چاپ سیلک بر روی شیر گاز

چاپ سیلک بر روی شیر گاز-تصویر2

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که طرز استفاده ی محصولی را ندانید. این مورد ، زمان تهیه ی یک محصول جدید که در گذشته در دسترس نبوده پیش می آید و ما را سردرگم می کند. کد ها و حروف درج شده بر روی محصول علاوه بر دفترچه راهنما، در رهایی از سر در گمی بسیار کار آمد هستند. این علائم اختصاری، روی قسمت های مشخصی از محصول چاپ میشوند و راهنمای باز کردن درب وسیله برقی، کم و زیاد کردن حرارت در گاز ، جدا کردن یک قطعه خاص از محصول و بسیاری از موارد دیگر هستند. فکر می کنید اگر این چاپ از نوع بی کیفیت باشد و این علائم از قطعه پاک شوند چه اتفاقی می افتد؟ با وجود وسایل برقی زیادی که در آشپزخانه هر خانه ای یافت می شود و اینکه بسیاری از این وسایل به ندرت استفاده می شوند ، این علائم اهمیت فراوانی پیدا می کنند. برای درک بیشتر این اهمیت کیبورد کامپیوتر خود را بدون هیچ گونه حرف و عددی تصور کنید! مجموعه چاپ صنعتی ایستاتیس با چاپ سیلک بر روی شیر گاز علائم و حروف مورد نیاز در کار کردن با این محصول را بر روی قطعه حک کرده که به این ترتیب استفاده از این وسیله ضروری در آشپزخانه را آسان می کند.

 

نقش چاپ سیلک بر روی شیر گاز در ایمنی آشپزخانه

تا به حال پیش آمده که بوی گاز را در خانه احساس کنید و همه لوازم گاز سوز را در جستجوی قسمت نشت گاز چک کنید؟ گاهی این نشت گاز فقط به دلیل نبستن شیر گاز اتفاق می افتد، این خطا ها در هر خانه و محیطی وجود دارد و یکی از دلایل مهم آن عدم آگاهی در کار با وسیله مورد استفاده است. هنگاهی که از علائم و کد ها به عنوان راهنما روی محصول استفاده می شود خطاهای اتفاق افتاده به شدت کاهش پیدا می کند. این کد ها در باز و بسته کردن شیر گاز، افزایش و کاهش حرارت تا رسیدن به دمای مورد نیاز در فر ها و … مورد استفاده قرار می گیرد. حال که از اهمیت چاپ سیلک بر روی شیر گاز آگاه شدید، باید بدانید که این چاپ باید به گونه ای باشد که از روی شیر پاک نشود تا همیشه قابل رویت باشد. در صورتی که درباره ی چاپ سیلک اطلاعاتی ندارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

 

چاپ سیلک بر روی شیر گاز-تصویر1

 

مزیت های استفاده از چاپ سیلک بر روی شیر گاز

چاپ سیلک نوعی چاپ تک مرحله ای و بدون نیاز به واسطه سیلیکونی است و تنها با ساخت شابلون مورد نیاز از طرح ، به راحتی از شابلون به قطعه، قابل انتقال است. به این ترتیب این چاپ در کم ترین زمان قابل انجام است. مورد مهم دیگر کارایی ویژه دستگاه چاپ سیلک است، این دستگاه قادر به انجام چاپ روی انواع قطعات از جنس های شیشه، پلاستیک، چرم، فلز و … است که به صورت استوانه ای یا صاف باشند و با توجه به حالت استوانه ای شیر گاز بسیار کارآمد هستند. هم چنین این دستگاه در کم ترین زمان و در بالا ترین تیراژ مورد استفاده قرار می گیرد و قطعه ی چاپ خورده را در کوتاه ترین زمان به شما مشتریان عزیز تحویل می دهد. نکته ی طلایی در استفاده از چاپ سیلک عدم ارتباط هزینه چاپ به تیراژ آن است که از این جهت بسیار مقرون به صرفه است. توجه داشته باشید که در دیگر چاپ ها از جمله چاپ تامپو و چاپ طلاکوب هزینه به تیراژ کاملا مرتبط است. کد های حک شده توسط چاپ سیلک بر روی شیر گاز کاملا خوانا و بسیار با کیفیت هستند و در گذر زمان و با ریختن مایعات داغ روی شیر یا استفاده از مواد شیمیایی در شست و شوی آن کیفیت خود را از دست نداده و به هیچ وجه پاک نمی شوند. شما تولید کنندگان محترم می توانید انواع سفارشات خود در طراحی و چاپ بر روی هر نوع قطعه و محصول تولیدی خود را به کارشناسان خبره مجموعه ما بسپارید و ضمانت این مجموعه را در طراحی و چاپ با کیفیت و ماندگار داشته باشید. در ادامه ی این مقاله به توضیح نحوه ی انجام چاپ سیلک می پردازیم.

 

شما می توانید مطلب چاپ سیلک برند اتو نگارشی بر روی طلق پلکسی را نیز مطالعه نمایید.

 

مراحل انجام چاپ سیلک بر روی شیر گاز

برای انجام چاپ سیلک بر روی شیر گاز ، در ابتدا طراحی طرح مورد نظر انجام می گیرد و بعد از ساخت شابلون چاپ به طور مستقیم روی قطعه منتقل می شود. سپس توسط خشک کن های حرارتی رنگ روی قطعه کاملا خشک شده و تثبیت می شود و در بسته بندی برای محافظت هرچه بیشتر تحویل شما عزیزان می شود. تثبیت رنگ مهم ترین مرحله در این چاپ است که باعث ماندگاری بسیار بالای چاپ روی محصول می شود.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

شما می توانید برای ثبت انواع  سفارش های خود از جمله چاپ ، طراحی ، ساخت شابلون و کلیشه و … به قسمت تماس با ما در سایت مراجعه کنید و در تمامی این زمینه ها مشاوره رایگان دریافت کنید. هم چنین مجموعه ما را از طریق #چاپ صنعتی ایساتیس دنبال کنید.

 

راه های ارتباط با مجموعه چاپ صنعتی ایساتیس

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید وارد لینک زیر شده و از کارشناسان این مجموعه مشاوره رایگان و اختصاصی دریافت کنید.

تماس با ما

مطالب مرتبط

چاپ سیلک یو وی روی بطری شامپو

مشاهده

اجرای چاپ طلاکوب روی لیوان و ظروف شیشه ای

مشاهده

اجرای چاپ تامپو روی تجهیزات پزشکی

مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *