار های طراحی نیز مسلط هستند و می توانند طرح مورد نظر مشتری را به راحتی طراحی نمایند . جذابیت طرح چاپ شده بر روی قطعات می تواند سبب افزایش فروش محصولات شما نیز بشود و نوعی تبلیغات ماندگار نسبت به تبلیغ ها دیگر مانند پخش تراکت ، نصب بنر و… برای شما به حساب می آید .

 

انتقال رنگ چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر

پس از ساخت شابلون باید برای قطعه فیکسچر هایی ساخته شود تا بر روی میز کار ثابت نگه داشته شود و بتوان با دقت بالا تری چاپ بر روی آن ها انجام شود . رنگ هایی که مجموع چاپ صنعتی ایساتیس برای چاپ بر روی قطعه به کار می برند درجه یک و آلمانی می باشد که کیفیت ، ثبات و ماندگاری بالایی دارد . این رنگ ها در برابر عوامل محیطی و سایش مقاوم بوده و به هیچ عنوان رنگ پریده نشده و چاپ ها پاک نخواهد شد . ترکیب رنگ ها و انجام روند چاپ روی قطعه توسط نیرو های متخصص و ماهر مجموعه ایساتیس انجام می گیرد . چاپ سیلک بر روی شیشه روز مادر با استفاده از رنگ قرمز انجام شده که در روانشناسی رنگ ها نماد عشق و علاقه بوده و می توانید با خریداری این محصول به مادران خود ابزار علاقه نمایید . پس از انجام روند چاپ بر روی قطعات ، شیشه ها درون دستگاه های تثبیت رنگ قرار می گیرد که سبب ثبات و دوام رنگ ها خواهد شد . تمامی قطعات درون بسته بندی های مناسبی قرار می گیرد تا از شکستن و یا خرابی محصول جلوگیری می شود .

 

راه های ارتباطی با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ی چاپ صنعتی بر روی قطعات به صفحه ی تماس با ما سایت www.isatisprint.com  مراجعه نموده و از مشاوره رایگان بهره مند شوید .

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *